Steensnoeper
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik ben nieuw hier (lees al wel een tijdje dit forum), maar wou wel eerst effe de groeten doen aan iedereen ... 
Nu ... Okay een vraagske,
Ik ben 44 jaar (1 m 180) en doe nu ongeveer 7 maand krachttraining.
Bij de start woog ik 89 kg en had een vet % van ongeveer 30 a 32 %
Tot november sportte ik ongeveer 3 dagen per week (maandag, woensdag en vrijdag)
Sinds december sport ik 5 dagen per week en sinds 2 weken 6 dagen per week (zondag is rustdag)
Ik train op een schema waarbij grote spiergroepen twee dagen rust hebben en kleine spiergroepen 1 dag rust.
Ik train erg intensief ongeveer 2 a 2.5 uur per dag cardio inbegrepen. (rusttijden ongeveer 45 seconden)
Mijn voeding
Mijn dagelijkse behoefte voor onderhoud: 2860 Kcal
Mijn voedingsschema sinds 1 week (cut):
2574 Kcal per dag -> (Eiwitten (204): 33% - Koolhydraten (203) 32% - Vetten (98) 35%
(zeer strikt eetschema (enkel voeding uit de white list), 5 maaltijden ... Geen slechte vetten of andere eetrommel - shakes is geen maaltijd)
Supplementen
S'morgens:
Whey shake (Ronnie Coleman Pro Antium - inbegr creatine en BCAA's)
Testogen XR (Ronnie Coleman)
Omega 3 (olimp) 3 capsules van 1 gr
Multi Vitamine - Medivin - 34 Vitamines, Mineralen & Super Healthy Nutrients!
Voor de training:
- Pre workout Ronnie Coleman - Myo Blitz
- AAKG (Olimp) : 3 capsules
Op de training:
- 1 liter water met schep 'Olimp' BCAA explode en 1 schep 'Olimp' Glutamine Xplode.
Na de training:
- Whey shake (Ronnie Coleman Pro Antium - inbegr creatine en BCAA's)
- AAKG (Olimp): 1 capsule
Bij avondeten:
- Omega 3 (olimp) 3 capsules van 1 gr
Voor het slapen:
ZMA (Olimp)
(S'avonds half uur voor het slapen 250gr platte kaas (kwark) met 100 gr bosbessen - maar dit zit berekend in mijn voeding - Daarnaast drink ik ook nog 4 liter water per dag)
Resultaat vandaag (na 7 maand): 82 KG - VP: 18% - Kracht toename in 7 maand = x 2.2
Borst omtrek (onder de armen en opgespannen rug): 114 cm ... Omtrek opgespannen biceps: 37 cm
Ik wil en zal binnen 15 weken (44 - bijna 45 - jaar of niet) onder de 10% VP komen te staan.
Ben ik goed bezig of niet?
Kloppen mijn percentages in mijn cut eetschema? Eiwitten (33%) - Koolhydraten (32%) - Vetten (35%)
Laat de feedback maar komen (erg geapprecieerd)
Cheers
PS: foto's volgen later.

Nu ... Okay een vraagske,
Ik ben 44 jaar (1 m 180) en doe nu ongeveer 7 maand krachttraining.
Bij de start woog ik 89 kg en had een vet % van ongeveer 30 a 32 %
Tot november sportte ik ongeveer 3 dagen per week (maandag, woensdag en vrijdag)
Sinds december sport ik 5 dagen per week en sinds 2 weken 6 dagen per week (zondag is rustdag)
Ik train op een schema waarbij grote spiergroepen twee dagen rust hebben en kleine spiergroepen 1 dag rust.
Ik train erg intensief ongeveer 2 a 2.5 uur per dag cardio inbegrepen. (rusttijden ongeveer 45 seconden)
Mijn voeding
Mijn dagelijkse behoefte voor onderhoud: 2860 Kcal
Mijn voedingsschema sinds 1 week (cut):
2574 Kcal per dag -> (Eiwitten (204): 33% - Koolhydraten (203) 32% - Vetten (98) 35%
(zeer strikt eetschema (enkel voeding uit de white list), 5 maaltijden ... Geen slechte vetten of andere eetrommel - shakes is geen maaltijd)
Supplementen
S'morgens:
Whey shake (Ronnie Coleman Pro Antium - inbegr creatine en BCAA's)
Testogen XR (Ronnie Coleman)
Omega 3 (olimp) 3 capsules van 1 gr
Multi Vitamine - Medivin - 34 Vitamines, Mineralen & Super Healthy Nutrients!
Voor de training:
- Pre workout Ronnie Coleman - Myo Blitz
- AAKG (Olimp) : 3 capsules
Op de training:
- 1 liter water met schep 'Olimp' BCAA explode en 1 schep 'Olimp' Glutamine Xplode.
Na de training:
- Whey shake (Ronnie Coleman Pro Antium - inbegr creatine en BCAA's)
- AAKG (Olimp): 1 capsule
Bij avondeten:
- Omega 3 (olimp) 3 capsules van 1 gr
Voor het slapen:
ZMA (Olimp)
(S'avonds half uur voor het slapen 250gr platte kaas (kwark) met 100 gr bosbessen - maar dit zit berekend in mijn voeding - Daarnaast drink ik ook nog 4 liter water per dag)
Resultaat vandaag (na 7 maand): 82 KG - VP: 18% - Kracht toename in 7 maand = x 2.2
Borst omtrek (onder de armen en opgespannen rug): 114 cm ... Omtrek opgespannen biceps: 37 cm
Ik wil en zal binnen 15 weken (44 - bijna 45 - jaar of niet) onder de 10% VP komen te staan.
Ben ik goed bezig of niet?
Kloppen mijn percentages in mijn cut eetschema? Eiwitten (33%) - Koolhydraten (32%) - Vetten (35%)
Laat de feedback maar komen (erg geapprecieerd)
Cheers

PS: foto's volgen later.