MuscleMeat

Mariusz Pudzianowski MMA training..

Daar wil je toch echt geen klap van krijgen :D

Idd, dan voel je je een partij k*t als je in de ring staat en er zo'n monster tussen de touwen door stapt...

Vecht- en krachtsport zijn 2 totaal verschillende disciplines. Zodra hij een tegenstander van naam tegenover zich krijgt dan is het natuurlijk einde verhaal voor Mariusz.

Vecht- en krachtsport zijn 2 totaal verschillende disciplines. Zodra hij een tegenstander van naam tegenover zich krijgt dan is het natuurlijk einde verhaal voor Mariusz.

Dat weet ik nog net zo niet, vergeet niet dat hij zeker een stuk sterker is.
En wie weet wat die beste man straks uit zijn trucendoos toverd.

ziet er bruut uit maarja, hoe goed is zijn kin. ben wel benieuwd naar zen gevecht

• Topic Starter Topic Starter

Nou, weet ik nog niet.

Vergeet niet dat Pudz voor zn strongman carriere op hoog niveau heeft gebokst en een groene band heeft in Kyokushin karate!

+1

Als Mariusz totaal geen ervaring had met gevechtsport, had je overschot aan gelijk, maar dit is niet het geval.

Ik ben heel benieuwd.

Nou, weet ik nog niet.

Vergeet niet dat Pudz voor zn strongman carriere op hoog niveau heeft gebokst en een groene band heeft in Kyokushin karate!
In dat geval zal hij nog best eens goed kunnen zijn. Boksen is al een goede pluspunt. Als hij het worstelen ook door heeft dan maakt hij wel een grote kans.

hoe komt dat hij ineens voor die sport gekozen heeft?(als je al een sport kunt noemen,maar soit).
is er dan zoveel mee te verdienen?
heeft hij het strongman wereldje vaarwel gezegd mss?
(moet eigenlijk in mma-gedeelte)

Als kracht en spiermassa garant zouden staan voor succes als vechtsporter dan was Bob Sapp al lang kampioen...
Zijn spiermassa zal eerder een nadeel dan een voordeel zijn. Het is nogal naïf om de denken dat hij na enkele maanden trainen het niveau kan halen waar anderen 15 jaar zes dagen per week voor trainen. Daar verandert zijn achtergrond in boksen en karate niets aan.
Zou hij een Nederlandse topvechter als een Yvel of een van de broers Overeem tegenover zich krijgen dan zou het me verbazen als hij het 1 minuut vol zou houden.

Laatst bewerkt:
dikke foto's :eek: maar hij zal t misschien tot op een hoog niveau kunnen redden. Maar voor topniveau had zelfs een buffe beest als hij toch wat eerder, langer en meer moeten focussen op deze tak van sport ipv SM (ondanks z'n boksverleden).

• Topic Starter Topic Starter
Wat dacht je dan van Brock Lesnar en Ken Shamrok??

Die hebben ook behoorlijk wat spiermassa, maar zijn beiden toch grote kampioenen..

Hoeft niet altijd een nadeel te zijn lijkt mij..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kerel staat er nog altijd hondsbrutaal bij!
Ik denk wel dat hij het behoorlijk gaat doen, gezien zijn vechtverleden.

Natuurlijk zijn kracht en vechtskills twee totaal verschillende dingen, maar reken maar dat ik effe zou slikken als er zo'n buffel mijn ring in stapt.

Verschil met bijvoorbeeld een Sapp is wel dat Mariusz al jarenlang aantoont enorme endurance te hebben en bijzonder mobiel en snel is voor iemand van een dergelijk formaat. Niet dat succes gegarandeerd is ofzo, maar ben wel benieuwd hoe hij het doet :)

Laatst bewerkt:
Wat dacht je dan van Brock Lesnar en Ken Shamrok??

Die hebben ook behoorlijk wat spiermassa, maar zijn beiden toch grote kampioenen..

hehe, true ze zijn ook buff. Maar zijn dit ook mannen die jaren lang op topniveau SM / PL of een andere krachtsport hebben gedaan en dan op z'n +30e zijn geswitched naar deze sport? Na goed.. niet echt te vergelijken imo

Geef hem weinig kans. De vergelijking met Sapp zou ik ook niet zo snel maken, Sapp heeft zijn lengte enorm mee.

die gevechten wil ik echt zien.

Je kan nog zoveel techniek hebben, maar als iemand van zijn gewicht op je gaat liggen ben je klem en wordt je gewoon geplet. Ren je op hem af vangt hij je gewoon in de lucht. Denk dat hij de begin wedstrijden tegen lager kaliber tegenstanders wel door komt. In die tijd aan zijn technieken werken en dan kan hij ver komen.

Terug
Naar boven