Fitness Seller

Anabolen gebruiken beginner

Bezoekers in dit topic

In de openingspost echt iets van 15 redenen om het niet te doen :roflol:

Zoek een andere hobby broer, bodybuilding is niks voor jou.

Niks aan toe te voegen :roflol:
 
Spring has arrived :wave:
 
Ten eerste trek je niks aan van negatieve reacties ,die mensen vergeten dat ze zelf ook ooit zijn begonnen.
Het gross van die mensen gebruikt zelf dus ook maar raden het anderen af, beetje hypocriet vind ik.

Maar goed, als ik jou was zou ik bij de basis beginnen en dat is nou eenmaal eten in combinatie met trainen.
Eten is best nog wel een “ ding”.
Als beginner heeft iedereen moeite met voeding en om daar de juiste weg in te vinden.
Begin eens een tijdje met de app “ my fitness pal”, zodoende leer je calorieën te te tellen en dat terug te koppelen aan wat je eet.
Probeer ook eerst eens 6 eet momenten per dag te creëeren , en dat is zonder de shakes die je nu neemt.
Gezien jou bericht zou ik ik jou in de gym gewoon eens advies vragen aan de gevorderde heren daar.
Als het echte bodybuilders zijn met liefde en waardering voor de sport dan kunnen zij jou een eind op weg helpen met een trainingschema.
Waarschijnlijk zullen het compound oefeningen worden , dus geen setjes van veel herhalingen maar meer op kracht gericht.
De eigenaar van de gym hoort dit soort zaken ook te weten en je hierin te begeleiden maar helaas is dat regelmatig niet het geval.
Het is allemaal commercieel en draait om de maandelijkse betalingen.
Daarom zou ik naar de wat meer gevorderde heren in jou gym stappen.
Kuren kan altijd nog , maar bij 90% van de beginnende gebruikers is er nog veel winst te behalen door voeding en aanpassen van je trainingen.
Mocht je toch gaan kuren verdiep je dan goed in de middelen en hun werking en bijwerkingen.
En zorg dat je geen troep koopt , want wat op de verpakking staat zit niet altijd in de inhoud.
Je gooit het wel in je he lichaam en daar heb je er maar 1 van.
Het is niet allemaal goud wat er blinkt en er komt een hoop bij kijken, ook negatieve factoren.
Niet alles is per definitie slecht hoor, maar zorg wel dat je weet wat je doet.
En beginnen met een kuur van 16 weken is naar mijn inzicht een slecht idee.
Ik heb in het verleden 2 wedstrijden gedaan en in die tijd nog nooit 16 weken achter elkaar gekuurd, met een goed resultaat.
Niet alles komt uit een prikje of een pilletje ,het meeste moet uit jezelf komen en als je jou grens hebt ereikt komen die middelen in beeld om je verder te helpen
Tot slot , bodybuilding is een levenstijl met veel up s en downs.
Je moet het wel echt willen en als je dat doet komt het resultaat ook wel.
Er is genoeg te vinden op internet over wat je nou wel en niet zou moeten eten.
Hetzelfde geld voor het gebruik van steroïden.
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
Succes
 
Meer eten inderdaad, ik ben net geen 10cm langer maar wel ruim 40kg zwaarder.
Zelfs als je nu zou kuren en zo slecht blijft eten dan kom je nog niet tot bar weinig aan.
 
Meer eten inderdaad, ik ben net geen 10cm langer maar wel ruim 40kg zwaarder.
Zelfs als je nu zou kuren en zo slecht blijft eten dan kom je nog niet tot bar weinig aan.
En hij zal er hoogstwaarschijnlijk niks aan overhouden als zn voeding en training niet op orde zijn.
 
  • Like
Waarderingen: HB89
+1
Na je kuur val je altijd terug naar je natuurlijke max....vandaar de uitspraak: "Kuren is huren"

Training en voeding is the key
 
Back
Naar boven