AndroidHealthClinic

Marvin Nagelbloem naar Arnold Schwarzenegger Classic (voor amateurs)

ok vrienden jullie hebben lillte b goed uitgelegd dat concurentie niets mee te amken heeft, ik bv ben nu thuis en heb geen k*t te doen, i'm just fooling around, niet stressen man!!!ok....woooowwwh litlle b ik ben geschokt, dat je dat denkt en van te voren zegt dat je niet scherp gaat komen op je volgende wedstrijd, net als ik van morgen al had gezegd tegen iemand jij moet ook een beetje meer info over bodybuilding gaan zoeken( bv de ecyclopedie van modern bodybuilding door Arnold Scwarzenegger lijkt me een goed begin voor jou) want blijkbaar ben je niet eens een puppie maar je zit nog in een ei!!! de juiste combinatie op een wedstrijd en voorjezelf is om een juiste balans te brengen tusen je massa en je conditie, wat voor nut heeft het om met 90 kg te komen maar off heeeeeeel off (op de weegschaal natuurlijk) terwijl je (vooral met jou lengte) 75/80kg kan komen maar ripped heel ripped (of tenminste een beetje van bijden) dan zou je meer kans maken!! en om jezelf mijn concurentie te noemen (man zelf off en geblind doek en zonder blinde gelijde hond en zonder te poseren zou ik je met een perfecte scoor verslaan) hahahahhahahahahahahahahahahah
man ga de encyclopedie eerst lezen dan pas kan je weer komen posten!!

Uh hij maakte misschien een grapje?

• Topic Starter Topic Starter
om jezelf mijn concurentie te noemen (man zelf off en geblind doek en zonder blinde gelijde hond en zonder te poseren zou ik je met een perfecte scoor verslaan) hahahahhahahahahahahahahahahah

Ow my god Marv...
Take it easy on the guy hahahahaha...

Gasten Ik heb jullie in me msn lijst staan je gaat toch niet serieus erop in als ik zeg ik praat niet met concurenten

ok vrienden jullie hebben lillte b goed uitgelegd dat concurentie niets mee te amken heeft, ik bv ben nu thuis en heb geen k*t te doen, i'm just fooling around, niet stressen man!!!ok....woooowwwh litlle b ik ben geschokt, dat je dat denkt en van te voren zegt dat je niet scherp gaat komen op je volgende wedstrijd, net als ik van morgen al had gezegd tegen iemand jij moet ook een beetje meer info over bodybuilding gaan zoeken( bv de ecyclopedie van modern bodybuilding door Arnold Scwarzenegger lijkt me een goed begin voor jou) want blijkbaar ben je niet eens een puppie maar je zit nog in een ei!!! de juiste combinatie op een wedstrijd en voorjezelf is om een juiste balans te brengen tusen je massa en je conditie, wat voor nut heeft het om met 90 kg te komen maar off heeeeeeel off (op de weegschaal natuurlijk) terwijl je (vooral met jou lengte) 75/80kg kan komen maar ripped heel ripped (of tenminste een beetje van bijden) dan zou je meer kans maken!! en om jezelf mijn concurentie te noemen (man zelf off en geblind doek en zonder blinde gelijde hond en zonder te poseren zou ik je met een perfecte scoor verslaan) hahahahhahahahahahahahahahahah
man ga de encyclopedie eerst lezen dan pas kan je weer komen posten!!

:roflol:Gaat een gezellig dagje worden:D

MR OWN.... hehehehe niet schrikken he bij de weging.......
zal ik een speentje voor je meenemen ?? heheheh hahaha

Ben iig wel benieuwd art,tot 70kg op de atlas was je compleet maar niet hard.Toch vond ik,en heb je dat ook gezegd dat je imo de terechte winnaar was.

Dit terzijde....

Zorg maar dat je dan die 90kg gaat aantikken anders kan het nog een teleurstellende dag voor jou gaan worden.:D

GET IN MY BELLY!!!!!

okay marf ( ik ga de boeken in duiken ) de mens health lezen want omdat ik een ei ben kan ik de muscle & fitness nog niet aan.

Ik laat je weten als ik de mens healt heb uitgelezen okay.

heheh gaat leuken worden op het nk

luister mensen..

voor de duidelijkheid.. ik ga niet met modder gooien zo ben ik niet.

Ik stond tot 70 kilo ik loop jullie te ****en ..
waar de f..k ga ik 20 kilo vandaan halen.

ook als had ik 5000 euri tot mijn beschikking en kon ik aan de gh en ins. dan had ik het nog niet gehaald in twee maanden..

voor het feit dat je mij een ei noemt......en mij gelooft als ik zeg dat ik tot 90 kan gaan staan als ik twee maanden geleden tot 70 kwam ben jij niet eens een ei maar het zaadje in de b.lzak van whatever :0)

Net zoals bij boksen houden we nu een vooraf converentie..... :-)

hahahhahahhahahahahah folks i'm just joking hahahahahhahaha
ik heb net ee operatie gehad, ben thuis (alleen) and is sooooooooo ****ing boring!!!
dat stukje van die blinde gelijde hond hhahahahaha moest ik der zelf om lachen, art ik zou je eigenlijk zelf moeten bedanken u have made my day en door jou voel ik me weer helemaal gemotiveerd!! zo bedankt
en please neeeeeeeeeeeeeee ik zei THE ENCYCLOPEDY OF MODERN BB BY ARNIE, de rest kan je heus wel aan! dus je hoeft je flex abbonemnt nog niet stop te zetten!!

hahahhahahah ik heb echt nog nooit zoveel gelachen op een forum, en precies zo ben ook op een wedstrijd praat met iederen all the time joking around, is het jullie niet opgevallen op de wedstrijden backstage iedereen zo serieus niemand praat met elkaar lijken wel een stelletje zombies!! zogenaamd zijn ze heel gefocused met hun benen in de lucht!! MAN IK DOE NIET MEE AAN DIE SHIT BACKSTAGE IS HET AL TE LAAT OM TE FOCUSEN DAT MOET JE IN DE VOORBERIJDING DOEN ZEG IK ALTIJD!ik doe bodybuilding hiervoor the iron brotherhood, je leert andere mensen kennen je kan veel van ze leren, andere landen, andere culturen, andere ideein. man daarom hou ik van wedstrijden vooral in het buitenland! als je met niet heel hard hoor lachen(bacjstage) dan hoor je mij wel heel hard snurken( bv op de nk) en dat is een teken dat er zombies zijn!!

Hey ik moet ook werken.. jullie houden me van me werk af...

Terug
Naar boven