AndroidHealthClinic

Marokkaans straattuig vernielt auto's

Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat het oude cijfers zijn. Maar ik wilde het even snel opzoeken om wat te laten zien. Want wat ik zocht kon ik even niet zosnel vinden.
Het enige wat ik wilde aangeven, is dat ruim 90% gewoon normaal is, van welke bevolkingsgroep dan. En waarom je daar dan een hele bevolkingsgroep op aan moet kijken, begrijp ik niet.
alsof iedere bevolkingsgroep hetzelfde is.. verklaar dan waarom je niemand hoort over autochtoonse jeugd? daar zitten zeker ook rotte appels tussen maar dat is vele malen minder in verhouding tot moslim allochtonen.

hier ook een cbs link over uitkering:
CBS StatLine

Wilders is baas.

Whaha,je hebt heus wel een plekje om te voetballen.ALS er gezeurd word kun je gewoon zeggen oke....weten jullie een plek waar je kunt voetballen en word je misschien wel geholpen.Maar nee dan is het gescheld en zijn het rasicten.Bovendien kunnen ze zich niet vervelen als ze gewoon naar school gaan.Buiten school kun je best wat ondernemen zoals andere mensen ook doen.Maar nee , als je niks te doen hebt moet je maar gaan rellen :rolleyes: Iemand werkt hard en koopt er een mooie auto voor en het word schoongepraat door te zeggen dat het door verveling komt.Ze moeten hun aan het werk zetten totdat ze een gloednieuwe auto hebben gespaard voor het slachtoffer.Dan vervelen ze zich meteen niet meer.;)

pfff... ik heb niet eens zin meer om hier op in te gaan. Als jij denkt dat die xenofobe Wilders de oplossing is voor alle problemen moet je daar vooral in geloven. Ik zou lekker alle verhaaltjes in de Telegraaf blijven geloven en vooral hard schreeuwen op internet maar dan wel zonder argumenten.

• Topic Starter Topic Starter
Een nederlander die het gedrag van moslims goedpraat beschouw ik ook als een moslim alleen dan nog erger.Mikeh is pas een nederlander die zijn mond ook los durft te trekken en het probleem inziet.Zo zijn er gelukkig nog meer mensen.Jammer genoeg ook landverraders.

Whaha, als je zo problemen wilt oplossing. Wilders wordt gelukkig door het grootste deel van de Nederlandse bevolking uitgekotst, maar hij doet wel alsof hij iedere Nederlanders representeert. En krijgen allochtonen een verkeerd beeld.

vind het uitkotsen van wilders meer kuddegedrag. de meeste zeuren wel over wilders maar weten niet eens waarom.

ik geef toe dat wilders geen ideale politicus is en hij sommige dingen beter kan aanpakken. maar vind verder zijn standpunten goed en is er geen andere partij de mijn interesse trekt op het moment.

edit: nog wat cijfers, welliswaar 2005:
Allochtonen plegen veel meer misdrijven

deze is iets recenter
http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/criminaliteit_cijfers_bronnen.htm
40% van de jeugd in amersfoort.. wtf en dan moet je nog erbij tellen diegene de niet bij de politie bekend staat maar toch ratten zijn. dus dan zit je al snel aan 50% van die jeugd is een rat

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mensen die niet op wilders stemmen zijn mensen die bang zijn voor de gevolgen.Die erg geweldadig kunnen zijn.Typisch de bange nederlander.

Nieuw jaar... oude discussies hehehehe

Ik stem op een DBB Fight till death tussen Spiertje16 en arnoldfan !!

ze krijgen nooit gelijk, en nooit begrip en ze zijn nergens welkom... dat is om miserie vragen... Hier bij ons ben ik een begeleider in een jeugdbeweging en we nemen ze eens mee naar de ardennen, doen allemaal soorten activiteiten en dat houd ze in de vakntie's van het straat af... en geloof mij er zitten een heleboel schatjes tussen ook... kinderen gaan niet vlug het kwaad in iets zien, zeker kinderen onder de 12...

Dus als ik auto's in de fik steek ga ik op een gezellige kamp naar de ardennen?

Lijkt mij toch een aantrekkelijk aanbod:D

Hey zeep heb je die accoutn soms bewust aangemaakt om alleen maar te kunnen zeiken over dat een bevolkingsgroep gediscrimineerd wordt die het aan zichzelf te danken heeft?

Hey zeep heb je die accoutn soms bewust aangemaakt om alleen maar te kunnen zeiken over dat een bevolkingsgroep gediscrimineerd wordt die het aan zichzelf te danken heeft?

Pest Zeep niet zo.
Misschien heeft hij die nick wel vanwege een speciaal aandenken tijdens een "vakantie" waarbij hij zeep liet vallen.

Als je de geschiedenis kent, dan weet je dat hard straffen niet helpt.

geschiedenis, hmz, die moet toch 'gerevisioneerd' worden...
Maar zonder gein, geschiedenis is idd de slechts begrepen van alle wetenschappen, zo lijkt het wel.

Mijn god, de politie is imo net zo schuldig als die k*tkoters. Moet je in Amerika eens proberen een politiebureau aan vallen met 30 man.

Gelukkig is Amerika voorbeeld land numero uno...

hard straffen in Marokko helpt wel voor onze cultuur!

uit het oog, uit het hart

Jezus cholera gejank over 'onze cultuur' ook. WAT IS ONZE CULTUUR?

Die jongeren gewoon naar de moskee sturen
De islam is het antwoord op al hun problemen

Hmz, zat zelf meer te denken aan school.
Toch frappant verschil, dat de schijnbare oplossing in twee instanties kan worden gezocht die diametraal tegenover elkaar staan...

Wat dacht je van een gedegen opvoeding?

Ik denk dat veel mensen daar te dom voor zijn. Religieuze opvattingen hebben de neiging die domheid te vergroten.

zo zijn Nederlanders nu eenmaal: leren klagen ( voor NL) is net zo natuurlijk als leren rellen( bij Marokkanen)

:D:D:D

Het werd eens tijd dat Nederland weer eens een beetje ging rellen imo. Zeggen dat de Israëli's ook een stel moordlustige idioten zijn bijvoorbeeld. In ieder geval: we zijn veel te lief geworden imo. Rushdie had volledige support moeten krijgen van een land als Nederland en de antigeluiden bij de Deense spotprenten hadden geen spaan van steun moeten hebben gekregen. Dat zou nu eens een mooie combinatie van nostalgie (vroegah...) en waardevolle progressie zijn. Maar goed, wij hebben natuurlijk bijvoorbeeld wel vuurwerk of sinterklaas dat onderdeel is van onze cultuur. WHAT CAN BEAT THAT?

Verbaas me er steeds weer over hoeveel mensen de problemen met marokkanen blijven ontkennen ,... tuurlijk er zijn goede , zal mij niet horen zeggen van niet ,... maar als je als kleine bevolkingsgroep in vele statistieken qua cijfers even hoog of zelfs hoger eindigt dan de vele mate grotere bevolkingsgroepen dan mag je toch wel van een probleen spreken , niet ?

Het probleem is niet om een probleem bij een bepaalde bevolkingsgroep te leggen, maar de gedachte erachter en de middelen die worden voorgesteld zijn vaak van het niveau van Zuigende Blubber.

Het zou immers idioot zijn om te verzwijgen dat bepaalde bevolkingsgroepen een verhoogde kans hebben op bijv osteoporose, CVA's of diabetes. (en die groepen zijn ook allemaal aan te wijzen, ook op het gebied van afkomst zijn er verbanden, aziatische vrouwen hebben meer kans op osteoporose bijv) Kindersterfte onder allochtonen is ook flink hoger dan onder autochtonen, maar goed, dat lijkt allemaal weinig interessant.

Als vervolgens iemand met het idee komt 'bepaalde' grondwetten af te schaffen of oproept tot censuur om problemen op te kunnen lossen is dat een duidelijk signaal dat die persoon een serieus geval van 'nutcase' belichaamt.

Als je die koppies van die kindertjes vol met haat stop gaat het alleen maar slechter. Maar dat wist je zelf ook al, en dat is ook wat jij wil.

Niet alle moskeeën roepen op tot haat, dat lijkt me duidelijk. Maar als ik dan een zak hooi als een Sjeik Fawaz aan het [Link niet meer beschikbaar] zie... De meeste van zijn braaksels resulteren in de bijna onweerstaanbare drang om mijn monitor door het raam voor mij te smijten.
Mensen moeten leren kritisch te denken. Een idioot als Fawaz werkt dat tegen. En ik kan verder weinig anders bedenken dat kritische denkwijzen bevordert onder een bevolking dan een hoge graad van intellectuele ontwikkeling. For instance: Een bevolking waarin een verschrikkelijk groot deel denkt dat de aarde 6.000 jaar oud en door 'God' geschapen is niet bepaald een veelbelovend verschijnsel. (om het eens even lekker eufemistisch te stellen)
Evenzo is het geen goed teken dat een groot deel van de toekomstige basisschool leraren rekenen als kranten, of dat universiteiten klagen over een gebrek aan wiskundige kennis.

Nee,jij gaat de bak in want je bent geen moslim.Waarscheinlijk :D

OMFG.

Hey Cirkel heb je je account soms bewust aangemaakt om alleen maar te kunnen laten zien dat je post kunt produceren die harder stinken dan mijn post-nieuwjaarsfeestkak?

Hey Cirkel heb je je account soms bewust aangemaakt om alleen maar te kunnen laten zien dat je post kunt produceren die harder stinken dan mijn post-nieuwjaarsfeestkak?
Ga jij eens lekker terug zuigen bij de NCPN waar je zo graag lid van wil zijn.

Van jou heb ik nog geen enkele posting gezien waar je niet loopt te zeiken over de mening van anderen negativist.

Gelukkig is Amerika voorbeeld land numero uno...
Qua politiek niet, maar qua politie, damn dat is eens wat anders dan die broekschijters (<-Belgisch) hier. Die durven tenminste nog ouderwets vechten/pistool grijpen. Hier zijn het net een bende nichten die al staan te bibberen als je het woord crimineel uitspreekt.

Qua politiek niet, maar qua politie, damn dat is eens wat anders dan die broekschijters (<-Belgisch) hier. Die durven tenminste nog ouderwets vechten/pistool grijpen. Hier zijn het net een bende nichten die al staan te bibberen als je het woord crimineel uitspreekt.

Sterker, hier staan de malloten op de straathoek lekker te lachen met het uitschot dat complete buurten terroriseert.

Terug
Naar boven