- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi
Postcode 3025 in gemeente Rotterdam
Totaal aantal inwoners: 6900
Totaal allochtonen: 5480 79.4 %
Westerse allochtonen: 605 8.8 %
Niet-westerse allochtonen: 4875 70.7 %
Broedplaats van criminelen. Belachelijk dat daar niets tegen gedaan wordt.hoi

en niet alleen de vrouwen... laatst nog een marokaanse tranny gebald. Nauwer dan nauw kan ik je zeggen !!!
hoi
hoi

hoi

Zitten de laatste generatie 'marokkanen' niet eens bij he.![]()
historisch delfshaven
---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
daar zat ik mee in de klas in Gouda, openbare basisschool waarvan ik samen met 2 andere jongens en een meisje de enige Nederlandse kinderen van de klas waren uit een klas van 24.
50% niet westerse allochtonen in mijn wijk, heb er geen problemen mee eerlijk gezegd, in de 12 jaar dat ik hier woon geen last gehad.
Wel was ik een keer op mijn 8ste door een 16 jarige Marokkaan in elkaar getimmerd.
Toen ik nog in Amsterdam woonde.
Voorbeeld is denk ik als je Badr met Ernesto, Peter, Sam, Remi en ook Gokhan, Tyrone en ondanks zijn air Alastair vergelijkt in de heavy weight van onze Nederlandse trots de K1...
Voorbeelden voor honderden miljoenen kinderen over de wereld, goden zijn het in veel landen... ben fan van zijn style altijd spektakel en echte vechtlust. Volg de K1 al op de voet vanaf 93 kan iedere partij zon beetje dromen.
Iedereen vind het zonde dat Badr Hari zich schijnbaar toch lastig in kan houden en dat terwijl je 1 van de bijna aller grootste ooit ter wereld bent en blijft. Was het langer door gegaan had ie zeker nog eens wereld kampioen kunnen worden.
Geeft alleen maar aan dat vechtsport voor de debiele in de maatschappij is.Voorbeeld is denk ik als je Badr met Ernesto, Peter, Sam, Remi en ook Gokhan, Tyrone en ondanks zijn air Alastair vergelijkt in de heavy weight van onze Nederlandse trots de K1...
Voorbeelden voor honderden miljoenen kinderen over de wereld, goden zijn het in veel landen... ben fan van zijn style altijd spektakel en echte vechtlust. Volg de K1 al op de voet vanaf 93 kan iedere partij zon beetje dromen.
Iedereen vind het zonde dat Badr Hari zich schijnbaar toch lastig in kan houden en dat terwijl je 1 van de bijna aller grootste ooit ter wereld bent en blijft. Was het langer door gegaan had ie zeker nog eens wereld kampioen kunnen worden.
dit, christelijke en katholieke scholen mogen gewoon leerlingen weigeren. Was met mijn gehoorbeperking ook heel moeilijk een school te vinden die me wilde hebben. Uiteindelijk maar de openbare aangezien die niet mogen weigeren.