XXL Nutrition

Marvin Nagelbloem naar Arnold Schwarzenegger Classic (voor amateurs)

Nee, ik wil hier wel verder erop ingaan. Leg maar uit wat je bedoelt dan. Het feit dat ik een ''puppy'' ben in jou ogen heeft niks met je onduidelijkheid in je post te maken.

Als ik de post zo lees, dan lees ik dat jou verhoudingen beter zouden zijn dan die van Ed wanneer je op hetzelfde niveau zou zitten. Als je iets anders wil zeggen dan kan je dat gerust vermelden, zodat het hele forum begrijpt wat je probeert te vertellen.

Zo voorkom je steeds dezelfde vraag.

Marvin is qua verhoudingen veel beter geproportioneerd dan ed.Qua size is ed gewoon niet te overtreffen dat is een feit!!!Ed is lang groot en heavy,daarmee score je gewoon goed in de US,terwijl er daar op het moment genoeg mensen van het kaliber marvin rondlopen,het is ook ff het BB mekka om niet te vergeten.

Marvin is qua verhoudingen veel beter geproportioneerd dan ed.Qua size is ed gewoon niet te overtreffen dat is een feit!!!Ed is lang groot en heavy,daarmee score je gewoon goed in de US,terwijl er daar op het moment genoeg mensen van het kaliber marvin rondlopen,het is ook ff het BB mekka om niet te vergeten.

Ja, maar is het niet zowat een feit geworden dat de verhoudingen vaak verloren gaan wanneer hetzelfde massa beleid wordt gehandhaafd?

Ja, maar is het niet zowat een feit geworden dat de verhoudingen vaak verloren gaan wanneer hetzelfde massa beleid wordt gehandhaafd?

Daar zit zeker wat in ja,maar dat zal echt aan de opzet van de wedstrijd en de jury liggen om te beoordelen!!!

Wij kunnen niets anders dan hier tonnen vol respect voor te tonen.

:bow:

Heb zelf al eens naast marvin gestaan op de atlascup waar hij een gastoptreden had,nou..qua size zou je zeggen..valt opzich wel mee..maar DAMN!!!!Als dat trainingspak uitgaat valt je niets meer te binnen!!!

Heb je trouwens al eens naast Khalid Almosinawi gestaan???OMFG!!!!!Daarnaast ben ik gewoon een garnaal!!!!!

( ok dat van puppy is omdat je blijkbaar weinig ervaring hebt qua fysiek,sorry niet zo erg bedoeld)ok, dat is juist mijn punt..het gaat er niet om dat pas als ik op het zelfde nieveau zou zitten dat mijn verhoudingen beter zouden zijn dan die van ed!!!!! hahahahahah . het punt is ed is groter maar dat betekend heelaas niets wat betreft de verhoudingen, symetrie, proporties ect van de persoon, een goed fysiek hoor je zo te beoordelen, google ff rond of koop een paar magzines en echte bodybuilding literatuur dan zal je het wel zelf begrijpen. al sinds toen dexter,flex,melvin,shawn ''klein'' waren kon je al zien wat ze in huis hadden, beste vriend dat is genetisch,heb je gewoon aan ma en pa te danken. en voor de duidelijkheid ik heb ook veel respect voor ed hij is een harde werker,maar qua genetica, nice fysiek.......Sorry (with all the respect voor ED)

( ok dat van puppy is omdat je blijkbaar weinig ervaring hebt qua fysiek,sorry niet zo erg bedoeld)ok, dat is juist mijn punt..het gaat er niet om dat pas als ik op het zelfde nieveau zou zitten dat mijn verhoudingen beter zouden zijn dan die van ed!!!!! hahahahahah . het punt is ed is groter maar dat betekend heelaas niets wat betreft de verhoudingen, symetrie, proporties ect van de persoon, een goed fysiek hoor je zo te beoordelen, google ff rond of koop een paar magzines en echte bodybuilding literatuur dan zal je het wel zelf begrijpen. al sinds toen dexter,flex,melvin,shawn ''klein'' waren kon je al zien wat ze in huis hadden, beste vriend dat is genetisch,heb je gewoon aan ma en pa te danken. en voor de duidelijkheid ik heb ook veel respect voor ed hij is een harde werker,maar qua genetica, nice fysiek.......Sorry (with all the respect voor ED)

Nou dan is dat ook weer duidelijk. :thumbs:

hahhahahahah heb ook een keertje naast darrem charles gestaan (is niet de grootste maar voor een buitenaardse reden 8 proftittels e BTW ED is veel groter dan hem hahahhahahahahaha) ik was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer diep diep teleurgesteld!!!
en toen zag ik hem op het podium, hij werd direct 1 van mij helden, gaf hem meteen een springende ovatie.....I think i made my point

hahhahahahah heb ook een keertje naast darrem charles gestaan (is niet de grootste maar voor een buitenaardse reden 8 proftittels e BTW ED is veel groter dan hem hahahhahahahahaha) ik was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer diep diep teleurgesteld!!!
en toen zag ik hem op het podium, hij werd direct 1 van mij helden, gaf hem meteen een springende ovatie.....I think i made my point

OMG!!!Die armen van darrem zijn gewoon ziekelijk!!!!!Die piek wat hij heeft zie je maar zelden!!!!

You made your point marv.

C u When you get there:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Even om de twee fysieken met elkaar te vergelijken...
Ed: Heeft erg veel massa, maar niet een van de mooiste fysieken (hij is erg blokkerig).
Zijn middel is ook erg breed waardoor zijn symmetrie ook veel minder wordt.
Ben altijd wel onder de indruk geweest van hem, maar dat kwam meer door zijn "size"
Als je zijn fysiek objectief gaat beoordelen, constateer je toch dat "size" alleen niet genoeg is.

Marvin: Deze jonge gozer is in het bezit van veel genetische aanleg en een geweldige symmetrie! Het enige wat hem nog rest is nog wat massa aan zijn fysiek te plakken.
Maar omdat meneer Nagelbloem bijna het hele jaar op dieet is en bijna alle wedstrijden die de IFBB te bieden heeft draait, heeft hij nog niet de gelegenheid gehad om flink te bulken. Kwalitatief is hij wel heel veel vooruit gegaan na elke wedstrijd.

hahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahaah jeff u drive me crazy.....
jammer dat little bee zo weinig inbreng in deze discussie heeft,kom op!!

Zullen we maar meteen Roelly erbij halen dan met zn achterwaartse salto:eek:

:bow:

ik ben altijd onder de indruk geweest van marvin zijn fysiek.. kleine shawn ray

hahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahaah jeff u drive me crazy.....
jammer dat little bee zo weinig inbreng in deze discussie heeft,kom op!!

Marvin ik wil me wel mengen in deze discussie.
Maar ik heb gemerkt dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.

MEt andere woorden. ( ik zeg wat en wordt daar op afgefloten of nog maanden op nagekeken.
Een mening heb ik wel maar soms is het beter je mening voor je te houden.

Tevens is het niet verstandig om met je te praten ( want wellicht dat je me concurrent wordt :-) hahaha
Ik ben tenslotte van plan om tot 90 kilo mee te gaan doen als ik me kwalificeer voor het nk ....

Laatst bewerkt:
Marvin ik wil me wel mengen in deze discussie.
Maar ik heb gemerkt dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.

MEt andere woorden. ( ik zeg wat en wordt daar op afgefloten of nog maanden op nagekeken.
Een mening heb ik wel maar soms is het beter je mening voor je te houden.

Tevens is het niet verstandig om met je te praten ( want wellicht dat je me concurrent wordt :-) hahaha
Ik ben tenslotte van plan om tot 90 kilo mee te gaan doen als ik me kwalificeer voor het nk ....

Tis een forum art,niet alles te serieus opvatten wat er gezegd word en lachen in je vuistje.;)
Gezien je ook mijn concurent word omdat je tot 90kg gaat draaien (hercules toch???of ga je nu voor de julliette bergmancup???)zou je eigenlijk ook niet met mij moeten praten,maar dit doen we toch uitgebreid via msn.;)

Je ziet mij gewoon niet als concurentie he:fire:Get in my belly!!!!!I'm gonna eat you!!!!

:D

Tevens is het niet verstandig om met je te praten ( want wellicht dat je me concurrent wordt :-)

Hmmmm...
Vind dit wel een rare opmerking..
Hoezo is het niet verstandig om met marv te praten?

Als je elkaars concurrent op het podium bent, wil toch niet zeggen dat je buiten de wedstrijd geen vrienden kan zijn.

Tis een forum art,niet alles te serieus opvatten wat er gezegd word en lachen in je vuistje.;)
Gezien je ook mijn concurent word omdat je tot 90kg gaat draaien (hercules toch???of ga je nu voor de julliette bergmancup???)zou je eigenlijk ook niet met mij moeten praten,maar dit doen we toch uitgebreid via msn.;)

Je ziet mij gewoon niet als concurentie he:fire:Get in my belly!!!!!I'm gonna eat you!!!!
:D

Okay okay,

Ik vind de fysiek van ed ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar net zoals marvin zegt het ligt in je genetics ( pa en ma )
Dus laten we wel vooropstellen dat ed het maximale eruit heeft gehaald uit zijn genetics.
Ed is een freak ( en daarom houden ze van hem in de states )

Persoon a gaat voor scherpte
persoon b gaat voor massa.

Ik vind dat ik kwa verhoudingen had moeten winnen op de atlascup
echter vind ik ook dat de nr 1 veel harder dan mij was..
kan twee kankten op.

Ed is king voor massa
Marvin is king voor leeftijd massa en symetrie. maar ik ben zelf voorstander van massa.
Daarom kan ik je nu op voorhand zeggen dat ik weer niet hard ga komen op mijn volgende wedstrijd ik wil massa massa.

MR OWN.... hehehehe niet schrikken he bij de weging.......
zal ik een speentje voor je meenemen ?? heheheh hahaha

Daarom kan ik je nu op voorhand zeggen dat ik weer niet hard ga komen op mijn volgende wedstrijd ik wil massa massa.
.

Waarom niet een combinatie van beiden?
Groot en hard kan toch ook....?

Hmmmmmm
betrap mezelf erop, dat ik misschien eerder die overstap naar de IFBB ga maken....
Tot 90 kg??

hahahaha

ok vrienden jullie hebben lillte b goed uitgelegd dat concurentie niets mee te amken heeft, ik bv ben nu thuis en heb geen k*t te doen, i'm just fooling around, niet stressen man!!!ok....woooowwwh litlle b ik ben geschokt, dat je dat denkt en van te voren zegt dat je niet scherp gaat komen op je volgende wedstrijd, net als ik van morgen al had gezegd tegen iemand jij moet ook een beetje meer info over bodybuilding gaan zoeken( bv de ecyclopedie van modern bodybuilding door Arnold Scwarzenegger lijkt me een goed begin voor jou) want blijkbaar ben je niet eens een puppie maar je zit nog in een ei!!! de juiste combinatie op een wedstrijd en voorjezelf is om een juiste balans te brengen tusen je massa en je conditie, wat voor nut heeft het om met 90 kg te komen maar off heeeeeeel off (op de weegschaal natuurlijk) terwijl je (vooral met jou lengte) 75/80kg kan komen maar ripped heel ripped (of tenminste een beetje van bijden) dan zou je meer kans maken!! en om jezelf mijn concurentie te noemen (man zelf off en geblind doek en zonder blinde gelijde hond en zonder te poseren zou ik je met een perfecte scoor verslaan) hahahahhahahahahahahahahahahah
man ga de encyclopedie eerst lezen dan pas kan je weer komen posten!!

Terug
Naar boven