AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

Alle 3 fake profielen! Heb de echte van Bibi wel een keer gezien @ partyflock

Ja met zn grote bek, en nog denken dat ie breed is ok nog!
Als je ze zielig bezig zag in die gym :D
Gelijk heb je.Dan nog maar te zwijgen over hoe die gast constant zit rond te lopen,moet echt iemand eens even vertellen dat ie zen kruiwagen moet thuislaten:D

staan die afleveringen ergens online? verveel mij op het werk :(

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

ok heb ze denk ik al gevonden

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

gaat een marginaal boeltje worden , enkel al aan de intro te zien :D

Ze spelen dit nu in BE ook. Dat programma is gewoon voor kapot te gaan.
Kheb compassie met de hollanders dat ze dit in een ander land dan NL uitzenden. haha

Wat een hoop mong*len. Nog maar 2 afleveringen gezien tot hier toe, maar ik heb al wat gezien. Die mong**l met zijn wit hemdje. Ligt constant echt opvallend breed te lopen etc terwijl het echt een plank is. Volgens mij is die ook ooit blijven steken in iets, want er is echt iets niet juist met die kerel. Sniperman staat zo goed met zichzelf dat hij maar al te graag zichzelf is zou nken. Compleet in de waan dat hij "atletisch" gebouwd is. :')

Bij de voorstelling zie je ze ook allemaal in de gym, maar dat is echt lachwekkend als je kijkt hoe ze gebouwd zijn. Die kerel met zijn sterren drinkt volges mij alleen maar cola voor zijn koolhydraten, want die kerel is 1 vetkwab. Die mentaliteit ook onder elkaar: zuipen zuipen zuipen :rolleyes:

Nee ocharme NL. Dit is echt een uitlach-programma. But i like it :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
Dit topic gaat weer druk worden, maar nu onder de Belgen. Bereid je maar voor.. Het wordt nog veeeeel erger :roflol:

Ze spelen dit nu in BE ook. Dat programma is gewoon voor kapot te gaan.
Kheb compassie met de hollanders dat ze dit in een ander land dan NL uitzenden. haha

Wat een hoop mong*len. Nog maar 2 afleveringen gezien tot hier toe, maar ik heb al wat gezien. Die mong**l met zijn wit hemdje. Ligt constant echt opvallend breed te lopen etc terwijl het echt een plank is. Volgens mij is die ook ooit blijven steken in iets, want er is echt iets niet juist met die kerel. Sniperman staat zo goed met zichzelf dat hij maar al te graag zichzelf is zou nken. Compleet in de waan dat hij "atletisch" gebouwd is. :')

Bij de voorstelling zie je ze ook allemaal in de gym, maar dat is echt lachwekkend als je kijkt hoe ze gebouwd zijn. Die kerel met zijn sterren drinkt volges mij alleen maar cola voor zijn koolhydraten, want die kerel is 1 vetkwab. Die mentaliteit ook onder elkaar: zuipen zuipen zuipen :rolleyes:

Nee ocharme NL. Dit is echt een uitlach-programma. But i like it :D

Eerste twee afleveringen waren leuk daarna werd het te kansloos.

Maar zo zie je maar weer waar NL dubbel om ligt haha!

gisteren 5 afleveringen gezien. vandaag de rest.

en idd die wandelende tak is kansloos :roflol: precies alsof ie 2 meloenen onder zijn oksels zitten heeft :D

die joey ziet er mij nog de plezantsten uit. en die elize is ook lekker :D

little princess is maar een verwaand kakwijf. en niet echt knap ook :mad:

gisteren 5 afleveringen gezien. vandaag de rest.

en idd die wandelende tak is kansloos :roflol: precies alsof ie 2 meloenen onder zijn oksels zitten heeft :D

die joey ziet er mij nog de plezantsten uit. en die elize is ook lekker :D

little princess is maar een verwaand kakwijf. en niet echt knap ook :mad:

Die wijven zijn allemaal lelijk, op Elize na.
Op het internet gaan ook nog naaktfoto's rond van the princess, waar je overigens eerder van meot kotsen dan dat je een boner krijgt.

te laat, heb de foto's gezien :( precies alsof ze die t**ten er achteraf opgezet hebben. :D

die bibi is idd ook nog lekker

elise ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.176
Sniper en barbie nergens te bekennen..

NICE!!!

Wees eens eerlijk, train je ook je benen? Squat je genoeg?
Me benen moet ik zeker nog het een en ander aan doen heb me teveel geconcentreerd op me bovenlichaam tot nu toe. Er is nog veel te verbeteren ben ook weer hard aan het trainen als er tijd voor is om me groter in massa te worden

Was uiteraard te verwachten, maar wel triest dat hij de vraag blijft ontwijken. Wat een randdebiel blijft het toch
:roflol:

Bleh uitmelking..
Jokertje met z'n lekkere Nickelson bontjas haha terrible :roflol:

Terug
Naar boven