AndroidHealthClinic

Magnificent "post workout"

Levii

Advanced Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m82
http://www.bodyenfitshop.nl/post-workout/body-fit-sportsnutrition/magnificent
Magnificent
Damn.. 30 doseringen voor €25. (vind ik wel duur!)
Dus elke keer na je training een dosering en op rustdagen in de ochtend een dosering.
...
Heeft er iemand ervaring met dit product?
Er staat:
Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

-> Klinkt wel veel belovend !

Ja, ik heb wel ervaring met dit product. Mijn herstel is er echt wel een stuk beter op, sneller ook en vollere en hardere spieren. Dat over die spiermassa 4-6 is natuurlijk wel overdreven, maar je haalt wel maximale uit je training. Ik snap dat je de prijs duur vind, maar stel je voor je traint vier keer per week. Dan kun je er minimaal 7 weken mee (4x7 = 28 doseringen) en dus bijna twee maand. Verhoudingsgewijs valt dan de prijs heel erg mee. Daarnaast is ook de smaak (Fruit is mijn favo, Orange is ook prima) goed te doen. Voor mij is het naast mijn whey en vitamines een musthave. Je hebt dan creatines, aminozuren en wms in een. In principe pak je dan eigenlijk alle bouwstoffen voor maximaal herstel.

Als je na de training EN op rustdagen een dosering neemt ben je er toch gewoon in 30 dagen doorheen ?

Ik gebruik alleen na de training.
Sochtend gewoon me eiwitshake met me brinta.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik al men supplementen heb aangekocht zal het schema er zoals dit uitzien:
Training days:
-Morning: Whey Perfection
-Pre Workout: Muscle Solution (20-30minutes before training)
-Post Workout: Magnificent (Immediately after workout) + Whey Perfection (20minutes after workout)
Rest days:
-Morning: Muscle Solution + Whey Perfection

Of zijn er suggesties die beter zijn? Natuurlijk heb ik een goed voedingsschemaerbij.

IMO is wat je post workout neemt het belangrijkste van alle voeding.
Voor de training eet ik gewoon veel (kip + rijst of aardappel), tijdens de training drankje met BCAA en wat dextrose, en na de training direct Magnificent.
Daarna naar huis fietsen en direct weer grote maaltijd (liefst zo snel mogelijk na het trainen.
Merk het verschil echt wel in recuperatie. Total Muscle Solution geen ervaring mee.

Als ik al men supplementen heb aangekocht zal het schema er zoals dit uitzien:
Training days:
-Morning: Whey Perfection
-Pre Workout: Muscle Solution (20-30minutes before training)
-Post Workout: Magnificent (Immediately after workout) + Whey Perfection (20minutes after workout)
Rest days:
-Morning: Muscle Solution + Whey Perfection

Of zijn er suggesties die beter zijn? Natuurlijk heb ik een goed voedingsschemaerbij.
Heb een beter oplossing:

-Morning: Eieren, spek, groenten
-Pre Workout: Kip met rijst en stuk fruit en kop zwarte koffie
-Post Workout: Kalkoen met wok groenten
Rest days:
-Morning: Eten als een vent

Steek je geld liever in eten ipv supps.

• Topic Starter Topic Starter
Heb een beter oplossing:

-Morning: Eieren, spek, groenten
-Pre Workout: Kip met rijst en stuk fruit en kop zwarte koffie
-Post Workout: Kalkoen met wok groenten
Rest days:
-Morning: Eten als een vent

Steek je geld liever in eten ipv supps.
Haha zware reclame aan het maken voor uwe winkel precies.. :D
Men moeder steekt al het geld in eten.. Dan kan ik beter mijn geld uitgeven aan wat supplementen !

met een slecht voedingsschema hebben supps zowiezo praktisch geen werking
dus vreten is de boodschap.

En toch is het niet goedkoop hoor. Er zitten wel veel goeie dingen in, maar de hoeveelheid van alles valt me toch een beetje tegen...
Koop die dingen apart dan en stel het zelf samen, ben je 5x dat bedrag kwijt voor die extra 10 dagen en een k*t smaak ;)

Waarom zou je een post workout sup nemen op rustdagen? Niet doen dus. Ik neem zelf altijd de tms van body en fit en deze werkt naar mijn ide net zo goed en doe je veel langer mee.

Terug
Naar boven