Fitness Seller

Allochtonen op homojacht in A'dam

het nieuws van 19juni 2007 zojuist zijn er een groepje marrokaanse hangjongeren bruut verkracht door een groep homo's , ik schakel nu over naar mijn collega allice. dank je tom ik sta hier zojuist bij de plek waar het gebeurt is. 7 van de 8 jongeren zijn geprikt met een spuit waar het hiv virus inzat. 2 mensen hebben een gescheurde anus opgelopen door het meermalige verkrachtingen. volgens getuigen bestond de goep uit zo'n 40 mensen. uit onderzoek is gebleken dat de homo's het slaan en discrimineren niet meer pikten en er zelf wat aan gingen doen. u hoort hier meer over in het 8 uur journaal, terug naar jou tom.

het nieuws van 19juni 2007 zojuist zijn er een groepje marrokaanse hangjongeren bruut verkracht door een groep homo's , ik schakel nu over naar mijn collega allice. dank je tom ik sta hier zojuist bij de plek waar het gebeurt is. 7 van de 8 jongeren zijn geprikt met een spuit waar het hiv virus inzat. 2 mensen hebben een gescheurde anus opgelopen door het meermalige verkrachtingen. volgens getuigen bestond de goep uit zo'n 40 mensen. uit onderzoek is gebleken dat de homo's het slaan en discrimineren niet meer pikten en er zelf wat aan gingen doen. u hoort hier meer over in het 8 uur journaal, terug naar jou tom.

Oke!!!

Wordt tijd, dat we op allochtonen-jacht gaan.:D

idd en dan voor elke allochtoon 7,50 krijgen net als in de oorlog:p

Wordt tijd, dat we op allochtonen-jacht gaan.:D

Nee ik doe het alleen, ik ga niet op jacht.
Ik wacht tot mijn prooi in de buurt loopt, en zijn bek opentrekt. :mad:

Zoek je ellende op, dan krijg je het ook.
Ik zal het niet opzoeken, omdat ik zin heb om los te gaan op iemand.
Ze moeten er wel om vragen,... wat je zaait dat oogst je.

Zijn allebei verkeerd bezig... zowel die schijnheilige anaalridders die hun vrouwen en evt. kids bedriegen, als die gay molesters.

:thumb:

:roflol:

:roflol:

Beetje jammer dit weer. Ze geven zichzelf ook alleen maar een slechte naam en indirect de 'normale' allochtonen...

Haha, monster alleen negatieve berichten over allochtonen posten op een bb forum, geen trainingsgerelateerde posts, no life!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil nog weleens dat verhaal horen van MightyDuck die in een ver verleden bij een tankstation werkte en dagelijks sigaretten en kauwgom verkocht aan Marokkaanse schandknapen die in de bosjes achter de parkeerplaats een fulltime baan hadden. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Kuffars! En ik draag de ere-titel 'tweekoppige Kuffarslang! :roflol:
Mij toebedeeld door onze Gaza kruiper Spiermans himself. :cool:
Mogen ze met een flinke mand komen om deze Kuffarslang te vangen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

jongens echt zonde
jammer dat er zo veel haat bij een aantal mensen zit.

weet je wat jammer is van jullie. als men jullie vraagt is nederland een land met discriminatie dan zegt men altijd nee ik heb geen moeite met buitenlanders. maar waarom komt het toch voor dat jullie negatief denken over deze mensen.

wat vinden jullie erger?

een stel allochtonen die een homo afpersen en een paar tikken uitdelen

of

militairen die een onschuldige zwerver in elkaar timmeren?

durf mijn geld in te zetten dat jullie voor het eerste gaan.
jammer van de haat die jullie in jullie hebben

:mad:

jongens echt zonde

weet je wat jammer is van jullie. als men jullie vraagt is nederland een land met discriminatie dan zegt men altijd nee ik heb geen moeite met buitenlanders. maar waarom komt het toch voor dat jullie negatief denken over deze mensen.

wat vinden jullie erger?

of

Het is een feit dat we te tolerant zijn anders had het nooit zo ver gekomen met jullie knaapjes, let's start with the hunt on the monkeys :D.. Je vergeet iets het tweede is incidenteel het eerste niet..

jongens echt zonde

wat vinden jullie erger?

of

ik vind de eerste erger en die haat is er niet voor niks gekomen.

weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.

vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is.

jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.

weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.

vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is.

jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.

Leuk dat je dat meld want heb van de week, op woensdag om precies te zijn een paar van die apen die zichzelf net zo stoer vonden als jou in elkaar geragd.. Je had ze moeten zijn afdruipen de jongens die denken stoerheid af te kunnen leiden aan huidskleur..

stoer vriend

toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik

als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.

Terug
Naar boven