MuscleMeat

Marokkaans straattuig vernielt auto's

er zijn er genoeg en haat word altijd maar groter en groter door de media en de ouders...

de media REAGEERT alleen op acties van en door Marokkanen...........

dus de opvoeding blijft dan over, en aangezien de meeste oudere Marokkanen niet voldoende zijn ingeburgerd, kunnen we de politiek ook wel de schuld gaan geven!
:cool:

Het zit gewoon in ze.Een kind hoort te spelen als hij zich verveelt en niet te rellen.Dit is geen excuus dus maak jezelf niet belachelijk.

ik maak mijn eigen niet belachelijk ik ben er teminste voor de jongeren omdat ze hun eigen niet kunnen redden... elke kind heeft daar recht op... jij maakt uw eigen belachelijk door maar te klagen over alles... je zou er beter iets aan proberen doen in plaats van te klagen... met alleen klagen los je niks op

de media REAGEERT alleen op acties van en door Marokkanen...........

dus de opvoeding blijft dan over, en aangezien de meeste oudere Marokkanen niet voldoende zijn ingeburgerd, kunnen we de politiek ook wel de schuld gaan geven!
:cool:

de media overdrijft in alles... van en mug maken ze een olifant en het draait allemaal om geld want intresseer hen de waarheid of de realtieit

de schuld ligt bij de volwassenen en idd een groot stuk bij de ouders...

ik maak mijn eigen niet belachelijk ik ben er teminste voor de jongeren omdat ze hun eigen niet kunnen redden... elke kind heeft daar recht op... jij maakt uw eigen belachelijk door maar te klagen over alles... je zou er beter iets aan proberen doen in plaats van te klagen... met alleen klagen los je niks op

zo zijn Nederlanders nu eenmaal: leren klagen ( voor NL) is net zo natuurlijk als leren rellen( bij Marokkanen)

:D:D:D

Het zit gewoon in ze.Een kind hoort te spelen als hij zich verveelt en niet te rellen.Dit is geen excuus dus maak jezelf niet belachelijk.

Jij loopt maar dingen luk raak te roepen, en geeft geen argumenten. Hier beweer jij dat het het in Marokkanen zit om zich te misdragen. Een bron ga ik nu niet opzoeken, maar bij de geboorte van een kind liggen in de genen niet het gedrag vast, die wordt gevormd door de omgeving. Met uitzondering een chromosoom teveel oid.

en al die rellen i.v.m voetbal zijn dat ook marokkanen?

en al die rellen i.v.m voetbal zijn dat ook marokkanen?

Nee, dat zijn gewoon Nederlanders. Net als die rellen gisteravond in Den Haag. Alleen dat is niet interessant want dat zijn geen Marokkanen, dus kan de media daar ook niet op scoren. En hebben Wilders aanhangers zich niks om over te gaan janken.

btw Wilders is de zo'n zelfde iemand als die mannetje in België van het Vlaams Belang.

Ze hebben het welgeteld enkele uren volgehouden om het jaar schoon te beginnen. Proficiat.

Opsporing Verzocht, pfff.. met die rechtse AVRO, zo ken ik er nog wel een paar...

check deze cijfers eens...
CBS StatLine

het zijn andere cijfers dan waar ik het net over had. Maar je ziet hier staan 5.7% van alle Marokkanen verdacht is geweest van een misdrijf. Dus 94,3% niet. Dit is weliswaar veel hoger dan het aantal autochtonen. Maar nog steeds niet groot genoeg om een gehele bevolkingsgroep te stigmatiseren.

:roflol: Kijk eens links bovenaan bij " periode"
2004, vrijdag 24 september
De tabel gaat over personen die op genoemde datum tot de geregistreerde
bevolking van Nederland hoorden. Voor het bepalen van de percentages
verdachten is gekeken of men één of meerdere keren gedurende het hele
jaar (in dit geval 2004) verdacht is geweest van het plegen van een
misdrijf. Ook voor het bepalen van de verdeling van het totaal aantal
misdrijven wordt naar alle misdrijven van de verdachte gedurende het hele
jaar gekeken.

nice !! over 2004 !! en de hedendaagse cijfers ?

Verbaas me er steeds weer over hoeveel mensen de problemen met marokkanen blijven ontkennen ,... tuurlijk er zijn goede , zal mij niet horen zeggen van niet ,... maar als je als kleine bevolkingsgroep in vele statistieken qua cijfers even hoog of zelfs hoger eindigt dan de vele mate grotere bevolkingsgroepen dan mag je toch wel van een probleen spreken , niet ?

Ook gaan jou cijfers over mensen die minimaal 1 keer verdachte zijn geweest ,.. leuk , maar waar ligt het over grote probleem ,... juist bij de overlast en dat is weer iets waarvan vaak geen aangifte word gedaan of als dat wel gebeurd er geen verdachte van gevonden word .

Zelfde als de in de startpost luidende tekst " een groep marokkanen" . Leuk om ze bij de naam te noemen , maar zolang er geen aangehouden is zullen ze ook niet wettelijk als verdachte worden gezien !! waardoor dit soort voorvallen dus vaak niet meetellen in zulk mooi gepubliceerde / voor de linkse goed uitkomende cijfers ;)

• Topic Starter Topic Starter

Fijn dat jij nog probeert er wat aan te doen.Maar dat wil nog niet zeggen dat het gedrag zomaar eens stuk minder erg is.Ik probeer er ook wat aan te doen door op wilders te stemmen.Jij doet jou ding maar.Ik wens je veel succes met het van de straat houden.

Verbaas me er steeds weer over hoeveel mensen de problemen met marokkanen blijven ontkennen ,... tuurlijk er zijn goede , zal mij niet horen zeggen van niet ,... maar als je als kleine bevolkingsgroep in vele statistieken qua cijfers even hoog of zelfs hoger eindigt dan de vele mate grotere bevolkingsgroepen dan mag je toch wel van een probleen spreken , niet ?

Ook gaan jou cijfers over mensen die minimaal 1 keer verdachte zijn geweest ,.. leuk , maar waar ligt het over grote probleem ,... juist bij de overlast en dat is weer iets waarvan vaak geen aangifte word gedaan of als dat wel gebeurd er geen verdachte van gevonden word .

Zelfde als de in de startpost luidende tekst " een groep marokkanen" . Leuk om ze bij de naam te noemen , maar zolang er geen aangehouden is zullen ze ook niet wettelijk als verdachte worden gezien !! waardoor dit soort voorvallen dus vaak niet meetellen in zulk mooi gepubliceerde / voor de linkse goed uitkomende cijfers ;)

idd leuk altijd hoe die linkse worden uitgeluld iedere keer. ik snap ook nooit waarom ze hun willen beschermen. aanpakken moet je anders wordt het alleen maar erger.

statistieken van 2004:o avro rechts noemen alleen maar omdat hun een realistisch beeld geven van de criminaliteit.

Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat het oude cijfers zijn. Maar ik wilde het even snel opzoeken om wat te laten zien. Want wat ik zocht kon ik even niet zosnel vinden.
Het enige wat ik wilde aangeven, is dat ruim 90% gewoon normaal is, van welke bevolkingsgroep dan. En waarom je daar dan een hele bevolkingsgroep op aan moet kijken, begrijp ik niet.

op de meeste plaatsen is er gebrek aan speeltuinen en als ze daar dan voetballen is er gezeur en geneut over lawaai enzo enzo... het is onverantwoord om oorlog te gaan voeren tegen kinderen...

Whaha,je hebt heus wel een plekje om te voetballen.ALS er gezeurd word kun je gewoon zeggen oke....weten jullie een plek waar je kunt voetballen en word je misschien wel geholpen.Maar nee dan is het gescheld en zijn het rasicten.Bovendien kunnen ze zich niet vervelen als ze gewoon naar school gaan.Buiten school kun je best wat ondernemen zoals andere mensen ook doen.Maar nee , als je niks te doen hebt moet je maar gaan rellen :rolleyes: Iemand werkt hard en koopt er een mooie auto voor en het word schoongepraat door te zeggen dat het door verveling komt.Ze moeten hun aan het werk zetten totdat ze een gloednieuwe auto hebben gespaard voor het slachtoffer.Dan vervelen ze zich meteen niet meer.;)

Fijn dat jij nog probeert er wat aan te doen.Maar dat wil nog niet zeggen dat het gedrag zomaar eens stuk minder erg is.Ik probeer er ook wat aan te doen door op wilders te stemmen.Jij doet jou ding maar.Ik wens je veel succes met het van de straat houden.

Whaha, als je zo problemen wilt oplossing. Wilders wordt gelukkig door het grootste deel van de Nederlandse bevolking uitgekotst, maar hij doet wel alsof hij iedere Nederlanders representeert. En krijgen allochtonen een verkeerd beeld.

Whaha, als je zo problemen wilt oplossing. Wilders wordt gelukkig door het grootste deel van de Nederlandse bevolking uitgekotst, maar hij doet wel alsof hij iedere Nederlanders representeert. En krijgen allochtonen een verkeerd beeld.

Of hij zijn doel bereikt is iets heel anders.Ookal kotst 99 % van alle nederlanders van hem.Dan zegt dat wat over die nederlanders.Ik blijf hem trouw tot mijn dood.

Terug
Naar boven