XXL Nutrition

mannelijker uiterlijk door Anabole Steroide?

davefitness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Ik ben 30 jaar.
Ik doe al 12 jaar aan fitness
Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%, ik heb een atletisch droog lichaam.
Mijn gezicht ziet eruit als een 20-jarig jongetje.
Ik heb weinig baardgroei, smalle kaaklijn.
Ik heb weinig lichaamsbeharing, wel schaamhaar en beenhaar.
Ik heb het gevoel dat ik meer jongen ben dan man.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen krijgen, ongeveer 5 kilo.
En ik zou graag wat meer baardgroei willen krijgen en een bredere kaaklijn.

Ik zit de laatste tijd te denken om anabole te gebruiken of hormoontherapie te ondergaan, omdat je daar dus meer spiermassa van kan krijgen en naar mijn idee mannelijker kan worden, en eventueel een bredere kaaklijn en meer baardgroei kan krijgen.

Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd om zwaarder te worden.
Creatine, allerlei shakes en supplementen.
Maar dit werkt maar heel weinig.

Ik woon in Delft, en ik zou graag in contact willen komen met iemand die veel van anabole / hormoon therapie af weet.

Ik slik al 4 jaar finasteride om mijn haardos te behouden.

Laatst bewerkt:
Geen.

Kaak: geen steroïde bij mannen maar groeihormoon.
Baard: androgene middelen (maar het effect is bij mannen beperkter dan vrouwen). Bovendien verlies je dan ook haar (schedel).

Dave zet even je hele verhaal neer wat je mij stuurde.. Dan heeft iedereen wat meer informatie en kan je beter geholpen worden..

More info is needed...

Volgens mij is DaveFitness stiekem een vrouw.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 30 jaar.
Ik doe al 12 jaar aan fitness
Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%, ik heb een atletisch droog lichaam.
Mijn gezicht ziet eruit als een 20-jarig jongetje.
Ik heb weinig baardgroei, smalle kaaklijn.
Ik heb weinig lichaamsbeharing, wel schaamhaar en beenhaar.
Ik heb het gevoel dat ik meer jongen ben dan man.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen krijgen, ongeveer 5 kilo.
En ik zou graag wat meer baardgroei willen krijgen en een bredere kaaklijn.

Ik zit de laatste tijd te denken om anabole of hormoontherapie te gebruiken, omdat je daar dus meer spiermassa van krijgt en naar mijn idee mannelijker kan worden, en eventueel een bredere kaaklijn en meer baardgroei kan krijgen.

Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd om zwaarder te worden.
Creatine, allerlei shakes en supplementen.
Maar dit werkt maar heel weinig.

Ik woon in Delft, en ik zou graag in contact willen komen met iemand die veel van anabole / hormoon therapie af weet.

Ik slik al 4 jaar finasteride om mijn haardos te behouden.

Best eens aan je dokter voorleggen voordat je aan zelfmedicatie begint.

daarom heb ik mijn post weg gehaald, maar als je dit nu al zolang hebt waarom ben je nooit naar een dokter gegaan ???
Misschien test gehalte in je lichaam niet in orde, maar om dan zelf aan roids te beginnen zou ik niet doen, ga eerst naar een dokter.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Best eens aan je dokter voorleggen voordat je aan zelfmedicatie begint.

knikker je was me weer voor dammid

Ik heb een keer via een dermatoloog mijn testosteron spiegel laten testen.
Alles was normaal.

Ja zo te lezen lijkt et alsof je eigen testosteron productie erg laag is.. Laat dat eerst eens testen bij de dokter..

Succes..

om eerlijk tezijn

je stat Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%

vind ik erg slecht ik ben zelf 75 en 2cm langer en ook ongeveer 10%
en je traint al 12 jaar:eek: of je eet niet goed of slecht of je traint slecht!

Ja zat ik ook net te denken.. Als je zegt dat je test niveau normaal is.. Wat eet je op een dag??

Maar dan nog.. Die kenmerken.. Dat je nog erg jeugdig er uit ziet is ook wel vervelend..

Ja nou ja, wat is slecht...?
Je hebt mijn lichaam nog niet gezien.
Ik ben erg droog en atletisch.
Ik vind mijn lichaam mooi en ben goed gebouwd.
Ik eet als een gek!, het zit ook bij mij in de genen om slank te zijn.

Maar inderdaad het jeugdige vind ik vervelend.
Ik zou graag wat mannelijker willen tonen, en eventueel wat meer spiermassa zou niet gek zijn!

om eerlijk tezijn

je stat Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%

vind ik erg slecht ik ben zelf 75 en 2cm langer en ook ongeveer 10%
en je traint al 12 jaar:eek: of je eet niet goed of slecht of je traint slecht!

post dan maar je eet schema en je train's schema

je kan me niet wijs maken dat je niet zwaarder kan worden dan 72 tenzij je een ziekte heb ofzo

en daar wil jij aas voor gaan gebruiken,lol....
Ga dan naar n plastische chirurg

ik ben wel zwaarder geweest, maar het gaat er weer zo snel af als ik even niet oplet..., is heel frustrerend!

ik eet goed en train goed!, trust me...

ik wil het nu gewoon proberen met een extra boost..., en hopelijk mijn uiterlijk ook gelijk meer mannelijker maken...

post dan maar je eet schema en je train's schema

je kan me niet wijs maken dat je niet zwaarder kan worden dan 72 tenzij je een ziekte heb ofzo

ik ben wel zwaarder geweest, maar het gaat er weer zo snel af als ik even niet oplet..., is heel frustrerend!

ik eet goed en train goed!, trust me...

ik wil het nu gewoon proberen met een extra boost..., en hopelijk mijn uiterlijk ook gelijk meer mannelijker maken...

ecto dus, maar goed moet je toch meer eten.
Wat waren je test waarde dan

Pffff, wat is er mis met een jeugdig uiterlijk? Wees er blij mee zou ik zeggen. Schijnt dat mensen tegenwoordig zelfs grof geld betalen om jouw "ziekte" te krijgen lol.

En in elk geval "tijd" haalt je toch wel in. Dus straks ben je 40 en lijk je 30. Ideaal dus. Kun je nog minimaal tien jaar genieten van 20-jarige strakke vriendinnetjes ipv uitgezakte bankzittende lijken.

Zelf ben ik ook 30 maar wordt altijd rond 25/27 geschat. Thank god.

BTW Test, bij mij in elk geval, zorgt wel voor zwaardere baardgroei. Normaal scheer ik me om de 2 dagen maar tijdens test om de dag. Een melkmuil lijkt me idd iet wat vervelend. Maar om daarom nou aas te gaan gebruiken vindt ik overdreven. Beter pak je gewoon een eyeliner en teken je een George Michael stoppelbaardje dan lijk je net zo straight als hij.

Laatst bewerkt:
Pffff, wat is er mis met een jeugdig uiterlijk? Wees er blij mee zou ik zeggen. Schijnt dat mensen tegenwoordig zelfs grof geld betalen om jouw "ziekte" te krijgen lol.

En in elk geval "tijd" haalt je toch wel in. Dus straks ben je 40 en lijk je 30. Ideaal dus. Kun je nog minimaal tien jaar genieten van 20-jarige strakke vriendinnetjes ipv uitgezakte bankzittende lijken.

Zelf ben ik ook 30 maar wordt altijd rond 25/27 geschat. Thank god.

BTW Test, bij mij in elk geval, zorgt wel voor zwaardere baardgroei. Normaal scheer ik me om de 2 dagen maar tijdens test om de dag. Een melkmuil lijkt me idd iet wat vervelend. Maar om daarom nou aas te gaan gebruiken vindt ik overdreven. Beter pak je gewoon een eyeliner en teken je een George Michael stoppelbaardje.

Haha..

Ik heb et juist andersom.. Ben nu 23.. Maar zie er 28-30uit!! Nu is dat nog niet zo heeeel erg.. In mn jeugd was dit juist altijd een voordeel..

Maar stel ik ben 40? Zie ik er dan 55 uit??

Terug
Naar boven