Fitness Seller

Magnificent/creapure creatine welke en wanneer ?

Bezoekers in dit topic

nlajay

Cool Novice
Lid geworden
6 okt 2013
Berichten
205
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Geachte leden,

Ik ben sinds kort echt serieus bezig met krachtraining en heb na veel reviews de supplementen nr1 en magnificent en whey perfection aangeschaft.

Over nr1 heb ik alleen maar lof te spreken.

Mijn vraag :

Ik lees veel over magn en zijn inhoud van creatine. Maar ik lees ook van velen dat het beter is alleen magn tijdens training dagen te gebruiken, en creapure creatine op rustdagen. Mijn vraag : is dat ook waar ?

Is het beter om creapure creatine te nemen op rusten dagen. en is dat dan zo omdat er in magnificent alleen ingredienten inzitten, die alleen nuttig zijn direct na de training en het zonde is, magn te nemen terwijl het grotendeels tijdens rustdagen niet zo goed benut wordt als gwn creapure creatine ?

Want als dat zo is, kan ik beter nog CC er naast aanschaffen. Het zou zonde zijn magnificent te gebruiken, als de helft van de bestanden niet gebruiken omdat het alleen effectief is net na de training.
 
Post-workout supplementen zijn overrated en eigenlijk totaal overbodig. Creapure (creatine monohydraat) wordt aangeraden op rustdagen omdat het gewoon aardig wat geld scheelt. Dus gewoon een potje creapure kopen (kost bijna niks vergeleken met die andere twee supplementen), en het op rustdagen nemen. Als je pot magnificent leeg is, gewoon iedere dag creapure nemen.
 
Laatst bewerkt:
Geachte leden,

Ik ben sinds kort echt serieus bezig met krachtraining en heb na veel reviews de supplementen nr1 en magnificent en whey perfection aangeschaft.

Over nr1 heb ik alleen maar lof te spreken.

Mijn vraag :

Ik lees veel over magn en zijn inhoud van creatine. Maar ik lees ook van velen dat het beter is alleen magn tijdens training dagen te gebruiken, en creapure creatine op rustdagen. Mijn vraag : is dat ook waar ?

Is het beter om creapure creatine te nemen op rusten dagen. en is dat dan zo omdat er in magnificent alleen ingredienten inzitten, die alleen nuttig zijn direct na de training en het zonde is, magn te nemen terwijl het grotendeels tijdens rustdagen niet zo goed benut wordt als gwn creapure creatine ?

Want als dat zo is, kan ik beter nog CC er naast aanschaffen. Het zou zonde zijn magnificent te gebruiken, als de helft van de bestanden niet gebruiken omdat het alleen effectief is net na de training.

Zijn al wat topics over maar op trainingsdagen magnifcent na de training en op rustdagen creapure nemen.
1/2 schepjes creapure is genoeg :thumb:
 
Thanks voor de reply! Ik heb net me CC aangeschaft, ik neem je advies mee. Scheelt me ook in magnifcent super produkt maar meer waardevol na het trainen :)
 
Ik doe meestal creatine voor het sporten en na het sporten magnifcent. Werkt super samen.
 
ik neem op niet trainingsdagen gewoon mijn creatine om het te onderhouden tijdens mijn ochtendshake
op trainingsdagen voor de training creatine en na de training magnificent
 
ik gebruik ook magnificent, voor nu 5 dagen en voelde het de 3e dag al ik trainde en ik voelde me spieren branden zeker een goed product
 
Back
Naar boven