Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stoer vriend
toen ging je wekker of niet. droom fijn verder
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik
als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.
stoer vriend
hoe oud waren ze 16?
durf te wedden dat als jij er 1 tegen komt van jou lengte en gewicht dat jij in je broek zult schijten pik
als jij ze echt hebt getimmerd dan durf ik mijn geld in te zetten dat jij binnen nu en 1 maand een bikke oog zult hebbe.
weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.
vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is.
jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.
stoer vriend
hoe oud waren ze 16?

stoer vriend
hoe oud waren ze 16?

weet niet wat er te lachen valt. ik ken jullie mensen door en door. zonde dat er zo veel jaloezie is. want dat is de grootste oorzaak van jullie. jij mag nu wel achter je pc zitten stoer doen. ik durf te wedden dat als er een marokaan bij jou in de buurt is dat jij in je broek schijt.
vriend zonder deze buitenlanders had nederland nooit kunnen worden zoals het nu is
jullie moeten echt nog heel veel leren van deze mensen.
Ik heb absoluut geen hekel aan allochtonen, daarentegen begin ik wel steeds meer een haat te ontwikkelen tegen Marrokanen. het is heel vreemd maar altijd als ik ruzie krijg in de stad is het met iemand van marrokaanse afkomst.