MuscleMeat

Review Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om een magnificent pot te halen en deze direct te gaan gebruiken, maar over 2 weken begint mijn creatine periode weer. Hoe kan ik dit het beste combineren? Verder gebruik ik ook nog de perfect muscle shake.

Gewoon beide nemen. Op en af op de creatine blijkt ook achterhaalt te zijn. Dit kan je gewoon constant gebruiken.

Indien je wilt kan je op de dagen dat je magnificent gebruikt iets minder creatine erbij nemen.
Persoonlijk zou ik gewoon beide nemen.

Perfect muscle shake is gewoon Koolhydraten met Eiwitten, goeie aanvulling op je standaart voeding.
Staat los van magnificent/creatine :)

Ik ben van plan om een magnificent pot te halen en deze direct te gaan gebruiken, maar over 2 weken begint mijn creatine periode weer. Hoe kan ik dit het beste combineren? Verder gebruik ik ook nog de perfect muscle shake.

Ik deed het als volgt:

Op trainingsdagen magnificent en op rustdagen creatine.

Vraagje:
Creatine scohtends gebruiken na opstaan en na de training (savonds) magnificent?
Of
Creatine voor de training en dan na de training magnificent?

Wat zou het beste werken?

Vraagje:
Creatine scohtends gebruiken na opstaan en na de training (savonds) magnificent?
Of
Creatine voor de training en dan na de training magnificent?

Wat zou het beste werken?

Maakt niet veel uit, Magnifcent sowieso altijd na de training :)

Magnificent gewoon na het trainen blijven doen. Je kan er voor kiezen om de losse creatine (5 gram) alleen op rustdagen te nemen, tijdstip maakt niet uit. In Magnificent zit op zich al een aardige creatine blend van 5000mg, wat zo zijn voordelen en nadelen heeft. In principe zit je dan wel aan 5 gram per dag, maar je weet alleen niet hoe de verschillende soorten creatine zijn vertegenwoordigd. Zitten 4 soorten in, waarvan eigenlijk alleen Creapure/monohydraat (wetenschappelijk) aantoonbaar het meest effectief is. De andere soorten zijn overhyped en overpriced. Maar goed, uitgaande dat je voeding op orde is, zou je gewoon meer dan genoeg moeten hebben aan bovenstaande doseringen.

ik gebruik al een tijdje whey protein, ik wil graag creapure en magnificent erbij gebruiken
dan wil ik rustdagen gelijk na opstaan creapure gebruiken en magnificent na training en 20min later whey protein, maar kom ik vet aan van dit ? want ik wil meer spier en vet verbranden.

Als er tips zijn om op betere momenten alles te nemen dan hoor ik het graag want ik heb alleen whey gebruikt en dit is dan wat nieuws voor me.
Gr

ik gebruik al een tijdje whey protein, ik wil graag creapure en magnificent erbij gebruiken
dan wil ik rustdagen gelijk na opstaan creapure gebruiken en magnificent na training en 20min later whey protein, maar kom ik vet aan van dit ? want ik wil meer spier en vet verbranden.

Als er tips zijn om op betere momenten alles te nemen dan hoor ik het graag want ik heb alleen whey gebruikt en dit is dan wat nieuws voor me.
Gr
Met Magnificent en Creapure pak je een goede combinatie. Het is zo dat je in vet aanzet wanneer je té veel eet. Als je een goed eetschema hebt pas Magnificent daar heel goed in voor direct na de training. Creapure pak je dan alleen op rustdagen :)

Ralf

Magnificent gewoon na het trainen blijven doen. Je kan er voor kiezen om de losse creatine (5 gram) alleen op rustdagen te nemen, tijdstip maakt niet uit. In Magnificent zit op zich al een aardige creatine blend van 5000mg, wat zo zijn voordelen en nadelen heeft. In principe zit je dan wel aan 5 gram per dag, maar je weet alleen niet hoe de verschillende soorten creatine zijn vertegenwoordigd. Zitten 4 soorten in, waarvan eigenlijk alleen Creapure/monohydraat (wetenschappelijk) aantoonbaar het meest effectief is. De andere soorten zijn overhyped en overpriced. Maar goed, uitgaande dat je voeding op orde is, zou je gewoon meer dan genoeg moeten hebben aan bovenstaande doseringen.

Oké bedankt voor reactie! Was wel van plan om gewoon creatine en magnificent te gebruiken op trainingsdagen en dan op rustdagen alleen creatine. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit prima is!

niet gezien dat het 200 kcal's waren per serving. toch wel een pak. heb wel wat moeite om het in mijn (cut)schema te plannen

niet gezien dat het 200 kcal's waren per serving. toch wel een pak. heb wel wat moeite om het in mijn (cut)schema te plannen

Ik heb magnificent tot paar weken voor een wedstrijd in mn cutdieet. Zou geen probleem moeten vormen.
Neem de rest van je meals even onder de loep ;)

Ik heb magnificent tot paar weken voor een wedstrijd in mn cutdieet. Zou geen probleem moeten vormen.
Neem de rest van je meals even onder de loep ;)

Woah, en ik maar denken dat je creatine-sups moest bannen tijdens de cut hehe

Ga het toch eens proberen 1 van deze dagen, ben zeer benieuwd

Ik heb een creatine met laadfase van 4/5 dagen. Staat op verpakking, wil me hier voor de eerste keer aan gaan houden.
Alleen met magnificent krijg ik dan nog meer creatine binnen. Beetje teveel van het goede lijkt mij.
Dus zit ik eraan te denken om tijdens laadfase ipv. 3 keer per dag, 2 keer per dag crea te gebruike + magnificent op trainignsdagen en op niet trainingsdagen 3 keer per dag crea zonder magnificent?

Tips welkom.

Ik heb een creatine met laadfase van 4/5 dagen. Staat op verpakking, wil me hier voor de eerste keer aan gaan houden.
Alleen met magnificent krijg ik dan nog meer creatine binnen. Beetje teveel van het goede lijkt mij.
Dus zit ik eraan te denken om tijdens laadfase ipv. 3 keer per dag, 2 keer per dag crea te gebruike + magnificent op trainignsdagen en op niet trainingsdagen 3 keer per dag crea zonder magnificent?

Tips welkom.
Magnificent, goede keus :thumbs: Wanneer je geladen bent met je creatine, zou ik gewoon de creatine op trainingsdagen vervangen door Magnificent. Zo kan je langer met Magnificent, maar ook met je creatine. Zo krijg je niet te veel binnen en kan je optimaal herstellen :)

Weekaanbieding: Super Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Magnificent, goede keus :thumbs: Wanneer je geladen bent met je creatine, zou ik gewoon de creatine op trainingsdagen vervangen door Magnificent. Zo kan je langer met Magnificent, maar ook met je creatine. Zo krijg je niet te veel binnen en kan je optimaal herstellen :)

Weekaanbieding: Super Duo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Bedankt voor de tip. Maar zat eigenlijk met de laadfase in mn hoofd. Hoe zou je het dan adviseren?

Of kan ik hieruit concluderen dat laadfase overbodig is?

Bedankt voor de tip. Maar zat eigenlijk met de laadfase in mn hoofd. Hoe zou je het dan adviseren?

Of kan ik hieruit concluderen dat laadfase overbodig is?
Ik raad wel aan om Creatine te laden. Laden zorgt ervoor dat je spieren sneller verzadigd zijn met creatine. Waardoor je sneller kunt profiteren van de gestegen creatinelevels in je lichaam. Je neemt dan op rustdagen 20 gram creatine en op trainingsdagen 15 gram + Magnificent. Dan zit je alle dagen op 20 gram :)

ideale en complete post wo

Magnificent zeer goede post!

ik zit zonder laadfase al op 10-15gr creatine per dag :P

Als je pot magnificent op is. Moet je dan een maandje stoppen met het nemen er van? En de maand daarna dan terug? Of mag je het gewoon doornemen?

Terug
Naar boven