AndroidHealthClinic

Marvin Nagelbloem naar Arnold Schwarzenegger Classic (voor amateurs)

Zat jij toevallig ook niet bij candido, marvin?

Hey ik moet ook werken.. jullie houden me van me werk af...

:roflol:Dit lijkt me eerder op thuiswerk he.....

hahahhahahah ik heb echt nog nooit zoveel gelachen op een forum, en precies zo ben ook op een wedstrijd praat met iederen all the time joking around, is het jullie niet opgevallen op de wedstrijden backstage iedereen zo serieus niemand praat met elkaar lijken wel een stelletje zombies!! zogenaamd zijn ze heel gefocused met hun benen in de lucht!! MAN IK DOE NIET MEE AAN DIE SHIT BACKSTAGE IS HET AL TE LAAT OM TE FOCUSEN DAT MOET JE IN DE VOORBERIJDING DOEN ZEG IK ALTIJD!ik doe bodybuilding hiervoor the iron brotherhood, je leert andere mensen kennen je kan veel van ze leren, andere landen, andere culturen, andere ideein. man daarom hou ik van wedstrijden vooral in het buitenland! als je met niet heel hard hoor lachen(bacjstage) dan hoor je mij wel heel hard snurken( bv op de nk) en dat is een teken dat er zombies zijn!!

I'll keep that in mind,zombies:roflol:zal denk ik toch mn muil niet meer kunnen houden als ik een paar sipjes tia maria en chocolade achterover heb geslagen:D

Op DBB blijf je lachen marv.:cool:

Dan zal ik nu maar eens verder gaan met mn maaltijdbereiding,zometeen schouders aanpakken:wl:thx 4 the energyboost guyz:cool:

:bow:

Ryu: ja ik heb een tijdje (heeeeeeeeeel lang geleden) daar getraind!!

jeff" franfurt was allemaal jou schuld ,ik had me slaap nodig,slechte coach!! ihihih

jeff:hahahahahahhahaah ok ok misschien heb je wel gelijk of moet je op de gang gaan slapen!!
maar marvin nagelbloem is moe, voor het eerst in me leven ben ik zolang achter een pc gebleven, zo marvin is gone, was gezellig ,spreek jullie latersz

luister mensen..

voor de duidelijkheid.. ik ga niet met modder gooien zo ben ik niet.

Ik stond tot 70 kilo ik loop jullie te ****en ..
waar de f..k ga ik 20 kilo vandaan halen.

ook als had ik 5000 euri tot mijn beschikking en kon ik aan de gh en ins. dan had ik het nog niet gehaald in twee maanden..

voor het feit dat je mij een ei noemt......en mij gelooft als ik zeg dat ik tot 90 kan gaan staan als ik twee maanden geleden tot 70 kwam ben jij niet eens een ei maar het zaadje in de b.lzak van whatever :0)

omgggg got powned hahahhaa

ik wist neit dat tinny marv zon grappe makers was

:D

Super prestatie Marvin!!!!

Zie je wel weer bij Kneet, ik ga ook weer aan de slag eindelijk :)

Succes en voor nu fijne feestdagen en al het beste voor het nieuwe jaar..

OMG!!!Die armen van darrem zijn gewoon ziekelijk!!!!!Die piek wat hij heeft zie je maar zelden!!!!

You made your point marv.

C u When you get there:cool:

En juist daraom is darrem imo al niet meer inproporties.
Zijn armen zijn eigenlijk te big.

Ed vind ik redelijk symetrich en ook redelijk proportioneel.
Nadeel is dat hij zo lang is (ook lange armen enzo) dat het soms niet erg indrukwekkend oogt (tov sommige andere pro's:)).

Marvin vind ik een goede fysiek hebben, maar imo zijn er teveel mensen zoals hij. In de states lopen er misschien wel 1000-en met zijn fysiek. Om op te vallen moet je iets aparts hebben (darrem zijn armen bijvoorbeeld).
Ed valt op omdat hij bijvoorbeeld langer en groter is als de meeste.

Ik vind zelf dat Marvin de laatste 2 jaar op foto's in elk geval weinig progressie hebt gemaakt.
Ik zag hem 2 jaar geleden een keer bij Kneets en ik zou hem dan nu in dezelfde situatie nog een keer moeten zien om een 100% oordeel te kunnen vellen, maar hij zal een sprong moeten maken om internationaal imo echt hoge ogen te kunnen gooien.

In elk geval succes! Wens elke NL-atleet (ook de antiliaanse) veel succes op het podium!

missf: (naomi!!) Thx, Ik Hoop Jou Ik Spoedig Weer Te Zien In Kneet, Geniet Jij Ook Alvast Van Deze Kerstdagen..ik Bn Eder Pas Januari Weer Ihihihi

richardv:thx Voor Jou Mening, Ik Ben Der Altijd Bij Kneet Dus Wanneer Je Kan Komen Ur Always Welcome!!
En Ff Nog Wat Ik Weet Dat Het Veel Mensen In De War Brengt Maar Ik Ben Helaas Geeen Antilliaan (ik Heb Het Wel Vaker Gehoord Dat Ik Op Een Anti Lijk Hahahahahhahaahahh)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind zelf dat Marvin de laatste 2 jaar op foto's in elk geval weinig progressie hebt gemaakt.
Ik zag hem 2 jaar geleden een keer bij Kneets en ik zou hem dan nu in dezelfde situatie nog een keer moeten zien om een 100% oordeel te kunnen vellen, maar hij zal een sprong moeten maken om internationaal imo echt hoge ogen te kunnen gooien.

Beste Richard,

Jij baseert je oordeel op foto's.
Ik ben met Marv op al zijn wedstrijden geweest dit jaar en kan je vertellen dat die man het wel degelijk heeft gepresteerd om zijn fysiek kwalitatief te verbeteren!!!
2 jaar geleden heb jij hem voor het laatst gezien, neem de uitnodiging van Marv aan en kom een keertje kijken bij Kneet!

Nog iets: kan je mij nog een andere atleet noemen in Nederland (op dit moment) die dit jaar alle IFBB wedstrijden heeft gedraaid inclusief de Elite Tour?
Nee dus!!!
Naar mijn mening is hij de hardst werkende atleet (zonder sponsor) van dit moment!
En zijn uitnodiging voor de Arnold is dan ook zeer verdiend!

Mr. H.

Beste Richard,

Jij baseert je oordeel op foto's.
Ik ben met Marv op al zijn wedstrijden geweest dit jaar en kan je vertellen dat die man het wel degelijk heeft gepresteerd om zijn fysiek kwalitatief te verbeteren!!!
2 jaar geleden heb jij hem voor het laatst gezien, neem de uitnodiging van Marv aan en kom een keertje kijken bij Kneet!

Nog iets: kan je mij nog een andere atleet noemen in Nederland (op dit moment) die dit jaar alle IFBB wedstrijden heeft gedraaid inclusief de Elite Tour?
Nee dus!!!
Naar mijn mening is hij de hardst werkende atleet (zonder sponsor) van dit moment!
En zijn uitnodiging voor de Arnold is dan ook zeer verdiend!

Mr. H.

I second that,hij heeft zowat alles gedraaid wat je kan draaien in een jaar tijd!!!En dan steeds in supershape het podium opkomen en toch nog vooruitgang kunnen boeken (zonder sponsor!!!)
Imo ook de hardst werkende atleet van het moment.:thumbup:

Misschien juist omdat hij zo hard werkt en zoveel wedstrijden draait dat hij net niet de progressie maakt die ik iemand graag zie maken.
Misschien een jaartje gewoon lekker doortrainen i.p.v. continue contest dieet.

@Marvin:
Hehe, ik dacht dat omdat Alison je begeleidde (misschien nog steeds) en mijn maatje waar ik toen mee in Den Haag was ook Antiliaan is.
Erg simpel gedacht natuurlijk, maar ja;)

Over je fysiek:
begrijp me niet verkeerd. Jou verhoudingen op mijn lichaam zou ik zeker voor tekenen:D

• Topic Starter Topic Starter
Misschien juist omdat hij zo hard werkt en zoveel wedstrijden draait dat hij net niet de progressie maakt die ik iemand graag zie maken.
Misschien een jaartje gewoon lekker doortrainen i.p.v. continue contest dieet.

Dat is ook het plan wat hij in zijn hoofd heeft na de NK 2008.
Hij heeft zeer zeker progressie geboekt met zijn fysiek, again...I was there.

Soms lijkt het dat mensen denken dat hij niet wil ofzo..
Vele monden zullen gesnoerd worden na de NK 2008.

Mark my words....

Ik vind marvin op basis van de fotos die ik heb gezien een zeer compleet fysiek hebben. Hij hoort ook zeker thuis op de AC.

Toch zijn er meerdere mensen die daar kunnen staan. Ik vraag me ook af hoe het komt dat de nummers 1 van het NK er b.v. niet staan.

Het lijkt mij logisch dat deze als eerste worden uitgenodigd.

Anyway.... als je een uitnodiging krijgt.... dan moet je natuurlijk ook gaan.

Good luck

Hahah die marvin typt als een echte :sd:

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven