XXL Nutrition

mannelijker uiterlijk door Anabole Steroide?

davefitness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Ik ben 30 jaar.
Ik doe al 12 jaar aan fitness
Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%, ik heb een atletisch droog lichaam.
Mijn gezicht ziet eruit als een 20-jarig jongetje.
Ik heb weinig baardgroei, smalle kaaklijn.
Ik heb weinig lichaamsbeharing, wel schaamhaar en beenhaar.
Ik heb het gevoel dat ik meer jongen ben dan man.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen krijgen, ongeveer 5 kilo.
En ik zou graag wat meer baardgroei willen krijgen en een bredere kaaklijn.

Ik zit de laatste tijd te denken om anabole te gebruiken of hormoontherapie te ondergaan, omdat je daar dus meer spiermassa van kan krijgen en naar mijn idee mannelijker kan worden, en eventueel een bredere kaaklijn en meer baardgroei kan krijgen.

Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd om zwaarder te worden.
Creatine, allerlei shakes en supplementen.
Maar dit werkt maar heel weinig.

Ik woon in Delft, en ik zou graag in contact willen komen met iemand die veel van anabole / hormoon therapie af weet.

Ik slik al 4 jaar finasteride om mijn haardos te behouden.

Laatst bewerkt:
Geen.

Kaak: geen steroïde bij mannen maar groeihormoon.
Baard: androgene middelen (maar het effect is bij mannen beperkter dan vrouwen). Bovendien verlies je dan ook haar (schedel).

Dave zet even je hele verhaal neer wat je mij stuurde.. Dan heeft iedereen wat meer informatie en kan je beter geholpen worden..

More info is needed...

Volgens mij is DaveFitness stiekem een vrouw.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 30 jaar.
Ik doe al 12 jaar aan fitness
Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%, ik heb een atletisch droog lichaam.
Mijn gezicht ziet eruit als een 20-jarig jongetje.
Ik heb weinig baardgroei, smalle kaaklijn.
Ik heb weinig lichaamsbeharing, wel schaamhaar en beenhaar.
Ik heb het gevoel dat ik meer jongen ben dan man.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen krijgen, ongeveer 5 kilo.