Fitness Seller

Man swaffelt politieauto

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Man swaffelt politieauto
Nederland • Geschreven door ANP op 06-05-2012 @ 12:51 - gepost door bennootje

Een 19-jarige man uit het Limburgse dorp Melick is zaterdagavond laat opgepakt nadat hij in Roermond zijn geslachtsdeel tegen een politieauto had geslagen. Dat meldde de politie zondag.

De man rende op het Munsterplein op agenten af en liet ze zijn geslachtsdeel zien. Vervolgens sloeg hij ermee tegen de politiewagen. Hij rende daarna weg, maar kon al snel worden aangehouden.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/541160/1/1/50/man-swaffelt-politieauto.html

Welke dronken DBB'er was dit :eek:

Hhahaha, geniaal

Stoer ja

Grappig zeg... :(

pics van zijn derde been?

Oh kom op.. Dit moet er voor buitenstaanders grappig uit gezien hebben. Lompe gozer die in zijn blote pielemuisje de auto swaffelt.

*heeft beeld* :P

Schokkend zeg, weet zeker dat er elke zaterdagavond politieauto's geswaffeld worden...

Pics of vids aub

Hij heeft wel de pik op de politie zeg :trollface:

En dan schieten ze zo z'n pikkie eraf :p

hoezo moet je voor zoiets nou weer opgepakt worden?

hahaha fantastisch :D

Jaja bij ons in het zuiden van het land weten ze wel hoe ze het moeten aanpakken :D

heb dat ook ooit eens gedaan, een auto langs achter geswaffeld. hebben ze zelfs gefilmd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

morgen is een mooie dag voor mij....dan trek ik maar weer eens op uit denk ik misschien dat ik nog een paar mooie auto's zie :)

Wat een baas

Vind t meer een mislukking... Beetje uitsloverig gedrag... mag van mij wel een paar tikken met een knuppel krijgen...

Politie heeft in Nederland vrij weing status,, dus als je je toch zo graag wilt bewijzen sla dan met je lul tegen de helm van een ME'er.

met de plaatsnaam in gedachte had hij toch wel iets wat toepasselijker was kunnen verzinnen, ondanks dat; grappige actie.

Terug
Naar boven