MuscleMeat

Marvin Nagelbloem naar Arnold Schwarzenegger Classic (voor amateurs)

thx boys, ben nu ff nog lekker aan het genieten, sint is net weg,wachtend op de kerstman en nog een paar losse vuurpijlen dan ben ik klaar om Arnold te zien....hihihihih

What about Ed?

wanneer is de arnie dan ???

Je hebt een hele goeie fysiek.

In Belgie op de Fed Cup vond ik je plaatsing onterecht, had je op 3 ipv 4 voor die duitser

Ciko: De Wedstrijd Is 28/29 Febr,1mrt

Flex170578:bendankt Voor Je Comp.,, Woowh Man Ik Kan Het Tot Vandaag Nog Niet Begrijpen, Misschien Vonden Ze Me Te Jong Voor Die Cheque?!! Hahahaha

Marv

ach je moet je nu concentrere op de arnie, dat is je grote kans waar je alles moet geven, aantal weekjes te gaan nog.

maar ji hoeft ook niet te cutte ofwel??? ji bent altijd wel aardig droog altijd

oke nice bro

Veel succes @ ASC starvin' marvin :D

Super fysiek btw!

Beste fysiek op DBB? Na Edje dan. :D

hhhhhhhhhhmmmm MARVIN VS EDJE?? voor beste fysiek. dan nu ff een theorie...
edje is goter duuhhh maar dan virtualy maak maar even groot als edje, en dan vergelijk je ze weer, wat is dan de uitkomst???

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahahaha!!

(Victory Speech at the Arnold's)
Somebody once tolde me that there are sheep and wolves..
But today I am proud to say that I am a big ****ing sheep!!

THIS IS THE FULL VERSION OF THE FAMOUS VICTORY SPEECH:
always remember first to thank god,wife,family,coach,friends and specially the fans....

Once somebody told me there were two kinds of people sheeps and wolves.
and guess what...
I’m a sheep
That's Why I'm the Champ today.
I could be a Wolf and let everybody **** me to get to the top
But I chose the hard way and work hard to achieve my goals!!
Today I am proud to say I am a sheep

(jeff en ik zijn heel hard aan het werk gegaan met deze victory speech voor de arnold. als jullie wat derbij kunnen voegen zou ik dat echt waarderen)

Veel succes marvin,heb je al eens eerder gezegd dat jij het wel gaat maken bro.

Voor mij de NL editie van Dexter Jackson.:bow:

Waarom gaat Robin Brandz niet?

edje is goter duuhhh maar dan virtualy maak maar even groot als edje, en dan vergelijk je ze weer, wat is dan de uitkomst???

Ik wil Ed natuurlijk niet te kort doen, maar jij hebt wel een prachtige fysiek.
Wat is je doel MArvin voor de AC, dus met welk gewicht.

uh niks, want wij leven in de realiteit en dat is dat ed met zijn fysiek het meeste succes heeft in de states.

Maar het vergelijken van jou en ed is gewoon onrealistisch, omdat ed van een heel ander niveau is.

Ryu: blijkbaar had robin geen zin om me te doen of je kan hem zelf vragen. en over ed en ik ik zal je niet eens antoorden hoewel je antwoord wel slim is!(virtual is BS) maar heb gezien dat je nog een puppie bent een je blijkbaar bepaalde dingen met elkaar verward
(als je dieper hier in wil ingaan mail me tinymarvin@hotmail.com)

Hitman: beste vriend voor de arnold zal ik gewoon tot 90 meedoen, heeft geen zin om zwaarder proberen te worden en dan met resultaat bv 94 kg daar te staan in de zwaargewichten van 99kg. liever dus een top lichtzwaargewicht dan een kleine zwaargewicht! momenteel ben ik ong 96 kg, ik begin 7 jan met mijn voorbereiding (niet vergeten ben nog redelijk in shape laatste wedstridj was 17 nov frankrijk) voor de rest zelfde rondingen en nog aan de achter kant werken!!

Ryu: blijkbaar had robin geen zin om me te doen of je kan hem zelf vragen. en over ed en ik ik zal je niet eens antoorden hoewel je antwoord wel slim is!(virtual is BS) maar heb gezien dat je nog een puppie bent een je blijkbaar bepaalde dingen met elkaar verward
(als je dieper hier in wil ingaan mail me tinymarvin@hotmail.com)

Hitman: beste vriend voor de arnold zal ik gewoon tot 90 meedoen, heeft geen zin om zwaarder proberen te worden en dan met resultaat bv 94 kg daar te staan in de zwaargewichten van 99kg. liever dus een top lichtzwaargewicht dan een kleine zwaargewicht! momenteel ben ik ong 96 kg, ik begin 7 jan met mijn voorbereiding (niet vergeten ben nog redelijk in shape laatste wedstridj was 17 nov frankrijk) voor de rest zelfde rondingen en nog aan de achter kant werken!!

Nee, ik wil hier wel verder erop ingaan. Leg maar uit wat je bedoelt dan. Het feit dat ik een ''puppy'' ben in jou ogen heeft niks met je onduidelijkheid in je post te maken.

Als ik de post zo lees, dan lees ik dat jou verhoudingen beter zouden zijn dan die van Ed wanneer je op hetzelfde niveau zou zitten. Als je iets anders wil zeggen dan kan je dat gerust vermelden, zodat het hele forum begrijpt wat je probeert te vertellen.

Zo voorkom je steeds dezelfde vraag.

Terug
Naar boven