XXL Nutrition

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

ik sta echt versteld dat de gezeik met marokaanse tyf jongeren na al die jaren nog steeds door gaat. Wanneer gaat hier in godsnaam wat aan gedaan worden? Snap ook niet dat hun ouders geen fatsoenlijk voorbeeld en opvoeding aan die kinderen kunnen geven nu hun volk al jaren achter elkaar zichzelf gewoon zwart maakt in nederland. Blijkbaar boeit het ze niet. Ik weet zeker dat door dit soort acties die onderhand al jaren door gaan de haat opgegeven moment zo groot gaat worden onder een bepaald groep mensen die dan een keer zelf gaan ingrijpen en dit probleem zelf gaan aanpakken. En dan gaan we een heel ander berichten in de krant krijgen: "Twee marrokanen zwaar mishandeld".

Skinheads doen dit nu al hoor , komt wss gewoon minder in het nieuws :').

Ik heb het al lang gezien met dat bruin tuig. Had het vorige week zaterdag weer aan de stok met 1tje , zonder zelfs iets gdaan te hebben. Probeerde hij me te slaan , klein beetje ontwijken en hij zat er los naast.

Heb niets terug gedaan, moest hij mij geraakt hebben was het zelfverdediging dan kon ik losgaan. Maar zelf beginnen vechten doe je beter niet.

Eigen schuld, moeten ze maar niet met pepernoten gaan gooien

Mevrouw de Voorzitter : "Spoed debat!"

Je weet toch hoe we dat in nederland oplossen..

kopjethee2.jpg

Weer onze arabische medemens in de spotlight, wat een toeval.. :rolleyes:

Misschien willen ze ook wel een reisje naar New York verdienen... You never know! :(
Zie ik nu echt " medemens" ???
sorry hoor WACHT nee niks sorry :mad:

schorum van de rigel is het.. potjan dikkie !!

Dat maken de zogenaamde slachtoffers ervan om het gooien van pepernoten goed te praten en is gewoon een leugen. De media publiceert dit verhaal maar al te graag, omdat de simpele Nederlander dit soort verhalen wil horen zodat ze kunnen roepen om Wilders.

Dat maken de zogenaamde slachtoffers ervan om het gooien van pepernoten goed te praten en is gewoon een leugen. De media publiceert dit verhaal maar al te graag, omdat de simpele Nederlander dit soort verhalen wil horen zodat ze kunnen roepen om Wilders.

Die vieze kartoenplukker had met ze fikken gewoon van dat pakpapier af moeten blijven. oprotten met je linkse commentaar!

In elkaar geslagen worden door 12 jarige jochies :windup:

Pff nu lopen onze volksfeesten ook al gevaar door dat tuig.

Gaat er iemand nog iets roepen over ome Wilders? :popcorn:

Marokkanen. :roflol:

en waar was sinterklaas toen dit allemaal gebeurde?

Tuig!!!

toch jammer dat er altijd zulke lui zijn, die alle Marokkanen een slechte naam geven!
tegenwoordig lijkt het zo dat ze allemaal slecht zijn
(en nee ik ben geen Marokaan)

skinnie gaat ook regelmatig met skinnies piet op de vuist... skinnie wint meestal...

Ach.... laat die zwarten elkaar maar afmaken! .........

Om ook maar even mee te doen met dit domme gelul! haha

Terug
Naar boven