Fitness Seller

Man moet niet te veel eieren eten

leseijdel

Novice
Waardering
0
Mannen van middelbare leeftijd die zeven of meer eieren per week eten lopen het risico eerder te overlijden. Mannen met suikerziekte kunnen beter helemaal geen eieren eten.

Dit blijkt uit Amerikaans onderzoek. Het werd de onderzoekers niet duidelijk waardoor het eten van eieren het overlijdensrisico verhoogt. Mannen die geen suikerziekte hebben kunnen zes eieren eten zonder extra risico te lopen.

De onderzoekers ontdekten dat het eten van eieren voor mannen met diabetes risicovol is. Ook was er duidelijk bewijs dat de kans op een hartaanval of beroerte vele malen groter is. Naar de oorzaak willen ze nu nog meer onderzoek gaan doen.

(c) gezondheidsnet.nl

aan elk voordeel zit zn nadeel

'Dit blijkt uit Amerikaans onderrzoek' meer info hierover???

In combinatie met training zal het allemaal wel meevallen. Dit is voor de gemiddelde mens waarschijnlijk.

bullshit.

wat ik appart vind is dat ze mannen zeggen en geen vrouwen. wat zou t verschil zijn..

Komen ze weer hoor met die onderzoeken:P

ik eet gewoon eieren! 6 per dag! niet zeiken maar lekker vreten!

Maakt niet uit.. laatste paar jaren van je leven krimp je toch alleen maar.. it's better to die big then to die skinny.

Zijn dit toevallig diezelfde onderzoekers als over dat water?

Wat kun je tegenwoordig wel nog eten zonder een vreselijke ziekte of weet ik veel wat te krijgen? Als je geen risico wil lopen moet je maar niks meer eten ofzo. Of nee,dat werkt natuurlijk ook niet. Ik werd wel is moe van die onderzoeken:scratch: (niet persoonlijk aan de TS)

ik sluit me volledig bij trasher aan. tegenwoordig kun je niks meer eten. overal krijg je wel wat van. pffff

In combinatie met training zal het allemaal wel meevallen. Dit is voor de gemiddelde mens waarschijnlijk.

+1

en morgen is er wellicht weer een ander onderzoek die dit gaat tegenspreken... de eeuwige discussie...

ga er mijn eitjes niet voor laten :P

i don't care if i die, as long as they burry me in a big ****ing box

;) vind het een beetje overrated, tegenwoordig vinden die onderzoekers allemaal verbanden, het komt er bijna op neer dat je wanneer je anorexia hebt en niks eet het langste leeft.

Klinkt leuk maar ik mis toch belangrijke details. Lag het bijv niet aan de eetgewoontes? Dit klinkt alsof er willekeurig mensen zijn uitgepikt, ze moesten aangeven hoeveel eieren ze gemiddeld per week aten en aan de hand hiervan een conclusie is getrokken puur en alleen kijkend naar het aantal eieren.

Wat kun je tegenwoordig wel nog eten zonder een vreselijke ziekte of weet ik veel wat te krijgen? Als je geen risico wil lopen moet je maar niks meer eten ofzo. Of nee,dat werkt natuurlijk ook niet. Ik werd wel is moe van die onderzoeken:scratch: (niet persoonlijk aan de TS)

Je kan het wel eten alleen met mate en dat een gevarieerd voedingspatroon gezond is is al veel langer bekend.

Zijn dit toevallig diezelfde onderzoekers als over dat water?

i don't care if i die, as long as they burry me in a big ****ing box

;) vind het een beetje overrated, tegenwoordig vinden die onderzoekers allemaal verbanden, het komt er bijna op neer dat je wanneer je anorexia hebt en niks eet het langste leeft.

Dit soort onderzoeken worden vaak op de voorpagina van msn gepubliceerd. In de prestigieuze research media zul je vaak dit soort onderzoeken niet zo makkelijk vinden.

Idd,ik vind die onderzoeken ook maar vaag. Elke week is er wel onderzoekje waaruit blijkt dat iets slecht voor je is. Zelf geloof ik er niets van en blijf gewoon eieren eten.

Terug
Naar boven