Fitness Seller

Marokkanen ontregelen dagelijks leven

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
4
Ik dacht .. we hebben al een paar uur geen marokkanen topic gehad. Dus bij deze:

Als je maar lang genoeg stelselmatig geweld kunt toepassen zonder daar voor zelf hinder aan te ondervinden, krijg je uiteindelijk macht. Zo simpel is het. In de Goudse wijk Oosterwei is het een groepje Marokkanen gelukt om busmaatschappij Connexxion zo ver te krijgen niet meer door die wijk te rijden. Hoe? Simpel: tegen bussen aan schoppen, buschauffeurs beroven, chauffeurs bedreigen [Link niet meer beschikbaar], bussen bespugen en bekogelen, het lijkt verdomme het Wilde Westen wel. Bandietenbendes die ongestraft de postkoets kunnen beroven. Waar is Arendsoog als je 'm nodig hebt? En waarom treedt de sheriff niet op? Wanneer gaat Connexxion met prive beveiliging rijden, die zelf ook niet vies zijn van geweld. Er zijn nog wel een paar uitsmijters die zich daar graag voor lenen. Dit kan toch niet?

Heb je hier een bericht of bron van toevallig ?

Of heb je het zelf gezien en zijn het je eigen woorden.

Wilders: "Zet leger in tegen tuig Gouda"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Connexxion mijdt deel Goudse wijk (2) N i e u w bericht meer informatie. PVV-leider Geert Wilders reageerde fel op de ontstane situatie in Gouda. Wat hem betreft stelt het leger orde op zaken in de probleemwijk. "Het kan niet zo zijn dat we alles doen om Afghanistan veiliger te maken, terwijl Nederland steeds onveiliger wordt'', aldus Wilders. Het Tweede Kamerlid waarschuwde dat ,,Goudse toestanden'' in heel Nederland voorkomen. Wegwezen mensen. Dat wordt gatenkaas!

[Link niet meer beschikbaar]
:bow:

:roflol: die brutale marokkaantjes toch weer

altijd die mocros he. het zijn net vliegen op een lijk

Om ontopic te reageren.

Dit nieuws maakt me echt woest, ik heb niet eens zin meer om er op te reageren.

horen we er nu gewoon meer over, of doen die marokanen nu gewoon veel meer?

Leger inzetten ?

Wat is daar in godsnaam aan de hand :eek:

:D

De maatregel volgt op klachten van buschauffeurs. Zij melden dat zij op hun route door de wijk worden bespuugd, bedreigd en beroofd door vooral Marokkaanse jongeren, die stelselmatig tegen de bussen zouden schoppen.

,,De maat is na een lange reeks incidenten vol", bevestigt woordvoerster Anja Pieroen van Connexxion.

Sinds gisteren rijden de chauffeurs met een grote boog om de beruchtste plekken in de probleemwijk Oosterwei heen.

Mes

De druppel die de emmer deed overlopen was de beroving van een 37-jarige chauffeur in Gouda, die woensdag onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld aan een nog voortvluchtige man moest afstaan. Connexxion zegt een signaal aan de politie en de gemeente te willen geven dat het zo niet langer kan. ,,Wij beseffen heel goed dat het mijden van bepaalde buurten niet de oplossing voor dit hardnekkige probleem is. Er worden namelijk mensen gedupeerd die hier part noch deel aan hebben", aldus de zegsvrouw. De Goudse burgemeester Wim Cornelis liet gisteren weten het besluit van de chauffeurs te respecteren. Cornelis: ,,Ik vind het heel begrijpelijk dat zij het niet langer pikken om op deze schandalige wijze te worden bejegend."

Reizigersvereniging Rover zegt volledig achter het besluit van Connexxion te staan om de Goudse probleemwijk te mijden. Wel doet de woordvoerder een klemmend beroep op de betrokken partijen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

tuig zeg ik je..

Trouwens fijn als je oma in die wijk woont en door dit kankervolk haar mobiliteit wordt ontnomen...

:mad:

Sneu voor die Marokkanen, kunnen ze niet eens meer met de bus. :(

Het gaat om het principe.

We zetten wel het leger in om dat zooitje ongeregeld in Afghanistan veiliger te maken terwijl we in ons eigen land ook problemen hebben.

Indd, hier dacht ik al heel lang geleden over na, ons leger word daar ingezet om het veiliger te maken maar in ons eigen land word het steeds minder veilig.

Belachelijk, een keiharde aanpak is wat er nu plaats moet vinden, met straaljager bommen gooien zou ik een voorstander van zijn.Kijken hoe snel het dan gestopt is.

Indd, hier dacht ik al heel lang geleden over na, ons leger word daar ingezet om het veiliger te maken maar in ons eigen land word het steeds minder veilig.

Belachelijk, een keiharde aanpak is wat er nu plaats moet vinden, met straaljager bommen gooien zou ik een voorstander van zijn.Kijken hoe snel het dan gestopt is.
Tijd voor een burgeroorlog dus? :D

Martin van Waardenberg :roflol:

Terug
Naar boven