Beoordeling:
7/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Een mass gainer van goede kwaliteit. Smaakt heerlijk en drinkt zo weg, easy kcal's. Echter kan dit makkelijk weg te drinken zijn door het hoge percentage aan koolhydraten (25gr per 100gr). In mijn review maak ik gebruik van een overzicht van plus- en minpunten.
Plus- en minpunten:
+ Zeer lage hoeveelheid vetten
+ Weinig tot geen zout/natrium
+ Blend van 8 exclusieve eiwitten
+ Prijs (0,80 eu per 100gr)
+ Smaak en structuur (Smaakt natuurlijk)
- Hoog percentage aan suiker (25gr per 100gr)
Conclusie: Weinig minpunten aan op te merken. Jammer dat zo'n mass gainer zo snel opgaat. Er zijn betere mass gainers op de markt zonder suiker, echter smaken die snel chemisch en daarom is deze mass gainer toch een aanrader. Voor zijn prijs een redelijke tot goede gainer, mits je de suikers afweegt in je dieet.
- Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Gezonde vetten die voor optimale hormoonspiegels zorgen
- Hoogwaardige eiwitten
- Premium weight shake voor spiermassa - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
- Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed (Banaan)
- Welke dosis heb je gebruikt? 200gr per dag verdeeld over 2 shakes
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering en shakebaker
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90 voor 6 kilo
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja/nee, afweging hoeveelheid suiker in de mass gainer.
Mijn review:
Een mass gainer van goede kwaliteit. Smaakt heerlijk en drinkt zo weg, easy kcal's. Echter kan dit makkelijk weg te drinken zijn door het hoge percentage aan koolhydraten (25gr per 100gr). In mijn review maak ik gebruik van een overzicht van plus- en minpunten.
Plus- en minpunten:
+ Zeer lage hoeveelheid vetten
+ Weinig tot geen zout/natrium
+ Blend van 8 exclusieve eiwitten
+ Prijs (0,80 eu per 100gr)
+ Smaak en structuur (Smaakt natuurlijk)
- Hoog percentage aan suiker (25gr per 100gr)
Conclusie: Weinig minpunten aan op te merken. Jammer dat zo'n mass gainer zo snel opgaat. Er zijn betere mass gainers op de markt zonder suiker, echter smaken die snel chemisch en daarom is deze mass gainer toch een aanrader. Voor zijn prijs een redelijke tot goede gainer, mits je de suikers afweegt in je dieet.