Fitness Seller

Mass Gainer een hulpmiddel bij bulken?

Wilton

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil graag zoveel mogelijk goed (!) eten zoals iedereen hier zegt. Maar ik kan ECHT niet 6 of 7 keer per dag eten! Ik ben vertgenwoordiger dus zit veel op de weg. Natuurlijk eet ik niet alle troep bij het tankstation, maar bakjes kwark of een bordje rijst met kip is dan best lastig. Nou is mijn vraag, kan ik ook 3 keer per dag gezond eten, ontbijt lunch en avondeten en als tussendoor een mass gainer shakie? ???

Train nu 5 x per week waarbij ik nu als pre workout shake size-on drink van Gaspari en als post workout een proteine shake.

Thanks alvast voor jullie adviezen!!;)

Ik wil graag zoveel mogelijk goed (!) eten zoals iedereen hier zegt. Maar ik kan ECHT niet 6 of 7 keer per dag eten! Ik ben vertgenwoordiger dus zit veel op de weg. Natuurlijk eet ik niet alle troep bij het tankstation, maar bakjes kwark of een bordje rijst met kip is dan best lastig. Nou is mijn vraag, kan ik ook 3 keer per dag gezond eten, ontbijt lunch en avondeten en als tussendoor een mass gainer shakie? ???

Vertegenwoordiger ?
Dus véél op de baan ?

Is toch makkelijk om even onder de baan te stoppen en broodje kippewit te eten ofzo , niet ?

Zou ik liever zo doen dan met shakes en dergelijke in mn auto te beginnen meesleuren, is natuurlijk een persoonlijk antwoord é.

Vertegenwoordiger ?
Dus véél op de baan ?

Is toch makkelijk om even onder de baan te stoppen en broodje kippewit te eten ofzo , niet ?

er zo Zou ik lievdoen dan met shakes en dergelijke in mn auto te beginnen meesleuren, is natuurlijk een persoonlijk antwoord é.

inderdaad!

hey wilton, die size-on schijnt een top product te zijn, wat merk jij ervan?
je kan die mass-gainer tussen door beter nemen ipv niks maar een maaltijd is altijd beter als een shake.

ja waarom niet , maar na een tijdje zal je ze wel beu worden :p

Mij lijkt het ideaal om dan als tussendoortje een shake of messchien een reep te pakken? Krijg je toch genoeg voedingstoffen binnen en is je dieet ook makkelijker vol te houden.

Bakjes kwark , bananen , brinta in je shakebeker en melk bijdoen als je het wil opeten, paar gekookte eitjes kan je ook makkelijk op voorhand klaarmaken en in je tas steken. Er zijn mogelijkheden genoeg denk ik.

Terug
Naar boven