MuscleMeat

mannelijker uiterlijk door Anabole Steroide?

Haha..

Ik heb et juist andersom.. Ben nu 23.. Maar zie er 28-30uit!! Nu is dat nog niet zo heeeel erg.. In mn jeugd was dit juist altijd een voordeel..

Maar stel ik ben 40? Zie ik er dan 55 uit??

HEHEHE. Voor iedereen is er hoop. Deep pockets is nog velen malen belangrijker dan een jeugdig uiterlijk voor de vrouwtjes.

Maar ff serieus. Cremes helpen wel iets, mits je maar lange tijd en frequent blijft smeren. Ik gebruik er al jaren 4 per dag. (en nee, ik ben niet gay) Verder vermijdt ik zuivel zo veel mogelijk. Heb altijd het idee dat liters melk en kwark niet echt lekker zijn voor je huid. En Ik krijg er nog eens puisten van ook.

jezus waar maken jullie allenmaal druk om zeg geniet van je leven !!

HEHEHE. Voor iedereen is er hoop. Deep pockets is nog velen malen belangrijker dan een jeugdig uiterlijk voor de vrouwtjes.

Maar ff serieus. Cremes helpen wel iets, mits je maar lange tijd en frequent blijft smeren. Ik gebruik er al jaren 4 per dag. (en nee, ik ben niet gay) Verder vermijdt ik zuivel zo veel mogelijk. Heb altijd het idee dat liters melk en kwark niet echt lekker zijn voor je huid. En Ik krijg er nog eens puisten van ook.

Haha nou deep pockets heb ik helemaal al niet.. Ik vestig mn hoop op dikke armen haha..

Ja ik gebruik ook wel n cremetje..

Hmm.. Ik drink wel al jaren liters melk.. Kan niet zonder....

@killingmen

Zegt degene die zich dagelijks afbeult (naar ik aanneem) in de gym en continue 24/7 met voeding bezig is voor wat spiertjes lol. Same thing brother.

@Henk
Deze week heb ik het weer geprobeerd. Dagelijks een liter melk en ipv midnight shake 500gram kwark voor het slapen naar binnen werken, na 3 dagen kreeg ik gelijk weer van die grote vocht puisten in m'n gezicht. Hou het dus maar weer bij vlees/vis/kip.

@killingmen

Zegt degene die zich dagelijks afbeult (naar ik aanneem) in de gym en continue 24/7 met voeding bezig is voor wat spiertjes lol. Same thing brother.

@Henk
Deze week heb ik het weer geprobeerd. Dagelijks een liter melk en ipv midnight shake 500gram kwark voor het slapen naar binnen werken, na 3 dagen kreeg ik gelijk weer van die grote vocht puisten in m'n gezicht. Hou het dus maar weer bij vlees/vis/kip.

Sow k*t man.. Ik zou echt niet zonder melk kunnen.. Vind et heerlijk en een makkelijke bron van eiwitten.. Zit wel rond de 2,5liter per dag..

Ik ben maar 1,79 en weeg 83 kilo, ben in anderhalfjaar 14 kilo bijgekomen. En jij zegt wel dat je voedingsschema in orde is, maar om nou na 12 jaar te trainen maar 72 kilo te wegen met een lengte van 1,87 ligt toch echt volledig aan jezelf en niet omdat ''je de aanleg ervoor hebt om dun te blijven''.

Als je nou je eetschema eens post kunnen meerdere mensen je helpen en hoef je niet meteen aan de aas om bij te komen, en dat is ook maar minimaal zonder fatsoenlijk eetschema.

Sow k*t man.. Ik zou echt niet zonder melk kunnen.. Vind et heerlijk en een makkelijke bron van eiwitten.. Zit wel rond de 2,5liter per dag..

melk is lekkerrr, ik ben ook verslaafd aan melk

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Ik ben maar 1,79 en weeg 83 kilo, ben in anderhalfjaar 14 kilo bijgekomen. En jij zegt wel dat je voedingsschema in orde is, maar om nou na 12 jaar te trainen maar 72 kilo te wegen met een lengte van 1,87 ligt toch echt volledig aan jezelf en niet omdat ''je de aanleg ervoor hebt om dun te blijven''.

Als je nou je eetschema eens post kunnen meerdere mensen je helpen en hoef je niet meteen aan de aas om bij te komen, en dat is ook maar minimaal zonder fatsoenlijk eetschema.

hier ben ik het trouwens wel mee eens, met voeding bereik je echt een hoop

Hij vreet niks dat is duidelijk 72 is zelf voor een atletisch persoon weinig..

Een typisch geval van blijven zeggen en denken dat je goed eet maar ondertussen maar 4 broodjes in de ochtend 2 in de middag appel tussendoor avondeten en in de avond een zak chips 2 keer in de week een bak kwark en denken dat hij goed bezig is ???

haha verdiep je in voeding man..

Idd, hou ook van melk. Makkelijk, goedkoop en belangrijkste het gaat nooit vervelen of tegenstaan dit in tegenstelling tot kip/vis/vlees. Voorheen vulde ik elke maaltijd aan met melk tot ca 50 gram eiwit. Bijv 150gr gebr kipfilet met een half litertje magere melk. Omdat 200gr+ net te veel is voor mij, niet qua kcal natuurlijk maar de smaak. 1 blikje tonijn geen probleem maar 2, gatver.

Zodoende kwam ik ook op 2 a 3 liter per dag. Maar helaas, gigantische puisten en vooral in m'n gezicht krijg ik van overmatig zuivel gebruik.. En dus niet van die gewone pukkeltjes die iedereen wel eens heeft maar van die grote vochtbulten waar je dan toch aan gaat zitten waardoor het nog 10x erger wordt ook. Probeer nog steeds elke maaltijd minimaal 50gram te pakken door te varieren maar zonder melk kost dat wel wat meer moeite. Zit nu aan de proteinbars van 18gr eiwit per stuk. Vul nu 2 maaltijden per dag aan met zo'n reep. Goed te doen, maar tis wel wat duur

So overrated.

Ik snap je probleem niet echt TS , toch juist een voordeel dat je er jonger uit ziet? Zit volgens mij volledig tussen je oren.

So overrated.

Ik snap je probleem niet echt TS , toch juist een voordeel dat je er jonger uit ziet? Zit volgens mij volledig tussen je oren.

Wishful thinking noemen we dat. Ik wil wel de achterliggende (natuurlijke)verklaring omtrent dit fenomeen posten of het eenvoudig houden en Hansje Teeuwen quoten maar we zitten op een BB forum en dwalen offtopic.

Hi, fina staat bekend om zijn catabole eigenschappen.
Als je een mannelijker uiterlijk wil is het raadzamer te stoppen met fina.

Zelf lange tijd on fina geweest, weet wat je bedoelt met jong uiterlijk, moeilijk gainen, om over libido ed maar te zwijgen.

Toen ik stopte verdubbelde mijn baardgroei en lichaamsbeharing binnen een half jaar, ook gainen werd makkelijker, libido on the rise and so on.

Finasteride is behoorlijk potent spul, beter verdiep je je daar nog wat meer in, of neem een topical of iets.

Fina en bodybuilding gaa in mijn ogen niet samen.

groet,

ik zag ook pas net finasteride staan, toen ik zijn verhaal las.
Dit kan er zeker mee te maken hebben, heb je al eens geprobeerd er mee te stoppen?

Ik heb een keer via een dermatoloog mijn testosteron spiegel laten testen.
Alles was normaal.

Dan zal AAS ook geen enkele invloed hebben op je uiterlijk. Je bent namelijk tijdens je puberteit al aan een normale hoeveelheid testosteron blootgesteld.

Je "probleem" is puur genetisch. Niks aan te doen. Tenzij je een te laag testosteron spiegel zou hebben.

Een laag dht niveau heb je sowieso, maar fina schroeft aan meerdere hormonen dan alleen dht, heb je die bloedwaardes persoonlijk bekeken, want lage waardes vinden ze al snel ook goed genoeg.

Ik ben 30 jaar.
Ik doe al 12 jaar aan fitness
Ben 1.87, weeg 72 kilo, vetpercentage 10%, ik heb een atletisch droog lichaam.
Mijn gezicht ziet eruit als een 20-jarig jongetje.
Ik heb weinig baardgroei, smalle kaaklijn.
Ik heb weinig lichaamsbeharing, wel schaamhaar en beenhaar.
Ik heb het gevoel dat ik meer jongen ben dan man.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen krijgen, ongeveer 5 kilo.
En ik zou graag wat meer baardgroei willen krijgen en een bredere kaaklijn.

Ik zit de laatste tijd te denken om anabole te gebruiken of hormoontherapie te ondergaan, omdat je daar dus meer spiermassa van kan krijgen en naar mijn idee mannelijker kan worden, en eventueel een bredere kaaklijn en meer baardgroei kan krijgen.

Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd om zwaarder te worden.
Creatine, allerlei shakes en supplementen.
Maar dit werkt maar heel weinig.

Ik woon in Delft, en ik zou graag in contact willen komen met iemand die veel van anabole / hormoon therapie af weet.

Ik slik al 4 jaar finasteride om mijn haardos te behouden.

fitness??bedoel je daarmee,12 jaar lang met 10 kg je armen trainen of bodybuilding?dus elke x tot het uiterste gaan.
dit vraag ik mij wel af,want na 12 jaar 72kg is zelfs voor een ecto weinig,tenzij je een ethiopisch dieet hebt gevolgt.???

Wishful thinking noemen we dat. Ik wil wel de achterliggende (natuurlijke)verklaring omtrent dit fenomeen posten of het eenvoudig houden en Hansje Teeuwen quoten maar we zitten op een BB forum en dwalen offtopic.

het is vroeg ben net wakker en mijn bovenkamer werkt nog niet optimaal, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verklaring..

ff oftopic:

@ts:

ik had er vroeger ook ontzettend veel moeite mee dat ik er stukken jonger uitzag, maar nu zie ik er eigenlijk wel een voordeel van in. zoals bijvoorbeeld mijn ouders: beide begin 60, maar worden altijd nog zo'n dikke 15 jaar jonger geschat. hebben mensen/vrienden/vriendinnen om zich heen die vele jaren jonger zijn en ik kan je wel vertellen, dat houdt hen ook zeker jong:D. mijn moeder ging eens met een vriendin op een boottrip met een groep mensen van rond de 60 jaar. ze keken haar echt zo aan van: "wat doe jij hier? je hoort hier helemaal niet".
ik vind het eigenlijk super relaxed dat ik er zo jong uitzie. ik ben 29, maar ik word rond de 22/23 geschat. en ik ben nog eens klein en een pinda:D.

en wat betreft de aandacht van vrouwtjes: die leeftijd varieert van meisjes van rond de 18 jaar tot huisvrouwen 30+/40+.

dus lekker boeiend, je gaat er alleen maar profijt van krijgen.

Terug
Naar boven