Fitness Seller

Mariusz Pudzianowski MMA training..

lekkere hype weer, hoe was dat spreekwoord ook al weer? schoenmaker blijf bij je .....?

Ik ken het verleden van Mariusz niet, maar ik betwijfel of hij het echt tot grote hoogte zal redden.. Al zal zijn ervaring met boksen wel erg handig zijn, zeker met zo'n enorme kracht achter de vuist. Ik weet het nog niet, we zullen het zien..
Blijft een brute gast om te zien

...ik zit eigenlijk nog te wachten op de opmerking: spieren maken traag. Mensen praten elkaar na en ineens is het een begrip wat iedereen geloofd.
Wat te denken van zwaargewicht boksers en de prestatie's op de bench press? Of de uithaal van Jarno in het programma mannen mannen? Ikzelf was er met mijn 143 kg ook niets trager van geworden.
Wat ik wil zeggen: ik heb er vertrouwen in Pudzianowski (ja, ook door zijn vechtsportachtergrond) ver komt.

Het is pure wiskunde: snelheid x kracht. Zou geen klap van hem willen krijgen.

Spieren maken traag? Als je geen explosiviteits training doet wordt je inderdaad traag. Maar laat explosiviteit nu een belangrijk onderdeel zijn voor PL'ers en Strongman atleten. Dus denk niet dat hij traag zal zijn :P

Ik denk dat elke mma vechter hier een zware kluif aan gaat krijgen.
Als hij al een achtergrond heeft met boksen en aan zijn grond techniek werkt is hij bijna onverslaanbaar denk ik.

Hij moet op de grond vechten en dan wordt het voor elke mma vechter moeilijk.
Hij tilt met een arm de meeste op ,probeer zo'n buffel maar eens in een klem of iets dergelijks te krijgen.
En als hij je vast pakt knijpt hij de stront uit je lijf hahaaha.

Any way dit wil ik zien en als ik mijn geld erop moest zetten dan zou ik het wel weten.

Fedor would nail his ass :)

Als kracht en spiermassa garant zouden staan voor succes als vechtsporter dan was Bob Sapp al lang kampioen...
Zijn spiermassa zal eerder een nadeel dan een voordeel zijn. Het is nogal naïf om de denken dat hij na enkele maanden trainen het niveau kan halen waar anderen 15 jaar zes dagen per week voor trainen. Daar verandert zijn achtergrond in boksen en karate niets aan.
Zou hij een Nederlandse topvechter als een Yvel of een van de broers Overeem tegenover zich krijgen dan zou het me verbazen als hij het 1 minuut vol zou houden.

Ik vind dit een vergelijking als een tang en een varken.
Sapp kon en kan niet vechten! Heef 0 inhoudt. Mariusz kan echt wel wat en is in zoals ik hem ken in alles 200% vol overgave en perfectisch.

Hij kan keiharde trappen en punchen uitdelen.
Hij heeft niet de keiharde schenen zoals de meeste kickboksers.
Maar vergis je niet dat als hij je op de grond heeft hij je daar veel pijn kan doen..
We zullen zien wat er gebeurt en of hij de smaak te pakken krijgt.

Sapp kon en kan niet vechten! Heef 0 inhoudt. Mariusz kan echt wel wat en is in zoals ik hem ken in alles 200% vol overgave en perfectisch.

Maar vergis je niet dat als hij je op de grond heeft hij je daar veel pijn kan doen..

Misschien ook iets voor jouw Jarno?:D

Ik weet niet of ik het juist heb, maar volgen mijn heeft M al karate achtergrond.

En zoals Jarno zegt, hij gaat ergens 200% voor, dus dat is niet te vergelijken met Bob Sapp
Of Akebono.

Voorbeeld......... Joop Kasteel.....kimbo slice allebij grote gasten hoor.

We hebben het hier over mma Daar zul je zelfs veel hebben aan kracht.

En mariusz is groot, maar niet zo groot en zwaar dat het zich bellemert in z'n doen wat mma betreft.

Als hij moet thai boksen etc. dan zal hij waarschijnlijk op punten verliezen.

Maar mma is een heel ander verhaal en ben dan ook benieuwd hoe het hem afgaat.

En trouwens..... bob sapp was/is een clown.... was gewoon voor de show met z'n rot kop.

Idd, dan voel je je een partij k*t als je in de ring staat en er zo'n monster tussen de touwen door stapt...

Dat zegt weinig, hij is inderdaad een monster maar iemand die techniek en ervaring heeft pakt het monster dan helaas echt wel, je kunt niet zomaar even omschakelen naar MMA, daar zijn er al meer achter gekomen.

Maar ik hoop voor hem dat hij het goed oppakt, en aan zijn inzet zal het niet liggen, misschien gaat het bij hem wel goed !

Laatst bewerkt:
daarom is hij ook in training....

en het filmpje is wel gepost op 4 december, maar je weet niet hoe oud die is

ben trouwens benieuwd oftie nu helemaal geen gewichten meer slingert of nog gewoon de basics blijft doen

Laatst bewerkt:
Die zal wel sowieso trainen. Zo'n beest kan je niet blijven zonder stevig te trainen.

mwaaaah conditie vind ik nog redelijk..... bokswerk daarintegen te simpel en niet erg snel.

Het zou al enorm helpen als hij zijn adem niet in zou houden tijdens het stoten. Los daarvan is het boksen conditioneel gezien nog wel het minst zwaar in een MMA gevecht. Clinchworstelen of gewoon worstelen vraag veel meer.

ben benieuwd, gelijk downloaden die hap

Ik wil het ook nog wel eens zien. Mariusz is een sportman in hart en nieren. Ik ben best wel benieuwd, ik zou hem graag willen zien vechten :D

Ik denk als Mariusz het technische gedeelte op orde kan krijgen het een heel gevaarlijke tegenstander kan zijn. Je wil echt niet met hem op de grond komen te liggen zeker niet als hij de juiste techniek heeft. In het staande gevecht heeft hij nog veel te leren maar ik sluit niets uit. Ik ben in ieder geval benieuwd.

Lijkt of is hij flink wat massa kwijt?!
Wannneer wil hij voor het eerst gaan vechten,want hij heeft nog wel wat te doen!

pff heb B-amateurs wel beter zien boksen!Hoop dat ie geen blunder maakt,op dat filmpje ziet het er uit dat die opa hem de ring uit slaat!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven