Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whaaaat the...
Hele discussie over gewoon een klein vraagje.
Mijn doel is gewoon te weten te komen hoeveel er in 1 schepje gaat zodat als ik bijvoorbeeld besluit 100 gram te nemen ik kan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben aan de potten.
Dat is alles mensen
Oh en degene die dat hebben gepost van 1 maatschep is 25 gram, dat is van de Complex Carb Gainer.
Ik zoek de Weightgainer![]()
Oke deze held zal het nog 1 keer voor je uitleggen, speciaal voor jou bascross omdat je schijnbaar een beetje traag van begrip bent..
1. Topicstarter vraagt hoeveel gram 1 maatschep is ZODAT hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet.
2. Wij zeggen: het maakt niet uit hoeveel gram er in een maatschep kan. Je moet namelijk ZELF bepalen hoeveel je per keer wil gebruiken (afhankelijk van je behoefte/voedingsschema/whatever). Dan kan je uitrekeken hoelang je met een emmer doet.
Zo kan ik uitrekenen hoelang ik met 1 pot ongeveer doe.
Duidelijk nu? De quote die jij post komt pas veel later.. grrrr...

Lees in je voorgaande post nog eens het dikzwart gedrukte en probeer er nog eens over na te denken.
Zo kan ik uitrekenen hoelang ik met 1 pot ongeveer doe.
Ik wilde het eigenlijk weten zodat ik kan rekenen met geld enzo, snapje.
Wat zijn precies de voordelen en nadelen van beide?
En kan iemand mij zeggen hoeveel 1 maatschep van de XXL Nutrition Weight Gainer is?
Alvast bedankt!
Dan snap ik zijn vraag niet.
Breng eens helderheid, topicstarter.
Of anders jij, brutez. Want wat wil de topicstarter nu exact weten?

Op welke manier interpreteer jij deze vraag, brutez?

Ik zou bijna denken dat je me voor de gek houd maar ik leg het gewoon nog een keer uit
De topicstarter wilde in eerste instantie weten hoeveel gram er in een maatschep kan zodat hij kan uitrekenen hoelang hij met een emmer doet en hoeveel het dan dus per shake of per maand (of whatever) kost.
Zeggen wij: Het maakt niet uit hoeveel er in een maatschep gaat, je moet gewoon zelf bepalen hoeveel je per dag wil nemen. Of er nou 10 of 100gram in die schep gaat maakt dan verder niet uit.
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel..![]()
Dan snap ik zijn vraag niet.
Breng eens helderheid, topicstarter.
Of anders jij, brutez. Want wat wil de topicstarter nu exact weten?