XXL Nutrition

Mariusz Pudzianowski MMA training..

11 december is het zover...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk het verschil in massa eens....niet normaal.

11 december is het zover...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk het verschil in massa eens....niet normaal.

Dat niet alleen!Kijk het verschil in Gyno eens!
Die tegenstanders van Puds heeft wel hele sappige borstjes!
Maar dit moet hij wel kunnen winnen op brute power toch?

Dat niet alleen!Kijk het verschil in Gyno eens!
Die tegenstanders van Puds heeft wel hele sappige borstjes!
Maar dit moet hij wel kunnen winnen op brute power toch?

Het scheelt dat dit voor Marcin Najman ook zijn eerste MMA gevecht is, al heeft hij natuurlijk wel wat meer ervaring met boxen al. Toch denk ik dat Pudzianovski dit moet kunnen winnen idd..

opwarmertje voor Mariusz denk ik, volgens mij gaan ze hem een paar ondermaatse tegenstanders geven om erin te komen, is voor polen toch ook een soort nationale held en die gaan ze dus zomaar niet laten vernederen hierin denk ik zo.
time will tell....

Sorry mensen, maar na het zien van het filmpje ben ik er echt niet zeker van dat Pudz zomaar eventjes wint. :D

Ik zie hier een beginneling boksen: weinig stoten komen vanuit de heup of worden met het hele gewicht geplaatst, slechte ademhaling, geen voetenwerk, weinig souplesse en techniek, etc.

Boksen, en ook andere vechtsporten, komt neer op drie basiselementen: techniek, conditie en voetenwerk en al deze zaken mis ik toch echt.

Wat betreft die zogenaamde boks- en kyokushinachtergrond; hij moet toch echt weer bij de basis beginnen, omdat zijn lichaam zich volledig heeft aangepast aan SM na jarenlang trainen op dit vlak.

En dan heb ik het nog niet eens over het grondwerk en zaken zoals incasseringsvermogen en ringervaring gehad.

Ik geef toe dat massa en kracht een niet onbelangrijke rol speelt in MMA, maar het zijn slechts wapens die op een goede manier moeten worden ingezet.

Zijn tegenstander is een ex-kampioen zwaargewicht boksen geloof ik, dus in dat opzicht legt Pudz het al zwaar af. Toch onderschat ik de vechtlust en massa - het verschil is zo groot - van hem niet en aangezien beiden geen MMA-ervaring hebben, zal het geen mooi gevecht voor MMA-adepten worden, maar zal Pudz uiteindelijk wel winnen ...

ach als je schilt ziet...die is ook langzaam en lomp en raakt in totale paniek als Hari op hem in vliegt. MAAR met een vrouwe punch ging Hari wel op zijn knieen....

ach als je schilt ziet...die is ook langzaam en lomp en raakt in totale paniek als Hari op hem in vliegt. MAAR met een vrouwe punch ging Hari wel op zijn knieen....

Wat wil je ook: een geplaatste stoot van een reus van 130 kilo ... qua gewichtsklasse zou Schilt een 'betere' tegenstander zijn voor Pudz, alleen geef ik hem dan een 1% kans om te winnen. :D

Wat is Pudz dan? een dwerg? Zeker in mma is massa en kracht goed van toepassing. Zie bv Brock Lesnar. Heeft ook nog butt technieken, maar toch...

wat lijkt die naoman een ecto op die foto

Wat is Pudz dan? een dwerg? Zeker in mma is massa en kracht goed van toepassing. Zie bv Brock Lesnar. Heeft ook nog butt technieken, maar toch...

Niet mee eens. Brocks boks techniek is velen malen beter, daarnaast heeft hij een degelijke worstel achtergrond (NCAA kampioen). Pudzainowski zou er goed aan doen om direct het gevecht naar de grond te brengen. Dan geef ik hem een goede kans, staand zal ie flink geowned worden.

ik zou hem wel eens tegen alistair overeem willen zien... misschien wat voor over een paar jaar !

allez, vanavond het groot moment van waarheid?
ben wel nieuwsgierig hoe hij het er vanaf gaat brengen;

hoe laat gaat ie vechten?

Zijn er in MMA geen gewichtsklasses? No way toch dat die 2 in dezelfde klasse zitten :p

Hij zou beter sumo, judo, worstelen trainen ipv boksen en stampen waar kracht eigenlijk minder belangrijk is. Daar geraakt zon zwaargewicht toch enkel maar mee uit balans.
Tegenstanders plat knijpen, in de lucht werpen en met het kopje op de grond knallen zijn veel effectiever dan een boks of stamp die in 90% van de gevallen zijn doel mist.

Ik ben wel benieuwd :D

Mariusz heeft gewonnen. Mijn vriendin heeft t net live op tv gezien in Polen.

Ik ook. Was snel gedaan. :D

Terug
Naar boven