WIMSIM
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als kracht en spiermassa garant zouden staan voor succes als vechtsporter dan was Bob Sapp al lang kampioen...
Zijn spiermassa zal eerder een nadeel dan een voordeel zijn. Het is nogal naïf om de denken dat hij na enkele maanden trainen het niveau kan halen waar anderen 15 jaar zes dagen per week voor trainen. Daar verandert zijn achtergrond in boksen en karate niets aan.
Zou hij een Nederlandse topvechter als een Yvel of een van de broers Overeem tegenover zich krijgen dan zou het me verbazen als hij het 1 minuut vol zou houden.
Ik vind dit een vergelijking als een tang en een varken.
Sapp kon en kan niet vechten! Heef 0 inhoudt. Mariusz kan echt wel wat en is in zoals ik hem ken in alles 200% vol overgave en perfectisch.
Hij kan keiharde trappen en punchen uitdelen.
Hij heeft niet de keiharde schenen zoals de meeste kickboksers.
Maar vergis je niet dat als hij je op de grond heeft hij je daar veel pijn kan doen..
We zullen zien wat er gebeurt en of hij de smaak te pakken krijgt.

Idd, dan voel je je een partij k*t als je in de ring staat en er zo'n monster tussen de touwen door stapt...
mwaaaah conditie vind ik nog redelijk..... bokswerk daarintegen te simpel en niet erg snel.
Ik vind dit een vergelijking als een tang en een varken.
Sapp kon en kan niet vechten! Heef 0 inhoudt. Mariusz kan echt wel wat en is in zoals ik hem ken in alles 200% vol overgave en perfectisch.
Hij kan keiharde trappen en punchen uitdelen.
Hij heeft niet de keiharde schenen zoals de meeste kickboksers.
Maar vergis je niet dat als hij je op de grond heeft hij je daar veel pijn kan doen..
We zullen zien wat er gebeurt en of hij de smaak te pakken krijgt.