Fitness Seller

Mariniers en spiermassa verlies

Anoniem1985-25

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
hey allemaal,
ik begin binnekort mijn mariniers opleiding.
Nou is mijn vraag, heeft 1 van jullie een beetje een idee, of ervaring, hoeveel spiermassa je gaat inleveren?
En eventueel tips om dat zoveel mogelijk te voorkomen?

Als je bij de mariniers gaat, moet je juist niet te buf zijn.
Atletisch gebouwd oke.
Je moet meer aan je uithoudingsvermogen werken, teveel spiermassa zorgt er ook voor dat je spieren te snel verzuren en dat is iets wat je zekers niet wilt tijdens je hellweek:D

Spiermassa ga je zeker wel wat van inleveren. Maar je krijgt op de kazerne echt goed te vreten hoor ;) en je gaat rond 10 uur half 11 slapen en je moet 6 uur s'ochtends weer klaar staan, dus opzich krijg je op de kazerne voldoende voeding en rust ;) Alleen op bivak is het k*t. Dan slaap je 2 uur per nacht, en leef je op een rantsoen. Dan zal je wel het een en ander inleveren en daar kan je niks aan doen want je kan niks zelf meenemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee tuurlijk niet, dat snap ik wel!
Maar ik vroeg me gewoon af hoeveel ik ongeveer ga inleveren, wil me fysiek zoals t nu staat graag behouden, vandaar !

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

thanks strand voor je reactie!

Tijdens de opleiding ga je zeker inleveren, hoeveel hangt van jouw lichaam af en hoe buff je nu bent. Ik was 95 kg en woog tijdens de opleiding in een paar weken 8 kilo minder.

Ik woog 91 voor ik binnen kwam en na 8 maanden 84 kg..

Je kracht gaat er ook op verminderen

Ben nu een maand en een week terug serieus bezig met te trainen en weeg nu zelfs 700gr meer dan toen ik was gestopt:D

En je krijgt echt niet genoeg te eten om die nodige kcal hoog te houden, je moet zoveel fysieke inspanningen doen dat dat onmogelijk is in het leger. Na je opleiding(hier in belgie toch voor infanterie) ga het toch rustiger aan;)

Veel succes

yup je gaat sowieso spiermassa inleveren, je kan maar 3 keer per dag eten en als je op bivak gaat is het ete stukken minder.

Terug
Naar boven