MuscleMeat

mark's rotlog

Succes :thumb:

Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als jou :)
Ik vind het wel raar dat je squat veel hoger ligt dan je deadlift.
Heb je ook al eens je 1rm's getest ?

• Topic Starter Topic Starter
Hey bedankt!

Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als jou :)
Ik vind het wel raar dat je squat veel hoger ligt dan je deadlift.
Heb je ook al eens je 1rm's getest ?

Leuk dat je dezelfde stats hebt, zijn er niet zoveel zo klein als ik. :D
Qua uiterlijk zie ik er ook ongeveer hetzelfde uit als jou, alleen niet zo boos kijken joh! :p

Mijn squat ligt nu nog hoger omdat ik met de deadlift eerst problemen had met de uitvoering, ik moest er erg aan wennen. Nu heb ik het er een beetje onder gekregen en gooi ik mijn deadlift snel omhoog, dus die 1x5x100 die haal ik vast snel!
1rm heb ik nog niet geprobeerd maar ik ga op dit moment toch nog snel omhoog dus met mijn huidige 1rm zal ik me denk ik een beetje moeten schamen.

Bedankt voor de reacties, maandag krijgen jullie weer een nieuwe update van mij.
Foto's zal ik ook even kijken of ik die een keer kan maken, dat maakt het log misschien extra boeiend om te volgen.

Laatst bewerkt:
Hey bedankt!

Leuk dat je dezelfde stats hebt, zijn er niet zoveel zo klein als ik. :p
Mijn squat ligt nu nog hoger omdat ik met de deadlift eerst problemen had met de uitvoering, ik moest er erg aan wennen. Nu heb ik het er een beetje onder gekregen en gooi ik mijn deadlift snel omhoog, dus die 1x5x100 die haal ik vast snel!

Bedankt voor de reacties, maandag krijgen jullie weer een nieuwe update van mij.

Mijn squat en deadlift hadden ook tijdje ongeveer hetzelfde gelegen omdat ik altijd maar squate en nooit deadlifte.
Ik merk nu wel dat men deadlift heel erg snel vorderd tegenover de squat.
Ga je trouwens binnenkort ook je maximum 1 reps eens testen ?
Ben ik best wel benieuwd achter.

Ga dit logje volgen !

Ik denk dat ik het misschien zo ga doen, op een BP/DL dagje doe ik gewoon voordat ik aan BP begin 1 keertje een hoge MP en voor de DL 1 keertje hoge BOR en vice versa op de MP/BOR dag. Ik hoop dat dit verder niet stoort met de training (denk het niet hoor, want als ik door die 1rm slapper ga hebben mijn spieren alsnog een flinke klap gehad)

Maar ik moet komende tijd even mijn aandacht richten op verhuizen, ik ga op mezelf wonen :)

Ik denk dat ik het misschien zo ga doen, op een BP/DL dagje doe ik gewoon voordat ik aan BP begin 1 keertje een hoge MP en voor de DL 1 keertje hoge BOR en vice versa op de MP/BOR dag. Ik hoop dat dit verder niet stoort met de training (denk het niet hoor, want als ik door die 1rm slapper ga hebben mijn spieren alsnog een flinke klap gehad)

Maar ik moet komende tijd even mijn aandacht richten op verhuizen, ik ga op mezelf wonen :)

Kun je zo doen ja. Misschien krijg je het een klein beetje moeilijker met de setjes daarna maar de training op zich zal nog wel goed zijn.
Soms die ik een dagje alleen 1x Pr's doen en ben ik nadien ook stijf als hell.

Ik ben trouwens ook op men 19 op-mezelf gaan wonen.
Is echt Top :p
In het begin is het wel veel werk met je voeding, maar eenmaal je het onder de pak hebt is het veel makkelijk ivm met je training dan als je thuis woont.
Je moet naar niemand anders kijken en beslist zelf wat je eet op welke tijdstippen.

Ja ik hoop dat wat is, is natuurlijk wel heel anders als mijn rustige huisje (dit is een studentenhuis)

Voeding wordt gelukkig niet moeilijk voor mij want ik eet gewoon normaal, met af en toe wat melk/brinta/noten ofwat erbij. Ik eet dan ook wel half zoveel calorieën als jou hoor ;)

Is het niet Mark Rot'slog?
Of is het toch maar een rotlog? :p
Succes met je doelen, alhoewel ik de Deadlift en Squat niet zo hoog vind in vergelijking vind met je Benchdoel. :D

Probeer dan meer:
125kg Squat
100kg Bench
140kg Deadlift

Of iets in die richting.

Ja ik hoop dat wat is, is natuurlijk wel heel anders als mijn rustige huisje (dit is een studentenhuis)

Voeding wordt gelukkig niet moeilijk voor mij want ik eet gewoon normaal, met af en toe wat melk/brinta/noten ofwat erbij. Ik eet dan ook wel half zoveel calorieën als jou hoor ;)

Is normaal ook, zonder men werk zal ik het denk ook nooit allemaal binnenkrijgen, soms heb ik wel eens 1rustdag maar meer ook nooit.

Ik denk dat je met rippetoe schema en +-3000kcal al heel hard gaat gainen.

Is het niet Mark Rot'slog?
Of is het toch maar een rotlog? :p
Succes met je doelen, alhoewel ik de Deadlift en Squat niet zo hoog vind in vergelijking vind met je Benchdoel. :D

Probeer dan meer:
125kg Squat
100kg Bench
140kg Deadlift

Of iets in die richting.

Nee klopt, die 100 bench zal waarschijnlijk het moeilijkst worden, maar ik wil graag even in zoveel mogelijk onderdelen in de triple digits geraken.
Deadlift 140 zou wel heel gaaf zijn, dan heb ik gewoon 3 van die grote 20 schijven aan de weerszijden van die stang :cool:
Het zou idd mark rot's log moeten zijn, maarja met deze titel probeer ik weer meer views te scoren ;)

@ de lauwste: Ik vind het niet zo leuk om veel voedsel naar binnen te proppen dus helaas helaas voor mijn spiertjes. Die kilotjes aan de stang echter daar ga ik wel even vol voor!

Tegen wanneer is die 100kg benchpress je doel ?
men maximum 1x5 is ook 75. onze bench zit nogal opdezelfde hoogte.

Dat gaat nog wel een poosje duren denk ik. Ik heb de laatste keer 3x5 met 65kg gedaan, ik denk dat ik met 1x5 ongeveer 5kg meer kan en met 1rm nog eens 5kg meer, dus ong. 75kg. Dat kost me denk ik wel zeker een jaar om daar te komen.

Morgen maar eens zien hoe die 3x5 met 66kg gaat.

Dan is een jaar inderdaad wel reëel.
Ik zit nu op 1x82,5kg en heb als doel tegen eind dit jaar.
75kg met 62kg lichaamgewicht valt toch al wel aardig mee.

we komen er wel :p

Zo slap zijn we nog niet :)

als je 1 rm 75 kg op de bench is. Dan druk je binnen 3maanden 100 als je het goed aanpakt.

Succes iig

Ik weet nog niet wat mijn 1rm is, maar ik schat dat het zo om en rond de 75kg ligt.

Ik zou het heel mooi vinden als de 100 dit jaar nog zou kunnen, maar ik heb hiervoor ook al eerder getraind (1 jaar totaal niet serieus en daarna een paar maanden thuisfitness wel serieus) dus ik zal denk ik niet zo snel vooruitgaan als de gemiddelde beginner.

Toch bedankt, je geeft me hoop. :p

Leuk dat je doel kracht is. Die 100 moet ik ook nog maar eens aan zien te tikken... ik schat dat dat bij mij pas eind dit jaar wordt :o

Leuk dat je doel kracht is. Die 100 moet ik ook nog maar eens aan zien te tikken... ik schat dat dat bij mij pas eind dit jaar wordt :o

Succes met jouw doel!

Vandaag heb ik een erg lekkere training gehad.

Squat: 92.5kg -> Die gaat erg lekker, de laatste reps in set 3 werden lastig maar echt heel zwaar vind ik het nog niet.
Bench Press: 66kg -> Het valt me op zich nog niet zo zwaar, ik hoop naar de 70 te kunnen doorstomen zonder fail. Ik neem telkens stapjes van 1 of 1.5 kilo.
Deadlift: 80kg -> Nu mijn techniek goed is voelt hij erg lekker. Ik voel nu helemaal niks meer in mijn onderrug na afloop. Ik kan voorlopig nog flink verhogen! Ik had vandaag bloed aan mijn schenen btw :p

Dips: 12-10
Chins: 7-7 -> Ik merk dat mijn dips en chins nu ook omhoog beginnen te gaan, chins had ik zelfs nog het gevoel dat ik meer kan! Binnenkort als ik teveel reps ga krijgen ga ik denk ik maar 3 setjes maken.

Bicep alternating dumbbell curl: 12kg, 5-3 (per arm)
Calf press op de legpress: 190kg, 5-5-5
Crunches op crunch machine: 55kg 5-5

Ik had veel tijd dus een grote complete training vandaag.

Ik train voornamelijk in de middaguren dus meestal zonder toezicht, maar vandaag maakte ik even een praatje met de instructeur.
Die zij dat ik haar al was opgevallen omdat ze mijn techniek erg goed vind, ook zij ze dat ze mij erg gespierd vond. Erg tof dus :D

Woensdag moet mag ik weer!

Squat: 95kg
Military Press: 42.5kg
Bent over Row: 60kg -> ik denk dat ik hem niet helemaal goed doe dus ga ik iets deloaden, hij liep toch al een beetje vooruit ;)

Langzaam sluip ik toch richting mijn eerste doel: 3x5x100kg squat!

Laatst bewerkt:
Squat: 95kg-> Kan nog hoger hoor :D
Military Press: 42.5kg -> Haha verrassend hoe makkelijk dit ging na mijn 40kg fail een poosje terug, wordt ik nou echt sterker?
BOR: 60kg -> Ik heb mijn rug ietsjes meer gebogen waardoor het een stuk zwaarder werd. De BOR is nu mijn minst favoriete oefening omdat je er ongemerkt toch weer een stuk kan cheaten.

Dips: 12-10
Chins: 8-8 -> Geen verbetering met dips, wel chins.

Bicep barbell curl: 22.5kg 5-5

Terug
Naar boven