Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
@noob:
Als aisha ra zegt dat ie getrouwd en coïtus had met de profeet, dat is aannemelijk.
Als aisha ra zegt dat God bestaat etc, dat is niet aannemelijk.
Ik denk dat niemand of maar zeer weinigen wel geloven dat mohammed echt bestaan heeft en dat ie van zero naar hero is opgeklommen. Alleen dat ganse gods gedoe is een dikke onzin, daarin geloven we niet.
Ik snap echt niet dat ik dit discussie voor btw, dit is toch zo logisch als wat ?
En jah, zoals je zelf zegt, Allah zendt geen enkele dua ter verbiedens over het huwelijk van aisha, dus Allah is prettig gestoord. Dank u voor het bewijs. 'T is altijd leuker als het van een moslim zelf komt.
(Wat vind je er zelf van btw ? Ga je me nu zeggen dat coïtus hebben met 9 jarig meisjes 'ok' is omdat Mohammed het ook deed en God niks zei ?)
bij de mensen .. die mensen die de profeet dood wilden hebben .. die mensen die het niet konden uitstaan dat de profeet hen uitnodigde naar de WAARHEID .. die mensen die er zelfs van genoten om uit de koran te horen maar niet bekeerden omdat ''beelden aanbidderij'' het geloof van de ouderen waren .. Die mensen die hen oren dicht deden om niet moslim te worden ..
Als jullie dit over Aisa ra geloven geloof dit dan ook want het zijn ALLEMAAL hadiths..
Klopt over dat God altijd een opmerking had .. maar waar is de opmerking over dit huwelijk ? .. Profeet heeft 3-4 jaar voor het huwelijk .. Aisa ra in een mooi jurk in zijn droom gezien ..
Dus God heeft het gewild.. kan ook niet anders.. zo een slimme vrouw ..een aanwinst voor de Islam ..
De Profeet moest keuze maken tussen een ouder , al getrouwde vrouw met kinderen of .. Aisa ra .. die bijna 2200 hadiths heeft overgeleverd ..
En mocht God ( Allah ) het niet gewild hebben dan had hij die ene opmerking/waarschuwing wel gekregen ..
Als aisha ra zegt dat ie getrouwd en coïtus had met de profeet, dat is aannemelijk.
Als aisha ra zegt dat God bestaat etc, dat is niet aannemelijk.
Ik denk dat niemand of maar zeer weinigen wel geloven dat mohammed echt bestaan heeft en dat ie van zero naar hero is opgeklommen. Alleen dat ganse gods gedoe is een dikke onzin, daarin geloven we niet.
Ik snap echt niet dat ik dit discussie voor btw, dit is toch zo logisch als wat ?
En jah, zoals je zelf zegt, Allah zendt geen enkele dua ter verbiedens over het huwelijk van aisha, dus Allah is prettig gestoord. Dank u voor het bewijs. 'T is altijd leuker als het van een moslim zelf komt.

(Wat vind je er zelf van btw ? Ga je me nu zeggen dat coïtus hebben met 9 jarig meisjes 'ok' is omdat Mohammed het ook deed en God niks zei ?)
Laatst bewerkt: