AndroidHealthClinic

Markt in Rotterdam

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Oi!

Aangezien ik dit jaar pas naar Rotterdam ben verhuisd weet ik nog niet alles te vinden, bijvoorbeeld een goede markt!

Wie weet er een een markt waar je goed fruit/groente op de kop kan tikken voor een zacht prijsje (niet ala AH waar je 20euro/kilo betaald voor bessen bijv.)? Wel graag kwaliteit aub(hoeft niet per se biologisch te zijn).

Wel graag boven de rivier. Diegene die in Rotterdam wonen weten wel wat ik bedoel.

Thanks in advance

ik woon op zuid:)

zo te zien woon jij ook op zuid, tarwewijk (heb ik ook gewoond) volgens mij ligt zuid beneden de rivier:p

Ben aardig bekend in Rotterdam, waar woon je?

• Topic Starter Topic Starter
Ben aardig bekend in Rotterdam, waar woon je?

Tarwewijk nu nog, maar ik ga binnenkort naar boven de rivier, dus ik zoek eigenlijk een markt in de buurt van kralingen (daar ga ik wonen). In ieder geval geen markt onder de rivier, ik heb het niet zo op messen en pistooltjes.

heb ook in de bas jungeriusstraat gewoond en in bloemhof, af en toe net het wilde westen:eek:

Tarwewijk nu nog, maar ik ga binnenkort naar boven de rivier, dus ik zoek eigenlijk een markt in de buurt van kralingen (daar ga ik wonen). In ieder geval geen markt onder de rivier, ik heb het niet zo op messen en pistooltjes.

Dan worden wij misschien buren :O

Ga gewoon naar de markt op woensdag en zaterdag.
Super goedkoop en dichtbij (3 metrohaltes ofzo)

Nou nou, zo erg is het toch ook weer niet op Zuid.

• Topic Starter Topic Starter
Nou nou, zo erg is het toch ook weer niet op Zuid.

Nee het is er harstikke gezellig, het valt allemaal best mee ja. Het is alleen wel zo dat je er niet alleen door straat kan tegen de avond. Als je dit echt meent daag ik je uit om eens met een cameraatje daar rond te lopen en wat vrienden te maken :D.

Nee het is er harstikke gezellig, het valt allemaal best mee ja. Het is alleen wel zo dat je er niet alleen door straat kan tegen de avond. Als je dit echt meent daag ik je uit om eens met een cameraatje daar rond te lopen en wat vrienden te maken :D.

Ik woon er al een tijdje, en ben met je eens dat er een hoop te verbeteren valt in onze prachtwijk. Maar we moeten niet overdrijven. Als tegenvoorstel daag ik jou uit om eens door de wijk te lopen; en dan moet jij mij maar aanwijzen waardoor je 's avonds niet alleen over straat durft.

Owja, die camera laten we maar thuis. Ik ben niet zo fotogeniek.;)

Station Blaak op zaterdag is toch altijd een grote markt. Of de kwaliteit goed is geen id, loop er normaal enkel langs :P

Ook geen flauw id of het boven of onder de rivier is :')

Terug
Naar boven