- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok been training gedaan. Het is daar trouwens dus echt een niet BB gym. Nou kan ik er wel mee leven, maar er staat dus 1 squatrek, en die heeft speciale maat gewichten en het maximum wat je er op kan leggen is.....80 kilogram!
, dan heb je snel aan die 80 kilo niet genoeg meer.

Als je wilt dat deze log openblijft moet jij zelf off topic en andere zaken melden via topic report. Als we van jou geen reports krijgen gaan we er vanuit dat jij alles goed vindt. Als dan later echter blijkt dat het vol met onzin en gespam staat dan laat je ons geen keuze dan het te sluiten.Nee!!
Ik bedoel dat de rest er wat onzin in schrijft, zal mij echt een rotzorg zijn. 't Is mijn logje!
Als je wilt dat deze log openblijft moet jij zelf off topic en andere zaken melden via topic report. Als we van jou geen reports krijgen gaan we er vanuit dat jij alles goed vindt. Als dan later echter blijkt dat het vol met onzin en gespam staat dan laat je ons geen keuze dan het te sluiten.
Bij deze een laatste kans om normaal verder te gaan, lukt dat niet dan gaat dit topic onvermijdelijk dicht.

Nee hij moet off-topic zaken melden...
Tweemaal lezen![]()
Nu zie ik het 
Ik trek me er niks van aan! Het houdt vanzelf wel een keer op. Ik lees het niet eens. Vertel eens:Waarom wil JIJ dit log sluiten? Waarom hou je me verantwoordelijk voor andere leden hun gespam, en als ik niet zorg dat dat ophoudt, dreig je mijn log te sluiten.