XXL Nutrition

mark's rotlog

• Topic Starter Topic Starter
Het zou erg mooi zijn, ik zie het wel.

Morgen in ieder geval 67.5 proberen!

Vrijdag ging helaas niet door.

Vandaag ging niet zo heel goed, ik was een beetje ziek.

Squat: 97.5kg -> Ging echt heel zwaar, ik moest die laatste paar reps er echt uit persen (maar ik ging nog wel gewoon diep) ik heb besloten om nu kleinere stappen te nemen met verhoging, volgende keer probeer ik de 98.5.
Bench Press: 67.5kg -> Zelfde verhaal, echt persen, die 68.5 zal een taaie worden.
Deadlift: 85kg -> Is nog erg licht, volgende keer lekker die 90!

Dips: 12-9 -> Ging iets slechter.
Chins: 8-6 -> Ging ook niet hoe ik het wou, misschien als ik me sterker voel dat ik de 8-8 wel kan halen.

Bicep barbell curl: 25kg, 5-5 -> Niet zwaar.
Calf press op de legpress: 180kg, 5-5 -> Kuiten ging even helemaal mis, ik voelde me erg slap en 190kg ging niet zo goed meer dus nam ik een stap terug.
Crunches op crunch machine: 51.25kg 5-5 -> Zelfde verhaal met buik, ik kwam gewoon helemaal niet meer naar voren met 56.25.

Na de afloop voelde ik me heel erg slap en moest ik overgeven.

Nu zit ik thuis en gaat het gelukkig onderhand weer beter, ik ben iig blij dat ik vandaag toch nog kon verhogen.

Volgende keer:

Squat: 98.5
MP: 43.5
BOR: 61

Alvast een fijne 5 mei iedereen!

Beterschap.
Toch sterk voor iemand die ziek is.

Dankjewel maar het viel wel allemaal mee hoor, pas na de training kreeg ik echt last.

Squat: 98.5kg-> Echt persen dit, volgende keer maar eens die 100kg proberen, het zal zwaar worden.
Military Press: 43.5kg -> De allerlaatste rep ging erg langzaam, ik ben benieuwd of 45kg er inzit volgende week.
BOR: 61kg -> Ik vind de oefening nog niet echt fijn, maar dit keer ging hij wel.

Dips: 12-11
Chins: 8-8

Ik had een beetje weinig gegeten dus ik trilde op het eind als een gek, daarom dit keer maar een korte training.

Vrijdag:
SQ: 100!!!
BP: 68.5
DL: 90

Dat trillen op het einde ken ik :D

Nette squats in ieder geval, veel succes met de 100.

En het is gelukt!! :D

Squat: 100kg -> Erg zwaar, maar toch denk ik dat de 101kg er wel in zit.
Bench Press: 68.5kg -> 5-4-3 fail, moet even kijken of ik volgende keer 68.5 weer doe of ga deloaden
Deadlift: 90kg -> Die 100kg zal gauw genoeg vallen!

Dips: 12-10
Chins: 8-7

Bicep alternating dumbbell curl: 12kg, 4-2 (per arm)-> Biceps lopen kennelijk een beetje achter.
Calf press op de legpress: 190kg, 5-5 -> Kuiten gaan weer goed, dit keer ook met goede ROM. Volgende keer gooi ik er denk ik een 2.5je bij op.
Crunches op crunch machine: 55kg 5-5 -> Ging ook weer helemaal goed, ik kan weer gaan verhogen. Ooit zal ik die 65 (hoogste v/d machine) halen :o

Nou, het squat doel is gehaald, nu zal het niet lang duren of het volgende doel zal vallen (100kg deadlift)

Goed getraind ! nu achter die deadlift aan, die moet dringend hoog omhoog !

Yea, woensdag 95!

Vandaag heb ik helaas een slechte dag gehad, alleen maar fails.

Squat: 101kg 5-5-3 -> Die ene kilo maakte dus net het verschil...
Military Press: 45kg 5-5-4 -> Helaas ook hier een fail, maar vrijdag zal hij me vast wel lukken.
BOR: 62.5kg -> Ik heb hier even naar laten kijken en ik heb de techniek nog niet helemaal eronder. Ik ga volgende keer gewoon helemaal terug naar de 50 en dan weer langzaam omhoog.

Dips: 10-8 +1kg, verzwaarde dips dit keer met een halter tussen de voeten, ik moest hier goed aan wennen en het ging niet erg fijn.
Chins: 6-6 +1kg, zelfde liedje hier.

BB curl: 36kg 5-5, raar maar waar, de bb curl met 36 ging heel licht terwijl ik er bij dumbbells van 12 maar een paar reps uit krijg.

Conclusie: helaas kan ik er bij de squat niet schijven op blijven gooien. Het zal niet lang duren of ik ga van schema veranderen, eerst nog even die DL omhoog krijgen. Waarschijnlijk nog een weekje of 3 dat ik door ga en het volgende schema wordt denk ik Bill Starr.

Het ka ook ee midere dag zijn... Vind de gewichten toch al wel netjes.. Probeer aders eerst eens een Deload!

Dankjewel.

BOR ga ik even flink deloaden, terug naar de 50kg.
Squat en MP ga ik volgende keer nog eens even proberen, vorige keer had ik ook een fail bij de 40kg MP, nu zit ik toch maar weer 5kg verder. Benen worden hopelijk ook sterker.

Ik ga voor de gein gewoon even een 10kg stap met de DL nemen, woensdag doe ik dus de grote honderd! 90 was erg licht dus ik weet zeker dat het lukt en ik wil niet zo lang meer aan dit schema gebonden zijn ;)

als je slechte dag had gewoon nog is proberen.
Als je dan nog fails haalt toch maar gaan deloaden.

Al bij al nog een goeie training, wel fails maar betekend toch dat je nog het uiterste uit je slechte dag hebt gehaald.

Vandaag ging het helaas ook niet zo goed.
Ik heb vandaag vroeg in de ochtend getraind en dit beviel mij niet zo, helaas komt mij dit roostermatig vele malen beter uit als een ander tijdstip.

Squat: 101kg -> 5-5-3, exact hetzelfde als vorige keer
Bench Press: 68.5kg -> 3-0-0, echt megaslecht en ik had al de hele tijd last van krampen of steken in mijn linkebovenarm
Deadlift: 95kg -> 1, geen 100kg, en de 95kg kreeg ik maar 1 keer van de grond, al voordat ik aan de deadlift begon merkte ik dat mijn bilspier ernstig verzwakt was, ik kon hem al heel erg voelen na die squats (had ik vorige keer niet met exact dezelfde squats)

Verder niks want ik had geen tijd meer.

Squat ga ik deloaden naar 95kg.
Bench Press wordt 66kg.
Deadlift ga ik volgende keer weer op 95kg proberen.

Squat: 97.5kg -> Toch maar 97.5 ipv 95, nog steeds flink zwaar trouwens.
Military Press: 45kg -> Yeah, gelukt!
BOR: 50kg-> Even flink lager nu, ik let nu meer op mijn ellebogen en vastere houding. Dan nog was 50kg behoorlijk licht.

Dips: 12-12 -> Ik zak nu niet meer helemaal volledig door maar tot vlak onder parallel, is een heel stuk lichter dus volgende keer kan ik vaker.
Chins: 8-8

BB curl: 30kg 5-5

Squat: 98.5kg
Bench Press: 66kg -> Vreemd genoeg had ik hier al grote moeite mee, terwijl ik een poosje terug de 67.5 deed.
Deadlift: 95kg, 3x -> Ik had grote spanning in mijn bilspier en dit straalde op een gegeven moment door naar mijn staartbotje, dit leek me niet erg goed dus stopte ik maar.

Squat: 100kg
Military Press: 46kg, 5-5-4
BOR: 55kg

Korte dag.

Heb helaas last van mijn staartbotje na het squatten sinds de laatste paar keren.

Squat weer terug op de 100 :thumbs:

Had me vandaag ook nog bijna bezeerd bij het squatten.
Ik probeerde 120kg en faalde en ging door men knieën.
Gewicht achter men rug maar weggegooit en gelukkig niet op men enkels gehad :D

Hopelijk geneest het snel!

Ooh man dat klinkt heel gevaarlijk!

Misschien als je volgende keer gelijk 120 probeert je een betere kans hebt, dan ben je al niet vermoeid door die andere singletjes.

Terug
Naar boven