Fitness Seller

Mammoth 2500 vs XXL Nutrition Weight Gainer

Whaaaat the...
Hele discussie over gewoon een klein vraagje.
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.
Dat is alles mensen :P

Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.
Ik zoek de Weightgainer :P

:D

Oke deze held zal het nog 1 keer voor je uitleggen, speciaal voor jou bascross omdat je schijnbaar een beetje traag van begrip bent..

1. Topicstarter vraagt hoeveel gram 1 maatschep is ZODAT hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet.

2. Wij zeggen: het maakt niet uit hoeveel gram er in een maatschep kan. Je moet namelijk ZELF bepalen hoeveel je per keer wil gebruiken (afhankelijk van je behoefte/voedingsschema/whatever). Dan kan je uitrekeken hoelang je met een emmer doet.

Kijk eens naar de quote boven je, het doel van de beste man is dus wel om te weten te komen, wat de inhoud van 1 maatschepje is.

Hij zet er zelfs neer, ''als ik bijvoorbeeld besluit 100gram te nemen''. Hij weet dus allang hoeveel gram hij gaat nemen, hij vraagt alleen wat de INHOUD VAN 1 MAATSCHEPJE IS.

Heel punt twee van jou gaat dus niet op, uberhaupt vraag ik me af, wat dan de vraag van de topicstarter is?

Ik schep gewoon en voeg wat melk toe en vind het wel best. Lekker smaakt en mijn maag vol zit ben ik weer ff rustig:D

Duidelijk nu? De quote die jij post komt pas veel later.. grrrr...

:roflol:

Die post kom later ja, maar er staat toch duidelijk; Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.

Oftewel, dat was zijn vraag al vanaf het begin, dat jullie daarna moeilijk gaan doen heeft er weinig mee te maken.

En die quote van jou maakt trouwens weinig duidelijk, hij wil dus weten wat de inhoud van het maatschepje is, bijvoorbeeld 25gram, dan kan hij bij een pot van 2500gram, 100x scheppen.

:roflol: haha of je ligt krom van het lachen...

Spampost!!!

Mvg:D.

Goed topic eigenlijk, waarin Bascross wederom gelijk heeft.

Lees in je voorgaande post nog eens het dikzwart gedrukte en probeer er nog eens over na te denken.

Lees in je voorgaande post nog eens het dikzwart gedrukte en probeer er nog eens over na te denken.

Ik doe het steeds, maar het grappige is, dat xxlnutrition later die vraag quote met ''35gram'', waarna hij zegt ''bedankt''.

Case closed!

Zijn vraag is gewoon slecht gesteld, waardoor je dit ook op een andere manier kan interpreteren, maar uit zijn reactie op xxlnutrition blijkt, dat Bascross gelijk heeft.

Dan snap ik zijn vraag niet.

Breng eens helderheid, topicstarter.

Of anders jij, brutez. Want wat wil de topicstarter nu exact weten?

Ik zou bijna denken dat je me voor de gek houd maar ik leg het gewoon nog een keer uit :D

De topicstarter wilde in eerste instantie weten hoeveel gram er in een maatschep kan zodat hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet en hoeveel het dan dus per shake of per maand (of whatever) kost.

Zeggen wij: Het maakt niet uit hoeveel er in een maatschep gaat, je moet gewoon zelf bepalen hoeveel je per dag wil nemen. Of er nou 10 of 100gram in die schep gaat maakt dan verder niet uit.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.. ;)

Uiteindelijk komen we er wel bascrosss, ook al duurt het wat lang..

Ik zou bijna denken dat je me voor de gek houd maar ik leg het gewoon nog een keer uit :D

De topicstarter wilde in eerste instantie weten hoeveel gram er in een maatschep kan zodat hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet en hoeveel het dan dus per shake of per maand (of whatever) kost.

Zeggen wij: Het maakt niet uit hoeveel er in een maatschep gaat, je moet gewoon zelf bepalen hoeveel je per dag wil nemen. Of er nou 10 of 100gram in die schep gaat maakt dan verder niet uit.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.. ;)

Dat zeg ik dus constant.

Zeg ik: Hij bepaalt toch zelf wat er in gaat? Dan moet hij vragen: ''Hoeveel gram weightgainer moet ik nemen?''

Als dit echt zijn vraag was, wat ik sterk betwijfel, is hij wel heeeeeeeeeel onduidelijk gesteld.

Terug
Naar boven