AndroidHealthClinic

Mariusz Pudzianowski MMA training..

Die Aleksander is een echte vechtmachine maar denk dat als Mariusz eenmaal compleet gek wordt en begint op hem in te beuken dat het ook wel eens gedaan kan zijn met hem. Niet vergeten - die kerel is belachelijk sterk en misschien beukt hij gewoon over Aleksander heen.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat Mariusz verliest door een simpele armbar ofzo. Zou het wel zonde vinden want ik wil BLOED zien :-)

damn die gebroeders emelianenko zijn potverdomme gewoon 2 machines

Die blik in die ogen van beiden. Heel kalm heel rustig. Laten zich niet gek maken. Idd allebei vechtmachines.

Grappig hoe die Thompson de roid monkey ongelooflijk stoer staat te kijken en Emelianenko die wel pas uit zijn bed lijkt te komen en eventjes een match komt knokken. Het maakt geen indruk op hem.
MAAR TOCH gaat mijn stem naar Pudzian - ik hou van freaks of nature.

Pudzian tegen Lesnar dat zou mijn droommatch van het moment zijn maar zal nooooooooooooooooooit gebeuren. (zijn ook 2 verschillende organisaties zeker?)

Zieke traps van die tompson.

neej ik vond het niet echt imponerend, wel zijn fysieke voorkomen maar zijn techniek moet echt wel bij geschaafd worden.

Wat wil je ook: een geplaatste stoot van een reus van 130 kilo ... qua gewichtsklasse zou Schilt een 'betere' tegenstander zijn voor Pudz, alleen geef ik hem dan een 1% kans om te winnen. :D

+1
Schild is " king of pancrase" geweest. Hij kan wel knokken ook op de grond. Gewoon een Hype, zie je in Japan vaak nu dus ook in Polen.:p

Het broertje van Fedor kreeg een lekkere trap voor zn kop van Crocop ( voorstukje ) in die partij gelijk nokkie!:P
Die Alexander lijkt net uit de kroeg te rollen met zijn kop.

Laatst bewerkt:
Gruwelijk hard.

Als kracht en spiermassa garant zouden staan voor succes als vechtsporter dan was Bob Sapp al lang kampioen...
Zijn spiermassa zal eerder een nadeel dan een voordeel zijn. Het is nogal naïf om de denken dat hij na enkele maanden trainen het niveau kan halen waar anderen 15 jaar zes dagen per week voor trainen. Daar verandert zijn achtergrond in boksen en karate niets aan.
Zou hij een Nederlandse topvechter als een Yvel of een van de broers Overeem tegenover zich krijgen dan zou het me verbazen als hij het 1 minuut vol zou houden.

In zekere zin waar. Al draagt de één zijn massa beter, lees makkelijker dan de ander. Joop Kasteel, Overeem en d*ck Vrij weliswaar geen BB-ers en echte krachtsporters maar fysieken die toch aardig in de buurt komen zijn een goed voorbeeld dat spiermassa en kracht weldegelijk samengaat met op hoog nivo (heel hoog nivo zelfs) vechtsporten.

Ik denk ook niet dat Mariusz op zo'n korte termijn op dat nivo kan meekomen. Maar met Pudzian weet je het maar nooit natuurlijk. Blijft een beest gewoon. ;)

Pudzianowski vecht 21 mei tegen Tim Sylvia: [Link niet meer beschikbaar]

hahaaaa dat wordt weer lekker knallen met Pudzianowski.
Hoop dat hij Sylvia de grond in beukt.

Hij vecht eerst 7 mei tegen een Japanner dus? Hij stampt ze vast de grond weer in.

Weet iemand of mariusz nog strongman gaat doen 2010. Want als ik
naar z n postuur kijk heeft hij de laatste tijd heel wat massa verloren.
Zou echt jammer zijn want vind hem echt de beste strong man ooit.

In een interview zei hij te stoppen met strongman en zich volledig te richten op MMA. Vind het ook heel erg jammer, maar hoop wel dat hij succesvol wordt in MMA.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=sAyQSBm7n64
@ 2:37 min

Terug
Naar boven