XXL Nutrition

Marc W is weer bezig

Tja ik wou een heel klein beetje de linkerkant oefenen. Dan heb ik in ieder geval de kleine winst dat kracht links en rechts meer in evenwicht is. Ik ben rechts, en die hand is in het gips. En ik ga er niet voor naar de sportschool die db ligt gewoon thuis. Kleine moeite om met links toch even iets te doen. Tja je hebt wel gelijk veel winst is het ook niet. :o

Ga squatten .

• Topic Starter Topic Starter

Squatten miischien niet maar naar de sportschool voor de 'been-apparaten' dat kan ik wel doen natuurlijk. Normaal/meestal train ik thuis met BB en DB. Maar euh, ik hoop toch dat niemand dacht dat ik naar de sportschool ging, me helemaal ging omkleden, alleen die ene linker biceps zou gaan oefenen...

:roflol:

Ja omdat ik verder niks anders kan trainen heh!!! :cool:

Ok, ik heb me rechterarm ik het gips, en mijn linkerschouder vertoont weer RSI steekjes en prikjes omdat ik nu sowieso alles met links moet doen. Dus linkerschouder oefeningen lukken ook niet. Squaten gaat ook niet, want met die rechterarm in het gips krijg ik die bb niet in me nek. Tja als iemand nog tips heeft wat ik nog wel kan doen, zeg het me!?

Say what?
b54rpz.jpg

20qnrr4.jpg

Ik weet nou waarom Marc W kleine meisjes pakt, kijk echte vrouwen willen echte mannen. Nou dat Marc W geen echte man is kan hij dus ook geen echte vrouwen pakken. Naiefe meisjes van 13 kijken op tegen volwassen mannen. Dus Marc W is een zogezegde triest geval dat zijn toevlucht in de lagere klasse zoekt. Maar Marc W je kan ook gewoon van een Brug springen.

Ja omdat ik verder niks anders kan trainen heh!!! :cool:

Ok, ik heb me rechterarm ik het gips, en mijn linkerschouder vertoont weer RSI steekjes en prikjes omdat ik nu sowieso alles met links moet doen. Dus linkerschouder oefeningen lukken ook niet. Squaten gaat ook niet, want met die rechterarm in het gips krijg ik die bb niet in me nek. Tja als iemand nog tips heeft wat ik nog wel kan doen, zeg het me!?

:D

Ik weet nou waarom Marc W kleine meisjes pakt, kijk echte vrouwen willen echte mannen. Nou dat Marc W geen echte man is kan hij dus ook geen echte vrouwen pakken. Naiefe meisjes van 13 kijken op tegen volwassen mannen. Dus Marc W is een zogezegde triest geval dat zijn toevlucht in de lagere klasse zoekt. Maar Marc W je kan ook gewoon van een Brug springen.

Ik vraag me of zijn dochter zich wel veilig voelt bij hem. En hoevaak de kindertelefoon is gedraaid.

Ok er is een sportschool in de buurt waar mijn dochter vaak komt en die zegt dat ze daar toestellen hebben om de benen te trainen. En dat squatten kan dus ook wel. Het is sowieso goed, omdat ik mijn benen thuis maar beperkt trainde met die ene BB! Dus ik was toch al van plan daar naartoe te gaan.

Ok er is een sportschool in de buurt waar mijn dochter vaak komt en die zegt dat ze daar toestellen hebben om de benen te trainen. En dat squatten kan dus ook wel. Het is sowieso goed, omdat ik mijn benen thuis maar beperkt trainde met die ene BB! Dus ik was toch al van plan daar naartoe te gaan.

:nowai: :eek: :D

Waarom post je hier nog eigenlijk? Je denkt toch niet dat iemand je nog gaat helpen?

Marc W ik liet vandaag je avatar zien aan me vrouwelijke collega's zonder wat over je te vertellen, en 2 dames kregen een rilling door hun lijf. De rest zei meteen wat een enge man bah.

Misschien is een speelrek een optie ???

j/k :o

Terug
Naar boven