AndroidHealthClinic

Mammoth 2500 vs XXL Nutrition Weight Gainer

• Topic Starter Topic Starter
WTF

Dit is al page 7 ofwat...

Jezus christus.

Mijn begin vraag was niet echt duidelijk dat geef ik toe.
Maar daarna moet het toch zeker wel duidelijk zijn.
Jullie lijken haast wel op zo'n Bodypump trainer bij ons in de fitnesshal, altijd maar ongevraagd advies geven en gewoon weigeren de simpele vraag te beantwoorden :P.

je vraag vroeg er gewoon om.

• Topic Starter Topic Starter
Ja en dan verduidelijk ik het, krijg ik het antwoord wat ik wil horen en dan gaat t nog 4 paginas verder met ge-ouwhoer.

Niet op in gaan is het beste wat je kan doen, sommige mensen zijn nu eenmaal minder snel van begrip.

Maar misschien kan XXL nog even duidelijkheid geven over het feit waarom ik nu ineens een blauwe maatschep heb, in plaats van een witte?

Ik hoorde namelijk dat die blauwe scheppen iets groter waren, omdat de kleurstelling anders is en daar reageert de whey heel sterk op.

Nu belde ik natuurlijk meteen naar die winkel maar daar zeiden ze dat je dan de pot whey beter in het zonlicht kan zetten omdat de korrels dan krimpen en er meer in een wit schepje passen.

Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik het witte schepje blijf gebruiken of dat ik toch maar overstap op het blauwe schepje.....als het maar niet van invloed is op mijn training....

Wat denken jullie?

Had ik trouwens al gezegd dat dit echt een toptopic is?

Ik leer echt veel bij de laatste dagen, thanks bro's.:thumbs:

Niet op in gaan is het beste wat je kan doen, sommige mensen zijn nu eenmaal minder snel van begrip.

Maar misschien kan XXL nog even duidelijkheid geven over het feit waarom ik nu ineens een blauwe maatschep heb, in plaats van een witte?

Ik hoorde namelijk dat die blauwe scheppen iets groter waren, omdat de kleurstelling anders is en daar reageert de whey heel sterk op.

Nu belde ik natuurlijk meteen naar die winkel maar daar zeiden ze dat je dan de pot whey beter in het zonlicht kan zetten omdat de korrels dan krimpen en er meer in een wit schepje passen.
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik het witte schepje blijf gebruiken of dat ik toch maar overstap op het blauwe schepje.....als het maar niet van invloed is op mijn training....

Wat denken jullie?

Het schijnt dat je het schepje ook in de zon moet leggen voor evenredige groei, zo blijft de verhouding capaciteit/inhoud gelijk, en daarnaast verkleurd het schepje ook langzaam, zo blijft het whey-gebruiken ook een frivool tintje houden :thumbup:

Laatst bewerkt:
dit is echt te grappig kom niet meer bij hier :roflol:

Wat denken jullie?

Nee dat is niet de reden van het blauwe schepje.

De reden dat er nu een blauw schepje is heeft te maken met de smurfenrage.

xxl FTW klaar

lol wat eeen topic !:P

ik ben helemaal in de war.
Ik lees hier over blauwe, en gele schepjes, maar ik heb bij mijn pot Whey een doorzichtig schepje gekregen van XXL.

Natuurlijk is dit wel makkelijk, omdat ik op deze manier weet dat er in de onderste helft van het schepje ook whey zit, en ik moest dit vroeger altijd nakijken omdat het schepje niet doorzichtig was. Toen kreeg ik altijd het onbehagelijke gevoel dat er in het onderste deel van het schepje geen whey zat. Dat is gelukkig opgelost met het doorzichtbare schepje

ik ben helemaal in de war.
Ik lees hier over blauwe, en gele schepjes, maar ik heb bij mijn pot Whey een doorzichtig schepje gekregen van XXL.

Natuurlijk is dit wel makkelijk, omdat ik op deze manier weet dat er in de onderste helft van het schepje ook whey zit, en ik moest dit vroeger altijd nakijken omdat het schepje niet doorzichtig was. Toen kreeg ik altijd het onbehagelijke gevoel dat er in het onderste deel van het schepje geen whey zat. Dat is gelukkig opgelost met het doorzichtbare schepje

druk je het wel stevig aan dan..? Want los of aangedrukt kan wel 20% schelen, dus als je gestructureerd maar 80% van de potentie van het schepje gebruikt kun je wel nagaan wat dit met je gains doet op langere termijn..

Ik wil graag Mammoth 2500 bestellen, maar is zoiets eindelijk slecht voor je tanden?

xxl nemen, heerlijke smaak...

je antwoord?

xxl is minder vet/zoet/suikers..

xxl is lekkerder

wat wil je per dag? 50 gram? das 2 scheppen, zo , klaar, slotje, TS tevreden?

p.s. ja dat is 50 dagen, snap je?

reken anders zelf mr verder

Terug
Naar boven