MuscleMeat

Marc W is weer bezig

• Topic Starter Topic Starter
Kom op jongens, laat me hier nu rustig een paar keer per week mijn traininkjes neer zetten. En ja ik moet tijd en energie vinden om harder te trainen, maar ik lees hier best nuttige tips, en ik val er verder toch niemand mee lastig? Spam mij nu ook verder niet, please! Peace man! :wave:

Oké man. Succes met je doelen.

Been & buik training gedaan, met de fitness apparaten in de gym dus. Ik heb niet opgeschreven hoeveel kilo, reps, series. Had ik geen zin in met een gebroken hand. Maar 7 been oefeningen, twee buikspieroefeningen, en 1 pulldowntje met de linkerhand.

Been & buik training gedaan, met de fitness apparaten in de gym dus. Ik heb niet opgeschreven hoeveel kilo, reps, series. Had ik geen zin in met een gebroken hand. Maar 7 been oefeningen, twee buikspieroefeningen, en 1 pulldowntje met de linkerhand.

je blijft trainen das het eenige dat van belang is

Keep on training= keep on gaining :D

Gips is eraf, maar die hand is nog erg stijf. Kan nog niet een dumbbell vastpakken dus.

Weer 'bodyshape' gedaan met die verpleegstertjes.

Als je niet wilt dat hier nog gespamd gaat worden zou ik toch ff melding maken bij de mods.

(ik wil niet stoken hoor, maar toch....)

waar blijvend e trainingen?

Ik had eigenlijk verwacht al met mijn hand te kunnen knijpen, maar de spiertjes zijn toch nog te kort :(

Misschien toch maar weer alleen de been training doen met de apparaten in de sportschool. Kost me wel weer 10 euro voor een losse training zonder abonnement.

En anderen, hou nu op met onzin in mijn log schrijven. Nou lees ik er zelf in principe overheen, maar het is tegen DBB richtlijnen.

Kop op lekker trainen,en rustig aan met die hand. Als je nu niks met je hand kunt richt je dan bv op je buik en benen en rug.
En het is toch super dat je probeerd te sporten,laat de rest maar lullen!!

wanneer ging je aan die tren kuur beginnen?

Zondag: Lichte upper body training gedaan, ik kan nu wel een db redelijk vasthouden, maar te weinig voor een echte training.
Dinsdag: Buikspieroefeningen enzo bij de het bodyshape dames clupje hier.
De hele week weer 30 km per dag gefietst, woon werk verkeer. Da's rusting fietsen. Niet op 'cardio-snelheid' maar het zorgt er wel voor dat je niet ongemerkt vet aankomt als je niet (echt) traint.
Dit weekend gaan we dan weer echt beginnen.

sterk

succes met je nieuwe start

Je bakt er nog niet zoveel van hé :)

Ik heb soms het idee dat mensen meer blessures en pijntjes voelen als ze minder zin hebben om te trainen...

Je kunt je ook door de pijntjes heen trainen toch?

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om op te zoeken wat je hebt hehe

Duurt wel een tijd voordat je weer de kracht en het gevoel weer terug hebt in je hand.

ga ervoor marc!

Terug
Naar boven