XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

Laatst bewerkt:
Ze ziet er precies wel anders uit dan op tv :p

De foto's hebben me echt aan het denken gezet. Ik ben er nog niet uit of ik ze zou doen. Nuchter lijkt het me een no-go, alhoewel strategische kledij veel kan verbergen. Onder invloed zou ik ze wel doen denk ik, het meisje is op zich niet goor bedenk ik me, de foto's laten haar niet op haar best uitkomen. Van die dikke kont kan ze met een tactische pose een ghettobooty maken en die kleine tetjes moet je maar wat verbergen ofzo. Verder is haar gezicht schattig genoeg. Deze zaken geven het wel een andere kijk.

Mmm die Roos heeft als je het mij vraagt een paar gore aids-t**ten...

"gore aids-t**ten..."

Welbespraakt!

• Like
Waarderingen: Bia
haha teering klaaswitz :roflol:

je maakt me weer aant lachen

Roos zou een prima gemarmerd biefstukje opleveren.

Roos is echt vuil. Punt uit

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.193
Draait deze zooi nog in België? binnekort start hier het nieuwe seizoen. Ben benieuwd (not SRS)

Tatjana versterkt cast Oh Oh Cherso

Tatjana is het drieëntwintigjarige geheime wapen dat producent Reinout Oerlemans en RTL5 in de strijd gooien om de verhoudingen in Tirol eens flink op de sneeuwschep te nemen…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice

Tatjana is het drieëntwintigjarige geheime wapen dat producent Reinout Oerlemans en RTL5 in de strijd gooien om de verhoudingen in Tirol eens flink op de sneeuwschep te nemen…

nice

Ik dacht al, waar blijft 't :roflol:

Zal wel oorlog worden, een chick die ouder is dan de andere chicks, er niet verkeerd uit ziet, en denk ik ook niet op dr mondje gevallen is.

Still, doesn't beat Jersey Shore :D

Fake wordt nog faker dus.

strong tranny is strong would not touch srs

nice

kijk dat is een chicknu nog paar juiceheads er bij en de rest mag opzouten

De geruchten gaan dat het nieuwe tijgertje in de groep een crimineel verleden heeft, maar volgens haar moeder Conny is daar geen woord van waar. Wel geeft ze toe dat haar dochter geen lieverdje is. “Tatjana deed vroeger dingen die kinderen doen,” vertelt ze aan Boulevard. “Zoals in kerktorens klimmen en rijden zonder rijbewijs. Maar het gaat goed met haar.” De donkere schone zou al een aanvaring gehad hebben met bekend gezicht ‘sterretje’. “Ze is veel slimmer dan hij is,” reageert haar moeder hierop. “Van Tatjana mag je een hoop gevloek verwachten, daar is ze heel goed in. Iedereen zal ook zien dat ze een echt feestbeest is.” Op drie maart is de eerste aflevering van ’Oh Oh Tirol’ te zien. hahahah

Terug
Naar boven