XXL Nutrition

Maken BCAA zoveel verschil in herstel

Acht aminozuurtjes is niet zoveel hè, en ook zo lastig te doseren.
123022a.jpg

Ik gebruik geen supplementen op BCAA's en multivit na. Ik zweer erbij, nergens voel ik de werking beter van dan van BCAA's.

Nooit spierpijn, supersnel herstel. Voelt gewoon erg goed. Merk het meteen als ik het een x niet neem en ik ben al eens teruggereden om het op te halen wanneer ik het vergeten was.

Ik gebruik geen supplementen op BCAA's en multivit na. Ik zweer erbij, nergens voel ik de werking beter van dan van BCAA's.

Nooit spierpijn, supersnel herstel. Voelt gewoon erg goed. Merk het meteen als ik het een x niet neem en ik ben al eens teruggereden om het op te halen wanneer ik het vergeten was.

ik geloof er ook wel in. als ik een keer te gek op stap geweest ben of niet kan eten door omstandigheden ram ik altijd een paar pillen BCAA'S binnen.

toen ik in de cut zat merkte ik ook wel dat het hielp. toen pakte ik ze voor en na de training zoals op het etiket staat

Nee. Heb ook nog een pot staan die ik gebruik tijdens mijn fasted trainingen, maar als die op is, koop ik geen nieuwe. Als je genoeg eiwit uit je voeding haalt, is er helemaal geen nood aan extra amino's.

Terug
Naar boven