AndroidHealthClinic

Nieuws Man kidnapt ex voor huishoudelijk werk

JvR90

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
ROME - De Italiaanse politie heeft een man opgepakt omdat hij zijn voormalige vriendin zou hebben ontvoerd uit een café. Hij sleurde haar mee naar zijn huis en dwong haar zijn kleren te strijken en de afwas te doen, maakte de politie maandag bekend.

De politie werd gealarmeerd door een vriend van de vrouw, die getuige was van het gebeuren in een café in Genua.

De man, die klaarblijkelijk woedend was omdat de vrouw hem had verlaten, moet mogelijk terechtstaan wegens kidnapping.

http://www.nu.nl/news/1614977/122/rss/Man_kidnapt_ex_voor_huishoudelijk_werk.html

zo als het hoort whahahaha

strijken sl*t

Na de overwinning van Nederland op de Itallianen, zijn ze de klus kwijt.

that's the spirit:D

Moet kunnen...

Deed de was en de plas blijkbaar wel heel goed.

haha lol !!

Hehe, zou zo uit een sketch van een of andere komiek kunnen komen.

Arme man is niet zonder zijn madam

Man zorgt voor geld zodat alles betaald kan worden met buitenhuis werken.

Dus vrouw het huishouden, deze man verdient respect en laat iedereen zien hoe het hoort.Petje af !

Hij had de ketting in 1e instantie nooit los mogen maken, dan krijg je dit soort shit...

Stoere actie wel.

Als ernu geen straf op zou zitten zou ik een man kidnappen om voor me te koken. Mannen kunnen dat nu eenmaal veel beter.

samu zo is er geen plezier aan

Tuurlijk wel, ik weet je namelijk niet wonen.

Wat zit ze op café te doen, wanneer ze thuis het huishouden moet doen ... ?

Stoere actie wel.

Als ernu geen straf op zou zitten zou ik een man kidnappen om voor me te koken. Mannen kunnen dat nu eenmaal veel beter.

Mannen kunnen idd de meeste dingen veel beter, maar kunnen ze zich alleen bezighouden met belangrijke dingen buitenshuis.

Terug
Naar boven