XXL Nutrition

Marokkanen ontregelen dagelijks leven

stop de stigmatisering!

:P

Dit is niets nieuws, ook in Brusselse wijken is dit reeds lange tijd schering en inslag. De linkse politiek heeft de problematiek jarenlang laten verrotten en daar dragen we nu allemaal de gevolgen van. Het enige wat hierbij helpt is nultolerantie, keihard optreden bij de minste overtreding. Het leger lijkt me hierbij niet geschikt, maar wel speciaal opgeleide politiekrachten. Die mietjes bij politie van tegenwoordig kan je daarvoor niet gebruiken, zij gaan net als de busmaatschappij in een grote boog rond de probleemwijken.

• Topic Starter Topic Starter
Als je in landen zoals duitsland kijkt.. waar toch flink wat buitenlanders wonen.. ook veel van islamitische afkomst daar zie je dat die problemen stukken minder zijn.

De politie is daar ook heel anders ingesteld. Ik ga daar vaker stappen en train ook vaker in duitsland. Daar maak je geen problemen met de agenten. Die treden gelijk op.

Als je in landen zoals duitsland kijkt.. waar toch flink wat buitenlanders wonen.. ook veel van islamitische afkomst daar zie je dat die problemen stukken minder zijn.

De politie is daar ook heel anders ingesteld. Ik ga daar vaker stappen en train ook vaker in duitsland. Daar maak je geen problemen met de agenten. Die treden gelijk op.
In Duitsland worden de problemen waarschijnlijk ook degelijk aangepakt. Wat het hier in België betreft, laat men daders maar al te vaak direct vrij en da's de fout van het parket, niet van de politie. Je zou voor minder gedemotiveerd geraken. Hier lachen daders de politie uit, omdat ze weten dat ze toch zo weer vrij rondlopen.
Komt daar nog eens bij dat als je een fout maakt je onmiddelijk vanalle controle-organen op je dak krijgt. Wat de politie soms ook weer tegenhoudt om hard op te treden.

hard aanpakken en zwaar straffen,en de familie ook een oortje extra geven voor de niet gedane moeite :D

In Duitsland worden de problemen waarschijnlijk ook degelijk aangepakt. Wat het hier in België betreft, laat men daders maar al te vaak direct vrij en da's de fout van het parket, niet van de politie. Je zou voor minder gedemotiveerd geraken. Hier lachen daders de politie uit, omdat ze weten dat ze toch zo weer vrij rondlopen.
Komt daar nog eens bij dat als je een fout maakt je onmiddelijk vanalle controle-organen op je dak krijgt. Wat de politie soms ook weer tegenhoudt om hard op te treden.
En het parket handelt dan weer zo omdat er toch geen gevangenisplaatsen zijn, en dat is dan weer het gevolg van jarenlange linkse/lakse politiek, wat dan weer het gevolg is van Waalse koppigheid, en zo is de circel rond.

En het parket handelt dan weer zo omdat er toch geen gevangenisplaatsen zijn, en dat is dan weer het gevolg van jarenlange linkse/lakse politiek, wat dan weer het gevolg is van Waalse koppigheid, en zo is de circel rond.
Of het van die Walen afhangt geen idee, daar hebben ze in Nederland toch geen last van... :D maar met de rest ben ik het wel eens.

In Nederland heeft men trouwens een grote leegstand van gevangenissen, hopelijk komen Nederland en België toch tot een akkoord mbt. het gebruik van die gevangenissen door België.

zowieso ov afnemen van die mongooltjes.

de enige echte veroorzaker van dit soort shit: de overheid. Pas de wet aan en de agent kan optreden, wat denk jij nu dat de politie dit soort overlast niet wil aanpakken?

Ze zijn aan handen en voeten gebonden, door regels en wetten en uiteraard de enorme papiermolen die moet worden ingevuld na het arresteren van die kk lijertjes

Heeft niets met Marokkanen te maken, het gaat maar om een héél klein groepje! :roflol:

Dit is niets nieuws, ook in Brusselse wijken is dit reeds lange tijd schering en inslag. De linkse politiek heeft de problematiek jarenlang laten verrotten en daar dragen we nu allemaal de gevolgen van. Het enige wat hierbij helpt is nultolerantie, keihard optreden bij de minste overtreding. Het leger lijkt me hierbij niet geschikt, maar wel speciaal opgeleide politiekrachten. Die mietjes bij politie van tegenwoordig kan je daarvoor niet gebruiken, zij gaan net als de busmaatschappij in een grote boog rond de probleemwijken.

Dat is in Nederland de militaire politie en marechaussee dacht ik.

Die mannetjes verdienen een 'stomp op hun b**kes'. Zullen we een DBB-knokploeg samenstellen die met een busje door Nederlandse probleemwijken rijd en alle overlast gevende hangjongeren een enkeltje: DBB Bus - bodem van de Rijn, geven :D?

Het is idd tuig maar de echte kanker zijn degene die ze hier hebben heengehaald.

En diezelfde liberalen stellen nu Oost-blokkers in staat om zich hier massaal te nestelen en over 30 jaar heb je naast Islamitisch gejengel ook nog eens straten vol met misdragende en bezopen Oostblokkers en beesten v/d Balkan.

Ik verlang min of meer terug naar het tijd perk 1980 - 1988. Het ijzeren gordijn hield ons op de been en dat beseffen we nu pas.

We hadden begin jaren 70 volop kerncentrales moeten bouwen, en met onze eigen bevolking onze economie intern moeten regelen. Alle hedendaagse pleisters op de wonden ten spijt.

Ach waar maken we ons druk over, volgens EricR zijn Nederlanders precies hetzelfde, waarom ineens iedereen over 1 kam scheren.

Gewoon helemaal totall los slaan die hap, en met de hele familie terug sturen, dit gaat dus te ver, en dan zijn er nog mensen die tegen Wilders zijn, wat een idioten heb je toch in Nederland.

daarstraks nog liepen we met 3 over straat, komen er 2 marokanen aan, ik en mn andere maat gaan opzij, maar die 3de gast was juist een sigaret aan het aansteken en blijft rechtdoor lopen
Marokaan loopt er natuurlijk expres op en dan maar beginnen van wat is u probleem gast etc... we zijn gwn doorgewandelt

Terug
Naar boven