MuscleMeat

Mass perfection

Ik heb hem al in huis en ga deze zeker als ontbijt gebruik makkelijk en snel.En meteen voldoende bouwstoffen binnen om te groeien.En hij smaakt als de whey perfection onder de weight gainers

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 05:36 ----------

Whey perfection (eiwit) helpt de spier te herstellen en bouwt een extra laagje spier.Zodat je weer kan trainen even snel uitgelegd.Mass Perfection (koolhydraten en eiwit) dat is wat je elke maaltijd nodig hebt.Mocht je minder tijd hebben kun je 1-3 maaltijden vervangen door mass perfection.Of als je niet zoveel kunt eten kun je hetzelfde doen.:D

Dank je, voor het compliment!!! De smaken zijn inderdaad fantastisch. Heerlijke Milkshake smaken.:zuip:

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 10:45 ----------

Vind je het echt naar blubber smaken? Veel mensen vinden whey perfection chocolate een van de lekkerste smaken. Is er echt zo een grote verschil qua smaak?

Klopt, naast de kwaliteit zijn de smaken legendarisch. Je kent het gezegde, eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit meer anders..:) Datzelfde zal gaan gelden voor de Mass Perfection. Qua samenstelling/kwaliteit, smaak en prijs, kortom op elk front de beste koop. Genieten van elke shake Mass Perfection:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 10:49 ----------

Laatst bewerkt:
Ik heb de aarbei besteld maar ik vind de smaak ook niet echt denderend.

Whey perfection met ultra fine oats vind ik persoonlijk lekkerder.

Helaas.

Vind je het echt naar blubber smaken? Veel mensen vinden whey perfection chocolate een van de lekkerste smaken. Is er echt zo een grote verschil qua smaak?

Het is niet zo lekker als bijvoorbeeld lean gain of whey perfection. Met water is het gewoon nauwelijks te drinken, maar net even een scoop met melk gehad en dat viel wel mee.

Bedankt voor uw reactie. Hmm, drinken mensen niet Whey Perfection voor het zelfde reden als mass perfection, om aan te komen met spieren?

Massa≠spiermassa. Veel weightgainers zijn gewoon troep, whey met suiker en vitamines. Je zet vet aan, dat is het idee. De weightgainers van Body en Fit bevatten zover ik weet weinig suiker (van lean gain ben ik zeker geen papz*k geworden in elk geval). Je zou weightgainers 'beter' kunnen vinden. Toch kan je het best gewoon goed eten natuurlijk;)

Even een rectificatie. Ik heb het vandaag met melk gedronken en dan is het toch een stuk beter te pruimen.

Ik had toch gehoopt dat deze juist ook met water lekker zou zijn. Whey perfection met water vind ik helemaal niet te zuipen trouwens maar met melk is het heerlijk.

Gisteren heb ik de bananensmaak binnen gekregen, en met gewoon water vind ik 'm best lekker.

Mass perfection smaakt hetzelfde als whey perfection gemengt met ultra fine oats.

Met 200 ml water en 100 ml melk vind ik hem nog het beste te pruimen..

Ik ga deze gainer ook bestellen denk.., lekker prijsje ook!

Vanille goed te doen lekkere shake no problemo met drinken.

Met Mass Perfection kun je op een kwalitatief hoogwaardige manier gemakkelijk je kcal inname omhoog brengen. 1-3 eetmomenten per dag kun je vervangen door Mass Perfection:)
Mass Perfection zou zeker goed aansluiten bij je behoefte inderdaad.:)

De Amino's kun je altijd blijven toepassen op momenten in een dag dag je amino's wilt aanvullen.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 22:19 ----------

Lean Gain is inderdaad ook een goed product. Met Mass Perfection hebben we e.a. nog net even iets meer willen " perfectioneren" . Inderdaad ook door de maltodextrine te vervangen door betere en complexere koolhydraten.:)

Thnx! Net even een paar kilo besteld.

Banaan.... ik zal wel even aan de rest laten weten of het te vreten is of niet :D

Banaan is best lekker. Ik mix nu 60 gr mass perfection met 400 ml halfvolle melk en gooi en dan nog 80-90 gr brinta bij :D

Banaan is best lekker. Ik mix nu 60 gr mass perfection met 400 ml halfvolle melk en gooi en dan nog 80-90 gr brinta bij :D

Hoe krijg je dat dan voor elkaar. Ik mixte gisteren 50 gram Brinta op iets meer dan 300ml. melk en dat werd een dikke klont.

Morgen maar ff Mass Perfection bestellen, als t bevalt kan ik dan nog 4,4 kilo bestellen voordat die introductieprijs voorbij is :D

Het is dan inderdaad ook een dikke klont :) valt goed zwaar op de maag :D

Weet niet wat het is, maar heb banaan en die is echt niet te hakken. En gek genoeg nam ik zonder problemen banaan whey perfection + brinta.

Maar wen er maar aan. Gaat vanzelf beter smaken.

Weet niet wat het is, maar heb banaan en die is echt niet te hakken. En gek genoeg nam ik zonder problemen banaan whey perfection + brinta.

Maar wen er maar aan. Gaat vanzelf beter smaken.

Het is net als fitness heh ;)

Gewoon doorzetten whahaha

Ik heb aardbei en doe 3x per dag een schepje bij me brinta en havermout shake, ik vind de smaak wel goed maar gaat me vooral om de makkelijke kcals

Choco vind ik prima te doen, nog 4kg te gaan :D

Terug
Naar boven