loyalty
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hhhhhhhhhhmmmm MARVIN VS EDJE?? voor beste fysiek. dan nu ff een theorie...
edje is goter duuhhh maar dan virtualy maak maar even groot als edje, en dan vergelijk je ze weer, wat is dan de uitkomst![]()
hhhhhhhhhhmmmm MARVIN VS EDJE?? voor beste fysiek. dan nu ff een theorie...
edje is goter duuhhh maar dan virtualy maak maar even groot als edje, en dan vergelijk je ze weer, wat is dan de uitkomst![]()
Ryu: blijkbaar had robin geen zin om me te doen of je kan hem zelf vragen. en over ed en ik ik zal je niet eens antoorden hoewel je antwoord wel slim is!(virtual is BS) maar heb gezien dat je nog een puppie bent een je blijkbaar bepaalde dingen met elkaar verward
(als je dieper hier in wil ingaan mail me tinymarvin@hotmail.com)
Hitman: beste vriend voor de arnold zal ik gewoon tot 90 meedoen, heeft geen zin om zwaarder proberen te worden en dan met resultaat bv 94 kg daar te staan in de zwaargewichten van 99kg. liever dus een top lichtzwaargewicht dan een kleine zwaargewicht! momenteel ben ik ong 96 kg, ik begin 7 jan met mijn voorbereiding (niet vergeten ben nog redelijk in shape laatste wedstridj was 17 nov frankrijk) voor de rest zelfde rondingen en nog aan de achter kant werken!!