- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
ok vrienden jullie hebben lillte b goed uitgelegd dat concurentie niets mee te amken heeft, ik bv ben nu thuis en heb geen k*t te doen, i'm just fooling around, niet stressen man!!!ok....woooowwwh litlle b ik ben geschokt, dat je dat denkt en van te voren zegt dat je niet scherp gaat komen op je volgende wedstrijd, net als ik van morgen al had gezegd tegen iemand jij moet ook een beetje meer info over bodybuilding gaan zoeken( bv de ecyclopedie van modern bodybuilding door Arnold Scwarzenegger lijkt me een goed begin voor jou) want blijkbaar ben je niet eens een puppie maar je zit nog in een ei!!! de juiste combinatie op een wedstrijd en voorjezelf is om een juiste balans te brengen tusen je massa en je conditie, wat voor nut heeft het om met 90 kg te komen maar off heeeeeeel off (op de weegschaal natuurlijk) terwijl je (vooral met jou lengte) 75/80kg kan komen maar ripped heel ripped (of tenminste een beetje van bijden) dan zou je meer kans maken!! en om jezelf mijn concurentie te noemen (man zelf off en geblind doek en zonder blinde gelijde hond en zonder te poseren zou ik je met een perfecte scoor verslaan) hahahahhahahahahahahahahahahah
man ga de encyclopedie eerst lezen dan pas kan je weer komen posten!!
Uh hij maakte misschien een grapje?

Gaat een gezellig dagje worden