MuscleMeat

Mass Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
    - Elke shake laat je spieren groeien!
    - Pure kwaliteit en dat merk je
    - Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
    - De 4 allerbeste koolhydraten
    - Bomvol vitamines en bouwstoffen
    - Vrijwel vrij van suikers
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nog maar 1 keer gedronken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik koos banaan. Sterke smaak, zoet, maar niet te zoet.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 60 gram gemengd met 450 ml halfvolle melk
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur, gratis staaltjes whey
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? bancontact
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Me baserende op de inherente kwaliteiten van dit product vermoedelijk wel. Is nog wat vroeg daar ik het nog maar 1 keeer gedronken heb maar veel kan er niet veranderen he, het is een weightgainer.

Mijn review:

Ik mix mijn shakes altijd met een SEB optima-mixer:
60 gram gainer en 450 ml halfvolle melk, wat ongeveer 500 kcal is.

De smaak is goed, de textuur is "smooth" en je proeft geen vezels of zo. Gewoon een normale shake.
Deze shake zorgt ervoor dat ik 300 a 400 kcal boven onderhoud zit, wat me helpt om ongeveer 1 a 2 kilo per maand te verzwaren.
Een aanrader, zeker gezien het aantal shakes je uit zo'n pot haalt.
Ik geef hem een 8. Een tien zou zijn voor een milkshake zoals je die in een taverne drinkt.
 
Hazelnoot caramel, veel lekkerder dan dat kan t ook niet worden. Ultieme genots cheat terwijl je toch healthy bezig bent :D
 
Hazelnoot caramel, veel lekkerder dan dat kan t ook niet worden. Ultieme genots cheat terwijl je toch healthy bezig bent :D

Hmm die smaak :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hahaha precies zo zie ik er ook in de spiegel uit :roflol:
 
Hahahahha mooie he, vond hem wel toepasselijk :P Ik neem deze supps vaak nieteens alleen omdat ze bijdragen aan een goed fysiek maar ook omdat ze gewoon vaak belachelijk lekker zijn :D
 
Hahahahha mooie he, vond hem wel toepasselijk :P Ik neem deze supps vaak nieteens alleen omdat ze bijdragen aan een goed fysiek maar ook omdat ze gewoon vaak belachelijk lekker zijn :D
De smaken van de Mass Perfection blijven genieten :zuip: Voor mij is het een vaste prik na elke training. Na de training geef ik me spieren een directe boost aan bouwstenen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De smaken van de Mass Perfection blijven genieten :zuip: Voor mij is het een vaste prik na elke training. Na de training geef ik me spieren een directe boost aan bouwstenen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is wellicht een goeie ja! Ik ga eens kijken hoe dat werkt voor me, thanks :thumbs:
 
Vraagje aan ralpg b&f en andere forumleden
Neem al jaar en dag mutant mass (cookies&cr) .neem deze omdat ik 3dagen per week intensief cardio (voetbal) doe en 3tot 4maal gym.sta op 7.6% vet mede door.jarenlang voedingsschema maar mijn vraag:

mensen die al andere (betere )mass gainers probeerden, qua resultaat dan en niet qua smaak? Combinatie van droog blijven +nodige.massa behouden... van op bodyenfit of elders? Na 5j wil ik mss wel eens nieuws...
 
Vraagje aan ralpg b&f en andere forumleden
Neem al jaar en dag mutant mass (cookies&cr) .neem deze omdat ik 3dagen per week intensief cardio (voetbal) doe en 3tot 4maal gym.sta op 7.6% vet mede door.jarenlang voedingsschema maar mijn vraag:

mensen die al andere (betere )mass gainers probeerden, qua resultaat dan en niet qua smaak? Combinatie van droog blijven +nodige.massa behouden... van op bodyenfit of elders? Na 5j wil ik mss wel eens nieuws...

Het zal vaak niet zoveel uitmaken als ze dezelfde ingredienten bevatten.
In mutant mass zitten volgens mij veeeel meer suikers, adverteren ze zelfs mee.
Dat is vooral handig voor na het sporten, maar helemaal niet voor tussendoor of als aanvulling.
Ook valt het mee hoeveel eiwitten er in zit.

Ikzelf vind mass perfection goed omdat ik het als aanvulling van mijn voedingsschema gebruik en het enkel complexe langszame carbs heeft en meer eiwitten bevat.

Gebruik je het enkel voor na je training kan je bij Mutant Mass blijven, neem je het als tussendoortjes als aanvulling kan je in mijn ogen iets anders proberen. Of het in de praktijk ook beter voor je werkt kan je pas zeggen als je t geprobeerd hebt.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan ralpg b&f en andere forumleden
Neem al jaar en dag mutant mass (cookies&cr) .neem deze omdat ik 3dagen per week intensief cardio (voetbal) doe en 3tot 4maal gym.sta op 7.6% vet mede door.jarenlang voedingsschema maar mijn vraag:

mensen die al andere (betere )mass gainers probeerden, qua resultaat dan en niet qua smaak? Combinatie van droog blijven +nodige.massa behouden... van op bodyenfit of elders? Na 5j wil ik mss wel eens nieuws...

Ondertussen al eens geprobeerd? Wel benieuwd naar je ervaring :)
 
Tip: Morgen Mass Perfection in de weekaanbieding
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mass Perfection:
- Ongeëvenaard in de opbouw van massa
- Elke shake laat je groeien!
- Pure kwaliteit en dat merk je
- Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
- De 4 allerbeste koolhydraten
- Bomvol vitamines en bouwstoffen
- Vrijwel vrij van suikers


We hebben de prijs nu alvast verlaagd, profiteer ervan!:cool:
 
iemand de aardbei al gehad hoes die??

Nu de vanille, chocolade, cookies n creme, en hazelnoot gehad..
Allemaal lekker...
 
iemand de aardbei al gehad hoes die??

Nu de vanille, chocolade, cookies n creme, en hazelnoot gehad..
Allemaal lekker...
Alle smaken van de Mass Perfection zijn heerlijk :zuip: Aardbei kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid proberen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
 
Ik heb de smaken Cookies, Chocolate, Strawberry, Banana en Vanilla binnen, ( sample pack), hiervan geprobeerd:

Banana,
Strawberry,
Chocolate.

50 gram sample in 250-300ml water.

In tegenstelling tot Whey Perfection, ben ik geen fan van de smaak, sterker nog, chocolate vond ik bijna niet naar binnen te werken. Banana en strawberry hebben vrijwel dezelfde smaak als de whey perfection, maar veel meer ''op de achtergrond''. Op de voorgrond proef/voel je vezels, dat is waarom ik er persoonlijk niet van houd. Strawberry vond ik nog het meeste te doen :).

Persoonlijk eet ik liever een keizerbroodje + een Whey Perfection shake erbij. Ik zit van deze shake iets te lang vol en vind hem gewoon niet fijn wegdrinken.
De reden dat ik deze shake probeer, is het feit dat ik soms op drukke dagen geen 2500 calorieën haal, vooral als je druk bezig bent met klussen of werken vergeet ik soms weleens een halve dag om te eten, dan is het handig om zo'n shake tussendoor naar binnen te drinken.

Ik geef het om de samenstelling alsnog een 6/10, en het is zeer handig als tussendoortje op werk als je het meeneemt bijvoorbeeld. De smaak/textuur ben ik geen fan van, moet wel toe voegen dat dit de eerste ''mass'' shake is die ik heb geprobeerd, wellicht zijn anderen niet beter!
 
Ik heb de smaken Cookies, Chocolate, Strawberry, Banana en Vanilla binnen, ( sample pack), hiervan geprobeerd:

Banana,
Strawberry,
Chocolate.

50 gram sample in 250-300ml water.

In tegenstelling tot Whey Perfection, ben ik geen fan van de smaak, sterker nog, chocolate vond ik bijna niet naar binnen te werken. Banana en strawberry hebben vrijwel dezelfde smaak als de whey perfection, maar veel meer ''op de achtergrond''. Op de voorgrond proef/voel je vezels, dat is waarom ik er persoonlijk niet van houd. Strawberry vond ik nog het meeste te doen :).

Persoonlijk eet ik liever een keizerbroodje + een Whey Perfection shake erbij. Ik zit van deze shake iets te lang vol en vind hem gewoon niet fijn wegdrinken.
De reden dat ik deze shake probeer, is het feit dat ik soms op drukke dagen geen 2500 calorieën haal, vooral als je druk bezig bent met klussen of werken vergeet ik soms weleens een halve dag om te eten, dan is het handig om zo'n shake tussendoor naar binnen te drinken.

Ik geef het om de samenstelling alsnog een 6/10, en het is zeer handig als tussendoortje op werk als je het meeneemt bijvoorbeeld. De smaak/textuur ben ik geen fan van, moet wel toe voegen dat dit de eerste ''mass'' shake is die ik heb geprobeerd, wellicht zijn anderen niet beter!

De structuur en de "RAW" voeding die in deze weight gainer zit vind ik juist top! Geen synthetische troep maar pure oats/rijstpoeder als ik me niet vergis.

Veel andere weight gainers bestaan uit bijv maltodextrine, havermeel en boekweitmeel.
Dan krijg je dat fijne poeder wat je niet kan plaatsen que structuur etc. Kan je erg ziek van worden zelfs als je er niet gewend aan bent of een zwakke maag hebt.

Ik neem ze dan wel altijd met magere melk!
 
Zoooo blij als ik uit me cut ben en deze weer mag, mis het echt :(
 
De structuur en de "RAW" voeding die in deze weight gainer zit vind ik juist top! Geen synthetische troep maar pure oats/rijstpoeder als ik me niet vergis.

Veel andere weight gainers bestaan uit bijv maltodextrine, havermeel en boekweitmeel.
Dan krijg je dat fijne poeder wat je niet kan plaatsen que structuur etc. Kan je erg ziek van worden zelfs als je er niet gewend aan bent of een zwakke maag hebt.

Ik neem ze dan wel altijd met magere melk!
Mee eens, i love the structuur van deze shake :)
 
Hazelnit caramel is een schot in de roos. Wat een lekkere shake met melk en een extra schep oats ^_^

Hazelnut caramel heb ik ook in de kast staan. Is echt tractatie :zuip:
 
Hazelnut caramel heb ik ook in de kast staan. Is echt tractatie :zuip:

Nouuuuu krijg er zin in haha maar ik moet nog wel even wachten voor het weer mag :(
 
Hoezo past hij niet in de cut? Mooie stats deze wg niet?

Hij moet in mijn totale plaatje passen en dat past hij nu niet, MassP drinkt ik gemaakt 2/3x per dag namelijk :D
 
Back
Naar boven