XXL Nutrition

Marinier/soldaat toekomst

Gok zo maar dat je als je in Nederland al niet in dienst mag als je de Nederlandse nationaliteit niet hebt je in de VS al helemaal geen kans maakt.

Kun je niet kijken naar de mogelijkheden om in de VS in dienst te gaan?

Dit is inderdaad ook mogelijk en 1 van de manieren om een green card te bemachtigen.

Als je hier meer info over wil hebben moet je contact opnemen met
Embassy of the United States of America
Lange Voorhout 102
2514 EJ The Hague.
T: +31 70 310-2209
F: +31 70 361-4688

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat hoeft allemaal niet, ik wil alleen gewoon een reis maken erdoor. Maar weet voor nu genoeg, bedankt allemaal.

Nee dat hoeft allemaal niet, ik wil alleen gewoon een reis maken erdoor. Maar weet voor nu genoeg, bedankt allemaal.

Dan moet je 4 jaar gaan werken bij de marine en op de vloot terecht komen.
Thuis blijven wonen.
Dan heb je in die jaren genoeg verdient om na je contract (4 jaar) een rondreis te maken door Amerika. (En je kan in die 4 jaar nog doorstuderen ook.)

Succes met je toekomst in ieder geval

Dit is inderdaad ook mogelijk en 1 van de manieren om een green card te bemachtigen.

Als je hier meer info over wil hebben moet je contact opnemen met
Embassy of the United States of America
Lange Voorhout 102
2514 EJ The Hague.
T: +31 70 310-2209
F: +31 70 361-4688

Helemaal niet, het is andersom. Als je al een green card hebt dan zou je eventueel het leger in kunnen.

Kun je niet kijken naar de mogelijkheden om in de VS in dienst te gaan?

Praktisch onmogelijk. Heb ik ook eens over nagedacht na mijn diensttijd in Nederland. In VS kom je er al buitenlander er niet zomaar tussen. Aan de andere kant dat is nu bijna 5 jaar geleden en begreep wel dat ze daar vacatures in overvloed hebben

Terug
Naar boven