AndroidHealthClinic

Shocking News Dronk colaverslaafde vrouw zich dood?

10L cola is toch al richting de 1kg suiker per dag, vind het niet gek dat je lichaam dat niet aankan.

wel epic bulk dus..

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:50 ----------

4400 calorieen en 1.1 kilo suiker per 10 liter lol

Ze zal ook wel een lekkere bek met tanden hebben gehad met die hoeveelheid cola en 30 sigaretten..

Wel als je er 10 liter van drinkt smartass.

Snap niet hoe je verslaafd kan raken aan cola btw, geef mij maar een multifruit ofzo.

Heb het even opgezocht:

100ml cola : 10mg cafeïne,

1000mg cafeïne gespreid over een hele dag is normaal gezien niet dodelijk, "smartass".

8 tot 10 liter cola? Leeft ze op de wc?

oh lawd

Verband tussen cola en kaliumtekort los van dat extreem veel vocht zonder voldoende eten mineralen uitwast uit het lichaam. Wat doet cola specifiek los van dat het vocht is?

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 10:52 ----------

Ik weet niet wat voor vrouwen DBB-ers hebben maar die ik ken zijn zeer slecht trainbaar en verschrikkelijk eigenwijs. Net zelfstandige mensen die vrouwen :)
:roflol:

Ik denk dat 8 tot 10 liter vocht per dag als je niet genoeg eet al dodelijk kan zijn. Misschien dat de caffeine het allemaal nog eens lekker onder druk heeft gezet.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik denk dat 8 tot 10 liter vocht per dag als je niet genoeg eet al dodelijk kan zijn. Misschien dat de caffeine het allemaal nog eens lekker onder druk heeft gezet.

denk dat die 30 sigaretten per dag ook wel een groot aandeel hebben gehad . Als je rookt moet je zeker goed eten

Een familielid van een kennis heeft ook eens 3 dagen in een coma gelegen door een cola vergiftiging (dronk ook extreem veel cola light) dus het is niet ondenkbaar.

Wat een megeaul die Hodgkinson. Denkt zeker ook dat carbs gezond zijn:rolleyes:.

idon'twanttoliveonthisplanetanymore.jpg

Terug
Naar boven