MuscleMeat

Marc W is weer bezig

Na het squatten one arm pullups till faillure aan een hoge brug;)

• Topic Starter Topic Starter
Ok been training gedaan. Het is daar trouwens dus echt een niet BB gym. Nou kan ik er wel mee leven, maar er staat dus 1 squatrek, en die heeft speciale maat gewichten en het maximum wat je er op kan leggen is.....80 kilogram!

Ok been training gedaan. Het is daar trouwens dus echt een niet BB gym. Nou kan ik er wel mee leven, maar er staat dus 1 squatrek, en die heeft speciale maat gewichten en het maximum wat je er op kan leggen is.....80 kilogram!

Maar jou trainingen gaan niet hoger dan 40kg?

Maar jou trainingen gaan niet hoger dan 40kg?

Ja omdat ik thuis geen squatrekje heb en het dan wat moeilijker is om balans te houden en dat gewicht in je nek te leggen. Ik moet zeggen op zich was het wel een handig rekje. Met die barbell thuis doe ik dus 20+ reps met 40 kilo omdat dat toch lastiger is. Da's niet goed dus. Dat is inderdaad bijna cardio training. Dit werkt wel veel beter. Ik ga er maar vaker naartoe voor de beentrainingen, ook als de hand weer beter is.

Maar goed ga je echt aan het werk, en ja dat zou ik nou maar eens moeten doen :o , dan heb je snel aan die 80 kilo niet genoeg meer.

Jij leeft wel echt voor de sport, neem ik aan?

Jongen MarcW is WEER bezig .
:roflol:
Blijft te grappig dit .

kan er aub een :slotje: op dit topic?

Nee!!
Ik bedoel dat de rest er wat onzin in schrijft, zal mij echt een rotzorg zijn. 't Is mijn logje!
Als je wilt dat deze log openblijft moet jij zelf off topic en andere zaken melden via topic report. Als we van jou geen reports krijgen gaan we er vanuit dat jij alles goed vindt. Als dan later echter blijkt dat het vol met onzin en gespam staat dan laat je ons geen keuze dan het te sluiten.

Bij deze een laatste kans om normaal verder te gaan, lukt dat niet dan gaat dit topic onvermijdelijk dicht.

Als je wilt dat deze log openblijft moet jij zelf off topic en andere zaken melden via topic report. Als we van jou geen reports krijgen gaan we er vanuit dat jij alles goed vindt. Als dan later echter blijkt dat het vol met onzin en gespam staat dan laat je ons geen keuze dan het te sluiten.

Bij deze een laatste kans om normaal verder te gaan, lukt dat niet dan gaat dit topic onvermijdelijk dicht.

on ???

ga door met je log .....

deleted

Laatst bewerkt:
deleted

Laatst bewerkt:
Ik trek me er niks van aan! Het houdt vanzelf wel een keer op. Ik lees het niet eens. Vertel eens:Waarom wil JIJ dit log sluiten? Waarom hou je me verantwoordelijk voor andere leden hun gespam, en als ik niet zorg dat dat ophoudt, dreig je mijn log te sluiten.

Als je nou eens gewoon een keer gaat trainen(lees geen 30kg gewichtjes) misschien dat een enkeling je nog eens serieus gaat nemen.

Terug
Naar boven