Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt me erg bekend voor van Jersey Shore.
Waar Sitch bijna aanpapt met een shemale.

Gelijk heb je.Dan nog maar te zwijgen over hoe die gast constant zit rond te lopen,moet echt iemand eens even vertellen dat ie zen kruiwagen moet thuislatenJa met zn grote bek, en nog denken dat ie breed is ok nog!
Als je ze zielig bezig zag in die gym![]()

Je bevestigd hier je eigen post brah, dat is best wel een domme zet(sterretje ipv sniper)
Sniper kan ik idd niet vinden

Ze spelen dit nu in BE ook. Dat programma is gewoon voor kapot te gaan.
Kheb compassie met de hollanders dat ze dit in een ander land dan NL uitzenden. haha
Wat een hoop mong*len. Nog maar 2 afleveringen gezien tot hier toe, maar ik heb al wat gezien. Die mong**l met zijn wit hemdje. Ligt constant echt opvallend breed te lopen etc terwijl het echt een plank is. Volgens mij is die ook ooit blijven steken in iets, want er is echt iets niet juist met die kerel. Sniperman staat zo goed met zichzelf dat hij maar al te graag zichzelf is zou nken. Compleet in de waan dat hij "atletisch" gebouwd is. :')
Bij de voorstelling zie je ze ook allemaal in de gym, maar dat is echt lachwekkend als je kijkt hoe ze gebouwd zijn. Die kerel met zijn sterren drinkt volges mij alleen maar cola voor zijn koolhydraten, want die kerel is 1 vetkwab. Die mentaliteit ook onder elkaar: zuipen zuipen zuipen
Nee ocharme NL. Dit is echt een uitlach-programma. But i like it![]()
gisteren 5 afleveringen gezien. vandaag de rest.
en idd die wandelende tak is kansloosprecies alsof ie 2 meloenen onder zijn oksels zitten heeft
die joey ziet er mij nog de plezantsten uit. en die elize is ook lekker
little princess is maar een verwaand kakwijf. en niet echt knap ook![]()
Die wijven zijn allemaal lelijk, op Elize na.
Op het internet gaan ook nog naaktfoto's rond van the princess, waar je overigens eerder van meot kotsen dan dat je een boner krijgt.
bibi is toch niet lelijk?
Verder de fotos niet opzoeken ind.
, hoe heet die blonde bij 1.40?