XXL Nutrition

Mass perfection

Zo, net ff getraind, maar eens aan de banaan...
Ben benieuwd hoe het gaat smaken.

Iedereen gewoon 1 scoop (60gr) per shake? icm 400ml melk?

[edit]

Hans worst heeft ff verder gekeken dan zn neus lang is...

Aanbevolen gebruik Mass Perfection:
Per doseringen 2 maatscheppen (60 gram) mixen met 300ml water of melk. Neem als aanvulling op je voeding 2-3 shakes Mass Perfection per dag.

[edit]

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 22:10 ----------

omnomnom.jpg

Best te doen die bananen smaak :)

Zeker gezien het tijdstip :D

smaak

Heb vandaag ook de mass perfection binnengekregen in chocolade smaak, vond de smaak ook niet echt denderend waarschijnlijk door de brokjes die er inzaten. misschien is het even wennen.

Even wennen en dan is die lekker te noemen.Ik heb de vanille is altijd een smaak waarvan je weet wat je kan verwachten.Choco en choco zit wel eens een verschil in.

Heb de aardbeien en is goed te doen :)

Ben ik het nu of is die Mass perfection heel laag in kcals per serving? De gainers die ik gebruik overschrijden de 1000kcals moeiteloos... en dat verwacht ik ook van een gainers: veel extra kcals en goede macro ratio's (liefst zo dicht mogelijk bij 50/30/20).

Ben ik het nu of is die Mass perfection heel laag in kcals per serving? De gainers die ik gebruik overschrijden de 1000kcals moeiteloos... en dat verwacht ik ook van een gainers: veel extra kcals en goede macro ratio's (liefst zo dicht mogelijk bij 50/30/20).

Elke gram KH of eiwit is 4 Kcal. Jij heb dan gainers nu van ca 250 gram product ? (als je het met water gebruikt tenminste)

Links- of rechtsom gaat het dus om het aantal gram van het product, even aantal gram vet buiten beschouwing laten.

al die mensen die klagen over de smaak :roflol: die mensen hebben zeker nog nooit havermout door hun whey shake gedaan want daar smaakt het gewoon naar ;)

de dosering is meestal ook veel hoger dan de 2 maatscheppen die mass perfection aangeeft. zo heeft mutant mass van pvl een aanbevolen dosering van 4 maatscheppen dan is het ook niet moeilijk meer kcal te hebben dan mass perfection(2 maatscheppen) daarnaast bevatten veel weightgainers met 1k kcal vaak ook meer vet.

Elke gram KH of eiwit is 4 Kcal. Jij heb dan gainers nu van ca 250 gram product ? (als je het met water gebruikt tenminste)

Links- of rechtsom gaat het dus om het aantal gram van het product, even aantal gram vet buiten beschouwing laten.

eens.

Ik ga hem morgen meteen bestellen, 2-3x per dag als extra's moet goed zijn!
Per dosering(60gram)
3,20gr vetten
29,40gr koolhydraten (waarvan suikers 4,80)
4,80gr vezels
19,20gr eiwitten
x3 is toch 9,60gr vetten, 88,20gr koolhydraten, 14,4gr vezels, 57,60gr eiwitten per dag. En dan je eigen voeding!

Ik kan die shit echt niet 3x per dag nemen.

Mensen die drie keer per dag 2 scoops nemen moeten dan ook echt eens fatsoenlijk gaan eten.

heb vanille genomen, vind hem niet zo heel lekker, een vleugje siroop doet wonderen!

Vanille heb ik ook en idd niet zo heel speciaal.

Een vraag. Ik heb een buikje maar ben voor de rest niet dik trouwens. Is het dan verstandig om Mass Perfection te gebruiken? Ik wil door het gebruik van Mass Perfection natuurlijk niet nog een dikkere buik.

En kun je Mass Perfection ook in gebruik combineren met Dexaprine?

Veel Gainers bevatten inderdaad voornamelijk of een groot deel maltodextrine of dextrose. Mass Perfection is 100% vrij van deze beide.:) Mass Perfection is bij mijn weten zelf de enige " gainer" met alleen pure complexe koolhydraten uit oats, brown rice en rice bran. Dat geeft een iets meer vezelachtige structuur maar is vele malen beter. Daarnaast de beste proteines uit Whey en Micellar casein. Van Mass Perfection zul je ook zeker niet snel vet worden dus. Een ideale maaltijd vervanger:) Super food:)

De smaken zullen straks ook nog ietsje beter worden, daarnaast krijgen we ook de smaak Cookies er nog eens bij:zuip:

Snap die hele sheize niet van smaak dit, smaak dat???..als et zon probleem is neem gewoon nature milkshake. Heb een tijd gehad dat ik mn proteineshakes (whey, mass perfection) uitkotste omdat ik het te zoet vond. Nu met de naturel versie geen zoetigheid of rare smaakjes :D

Snap die hele sheize niet van smaak dit, smaak dat???..als et zon probleem is neem gewoon nature milkshake. Heb een tijd gehad dat ik mn proteineshakes (whey, mass perfection) uitkotste omdat ik het te zoet vond. Nu met de naturel versie geen zoetigheid of rare smaakjes :D

Mass Perfection naturel is inderdaad gewoon Echt lekker. Verwacht je niet direct maar het is zo:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb net de chocolade smaak besteld, hopelijk is die te zuipen,heb net gelezen dat die naar blubber smaakt...
Waarom zijn er zo weinig verschillende smaken vergeleken met de whey?

Laatst bewerkt:
Ik denk omdat whey veel meer verkocht word en daardoor een grote afzet markt heeft en meer concurrentie

Terug
Naar boven