- Waardering
- 591
zie pl sectie 

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als jou
Ik vind het wel raar dat je squat veel hoger ligt dan je deadlift.
Heb je ook al eens je 1rm's getest ?

Hey bedankt!
Leuk dat je dezelfde stats hebt, zijn er niet zoveel zo klein als ik.
Mijn squat ligt nu nog hoger omdat ik met de deadlift eerst problemen had met de uitvoering, ik moest er erg aan wennen. Nu heb ik het er een beetje onder gekregen en gooi ik mijn deadlift snel omhoog, dus die 1x5x100 die haal ik vast snel!
Bedankt voor de reacties, maandag krijgen jullie weer een nieuwe update van mij.

Ik denk dat ik het misschien zo ga doen, op een BP/DL dagje doe ik gewoon voordat ik aan BP begin 1 keertje een hoge MP en voor de DL 1 keertje hoge BOR en vice versa op de MP/BOR dag. Ik hoop dat dit verder niet stoort met de training (denk het niet hoor, want als ik door die 1rm slapper ga hebben mijn spieren alsnog een flinke klap gehad)
Maar ik moet komende tijd even mijn aandacht richten op verhuizen, ik ga op mezelf wonen![]()

Ja ik hoop dat wat is, is natuurlijk wel heel anders als mijn rustige huisje (dit is een studentenhuis)
Voeding wordt gelukkig niet moeilijk voor mij want ik eet gewoon normaal, met af en toe wat melk/brinta/noten ofwat erbij. Ik eet dan ook wel half zoveel calorieën als jou hoor![]()
Is het niet Mark Rot'slog?
Of is het toch maar een rotlog?
Succes met je doelen, alhoewel ik de Deadlift en Squat niet zo hoog vind in vergelijking vind met je Benchdoel.
Probeer dan meer:
125kg Squat
100kg Bench
140kg Deadlift
Of iets in die richting.

Leuk dat je doel kracht is. Die 100 moet ik ook nog maar eens aan zien te tikken... ik schat dat dat bij mij pas eind dit jaar wordt![]()