XXL Nutrition

Nieuws Man (79) rijdt echtgenote dood

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 70-jarige vrouw uit Werkendam is vanmiddag overleden na een bizar verkeersongeluk. De vrouw werd samen met haar 61-jarige zus afgezet door haar 79-jarige man. Bij het wegrijden verloor de man de controle over het stuur en reed hij beide vrouwen aan.

Zijn vrouw is ter plaatse overleden. Zijn schoonzus uit Werkendam raakte lichtgewond en is naar het ziekenhuis gebracht.

opt*fen met die bejaarden achter het stuur, ze zorgen alleen maar voor ongelukken die fossielen.

ja daaag.
niks per ongeluk. hij wilde gewoon van dat oude wijf af, om op zoek te gaan naar een jong ding.

mooie smoes

Fail! je vrouw dood rijden en je schoon zus inleven laten. Zonder ****en, tis wel triest dit. :(

Zat een tijdje terug achter zo'n bejaard stel in zo'n t*fus agila. Op een lange weg waar je 80 mag, vol met flitspalen en inhaalverbod.
En hun stug 60-65 jagen, heb er 20 min. achter moeten zitten ivm ook nog veel te veel tegenliggers. :mad: :headbang::splat::shoot:

Echt, je zou ze een ongeluk toewensen....... :o

Ik ben het eens dat men de grens wel eens drastisch mag verlagen wat betreft de maximum leeftijd.
Hier in mijn woonplaats ken ik ook een man die al 94 is en nog gewoon mag rondrijden.
Echter een gevaar op de weg.

Een reactiesnelheidtest naast de rijvaardigheidstesten lijkt mijns inziens het beste om 70+ verplicht te laten volgen.

Behoorlijk triest...

rijbewijs afpakken na 65 en als ze hem terug willen elk jaar een test doen.

dit is wel naar ja.

best een drama!

Zat een tijdje terug achter zo'n bejaard stel in zo'n t*fus agila. Op een lange weg waar je 80 mag, vol met flitspalen en inhaalverbod.
En hun stug 60-65 jagen, heb er 20 min. achter moeten zitten ivm ook nog veel te veel tegenliggers. :mad: :headbang::splat::shoot:

Echt, je zou ze een ongeluk toewensen....... :o

Verkeersergernis nummer 1! Dergelijke situaties zijn slecht voor mijn cortisol:D

Ik ben het eens dat men de grens wel eens drastisch mag verlagen wat betreft de maximum leeftijd.
Hier in mijn woonplaats ken ik ook een man die al 94 is en nog gewoon mag rondrijden.
Echter een gevaar op de weg.

Een reactiesnelheidtest naast de rijvaardigheidstesten lijkt mijns inziens het beste om 70+ verplicht te laten volgen.

Ze moeten gewoon strengere tests doen, maarja kost ook klauwen vol geld. anders zou het beetje sneu zijn voor de mensen die nog wel prima kunnen rijden.

Maarja wel sneu voor die man :(

Wat een medeleven weer.

Na hun 65ste automatisch rijbewijs invorderen en OV geven! Minder bejaarden op de weg geeft minder overlast en files nemen ook af.

Vandaag bijna aangereden door een 50-er, lever dat rijbewijs maar eerder in. Had bijna mijn 3 Kg wegend slot op zijn hoofd gemept.

Fietsers moeten ook beter uitkijken

Nee die hond moest beter uitkijken. Een tankstation inrijden betekent dat ik op het fietspad voorrang heb.

Het was dat er camera's hangen bij zo'n Shell, anders had hij nu een deuk in zijn auto of voorhoofd.

Nee die hond moest beter uitkijken. Een tankstation inrijden betekent dat ik op het fietspad voorrang heb.

Het was dat er camera's hangen bij zo'n Shell, anders had hij nu een deuk in zijn auto of voorhoofd.

Welke Shell? ik weet er 1 in Den Haag te zitten die vroeg of laat een keer ontploft omdat van 2 kanten auto's erin komen.

Terug
Naar boven