MuscleMeat

Nieuws Marokkaanse islamtheoloog verdedigt huwelijk met meisjes van 9 jaar

Ja man! En 3762% van de Nederlanders is racist, en post dit soort berichten alleen maar omdat ze ze het derde rijk willen herintroduceren. Heeft er NIETS mee te maken dat ze zich oprecht zorgen maken om maatschappelijke ontwikkelingen!

Oprechte zorgen :roflol: Ik zie toch meer borrelpraat met een groot onderbuikgevoel er aan vast geplakt, man!

Maar goed vooral dit soort topics blijven posten en vooral niemand het idee geven dat er gegeneraliseerd wordt. Ze zijn gewoon allemaal zo!

Wij hebben de pedo-partij, zij de pedo-mufi. Conclusie wij en zij zijn gewoon allemaal pedofiel.

Oprechte zorgen :roflol: Ik zie toch meer borrelpraat met een groot onderbuikgevoel er aan vast geplakt, man!

Maar goed vooral dit soort topics blijven posten en vooral niemand het idee geven dat er gegeneraliseerd wordt. Ze zijn gewoon allemaal zo!

Wij hebben de pedo-partij, zij de pedo-mufi. Conclusie wij en zij zijn gewoon allemaal pedofiel.
is toch normaal dat iedereen generaliseert, die vent zegt dat dit uit de koran komt en wie gelooft er allemaal de koran? juist

is toch normaal dat iedereen generaliseert, die vent zegt dat dit uit de koran komt en wie gelooft er allemaal de koran? juist

Bekijk de tekst in m'n sig. Komt uit de bijbel. Wie gelooft er allemaal in de bijbel? Hoeveel christenen eisen de vrouw van hun overleden broer op en verkrachten haar daarna?
(En aangezien Nederland z'n roots schijnt te hebben in de judeochristelijke traditie volgens sommige 'vrijheidsdenkers', heeft dat weinig goeds te betekenen voor Nederland)

Het geloof zit altijd zo sneaky inelkaar dat de man er altijd zijn voordeel mee kan doen,en de vrouw letterlijk het lijdend voorwerp is.

Als je als Moslim sterft wachten er in Allah's paradijs eeuwige maagden want dat staat immer in de G(h)eilige Koran
Wat er op vrouwen wacht,rept dit coïtusboekkie niet over,immers die zijn maar ondergeschikt.:cool:

Dan weet je toch als normaal gezond denkend mens dat het hele geloof aan alle kanten rammelt ,bedoel hoe achterlijk ben je nu??

De mensen in de tijd van de Profeet(vrede zij met hem) hebben zelfs nooit een probleem gemaakt over dit onderwerp ..
Ze hebben er alles gedaan om de Profeet(vzmh) en de Koran tegen te houden ..
Maar nooit is dit onderwerp bij hen opgekomen omdat het NORMAAL was in die tijd ..

en dat terzijde .. dus jullie allemaal hier op het forum geloven wel dat de profeet (vzmh) met aisa getrouwd is ? .. deze hadith is door aisa ra zelf genoemd! ja ze heeft het allemaal zelf gezegd .. ze heeft ook gezegd dat er maar 1 god is en dat profeet (vzmh) zijn profeet is ? waarom gelooft men dat niet ? of is men hier schijnheilig ...

De islam is de aids van deze aardkloot.

die vent zegt dat dit uit de koran komt en wie gelooft er allemaal de koran? juist

Komt niet uit koran (god's woorden), maar uit de hadith (levensT van profeet mohammed). Niet elke moslim acht de hadith betrouwbaar en zeker niet deze hadithtekst over 9-jarig aïsha.

Maar nooit is dit onderwerp bij hen opgekomen omdat het NORMAAL was in die tijd ..

God zei niks ?
Meestal, als er een zonde gebeurt in de directe leefomgeving van profeet mohammed, krijgt hij altijd een opmerking van God over hoe het wel moet.

ze heeft ook gezegd dat er maar 1 god is en dat profeet (vzmh) zijn profeet is ?

Wtf ? Lees ik dit goed ?
Aisha was net zo gebrainwasht als jij.

Bekijk de tekst in m'n sig. Komt uit de bijbel. Wie gelooft er allemaal in de bijbel? Hoeveel christenen eisen de vrouw van hun overleden broer op en verkrachten haar daarna?

Alsof dit nog gebeurd in het jaar 2008, dat is het probleem met die Moslims die leven nog in het jaar 1808.

Komt niet uit koran (god's woorden), maar uit de hadith (levensT van profeet mohammed). Niet elke moslim acht de hadith betrouwbaar en zeker niet deze hadithtekst over 9-jarig aïsha.

God zei niks ?
Meestal, als er een zonde gebeurt in de directe leefomgeving van profeet mohammed, krijgt hij altijd een opmerking van God over hoe het wel moet.

bij de mensen .. die mensen die de profeet dood wilden hebben .. die mensen die het niet konden uitstaan dat de profeet hen uitnodigde naar de WAARHEID .. die mensen die er zelfs van genoten om uit de koran te horen maar niet bekeerden omdat ''beelden aanbidderij'' het geloof van de ouderen waren .. Die mensen die hen oren dicht deden om niet moslim te worden ..
Als jullie dit over Aisa ra geloven geloof dit dan ook want het zijn ALLEMAAL hadiths..

Klopt over dat God altijd een opmerking had .. maar waar is de opmerking over dit huwelijk ? .. Profeet heeft 3-4 jaar voor het huwelijk .. Aisa ra in een mooi jurk in zijn droom gezien ..
Dus God heeft het gewild.. kan ook niet anders.. zo een slimme vrouw ..een aanwinst voor de Islam ..
De Profeet moest keuze maken tussen een ouder , al getrouwde vrouw met kinderen of .. Aisa ra .. die bijna 2200 hadiths heeft overgeleverd ..
En mocht God ( Allah ) het niet gewild hebben dan had hij die ene opmerking/waarschuwing wel gekregen ..

Wtf ? Lees ik dit goed ?
Aisha was net zo gebrainwasht als jij.
:o:rolleyes:

Laatst bewerkt:

Die zullen er zeker tussen zitten, maar ik vind het een beetje flauw om er zo op te reageren. Ik ben het met je eens dat er erg veel aandacht aan wordt besteed, maar als je het in het belachelijke gaat trekken wordt dat alleen maar meer. Er zijn nu eenmaal mensen zoals ik die het niet kunnen laten om te reageren op al te bagatelliserende posts, waarin wordt gedaan alsof er niets aan de hand is. Er zijn hier inderdaad een paar wacko's met neonazi trekjes, die vervuilen de discussie, negeer ze of doe er mee wat je wil. Maar ga niet doen alsof iedereen zwaar loopt te overdrijven of generaliseert over dit onderwerp want dat is niet het geval.

Die zullen er zeker tussen zitten, maar ik vind het een beetje flauw om er zo op te reageren. Ik ben het met je eens dat er erg veel aandacht aan wordt besteed, maar als je het in het belachelijke gaat trekken wordt dat alleen maar meer. Er zijn nu eenmaal mensen zoals ik die het niet kunnen laten om te reageren op al te bagatelliserende posts, waarin wordt gedaan alsof er niets aan de hand is. Er zijn hier inderdaad een paar wacko's met neonazi trekjes, die vervuilen de discussie, negeer ze of doe er mee wat je wil. Maar ga niet doen alsof iedereen zwaar loopt te overdrijven of generaliseert over dit onderwerp want dat is niet het geval.

ik denk dat het voornamelijk de jonkies op dit forum zijn, die een 'nog niet geheel volwassen' kijk op het leven hebben, en daarom zulke postjes plaatsen.
;)

Terug
Naar boven