- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Grappig dat er niemand meer op mijn reply in gaat, nu duidelijk is dat ik gelijk heb![]()
Nou zeg!!
Ik heb je al wat karma gegeven voor je avater.
Is dat niet genoeg dan??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig dat er niemand meer op mijn reply in gaat, nu duidelijk is dat ik gelijk heb![]()
true maar wel handig als je weet hoeveel er in gaat. elke keer afwegen is ook zo wat![]()

Nou zeg!!
Ik heb je al wat karma gegeven voor je avater.
Is dat niet genoeg dan??
.Niet op in gaan is het beste wat je kan doen, sommige mensen zijn nu eenmaal minder snel van begrip.
Maar misschien kan XXL nog even duidelijkheid geven over het feit waarom ik nu ineens een blauwe maatschep heb, in plaats van een witte?
Ik hoorde namelijk dat die blauwe scheppen iets groter waren, omdat de kleurstelling anders is en daar reageert de whey heel sterk op.
Nu belde ik natuurlijk meteen naar die winkel maar daar zeiden ze dat je dan de pot whey beter in het zonlicht kan zetten omdat de korrels dan krimpen en er meer in een wit schepje passen.
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik het witte schepje blijf gebruiken of dat ik toch maar overstap op het blauwe schepje.....als het maar niet van invloed is op mijn training....
Wat denken jullie?
Niet op in gaan is het beste wat je kan doen, sommige mensen zijn nu eenmaal minder snel van begrip.
Maar misschien kan XXL nog even duidelijkheid geven over het feit waarom ik nu ineens een blauwe maatschep heb, in plaats van een witte?
Ik hoorde namelijk dat die blauwe scheppen iets groter waren, omdat de kleurstelling anders is en daar reageert de whey heel sterk op.
Nu belde ik natuurlijk meteen naar die winkel maar daar zeiden ze dat je dan de pot whey beter in het zonlicht kan zetten omdat de korrels dan krimpen en er meer in een wit schepje passen.
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik het witte schepje blijf gebruiken of dat ik toch maar overstap op het blauwe schepje.....als het maar niet van invloed is op mijn training....
Wat denken jullie?
Nee dat is niet de reden van het blauwe schepje.
De reden dat er nu een blauw schepje is heeft te maken met de smurfenrage.

ik ben helemaal in de war.
Ik lees hier over blauwe, en gele schepjes, maar ik heb bij mijn pot Whey een doorzichtig schepje gekregen van XXL.
Natuurlijk is dit wel makkelijk, omdat ik op deze manier weet dat er in de onderste helft van het schepje ook whey zit, en ik moest dit vroeger altijd nakijken omdat het schepje niet doorzichtig was. Toen kreeg ik altijd het onbehagelijke gevoel dat er in het onderste deel van het schepje geen whey zat. Dat is gelukkig opgelost met het doorzichtbare schepje