MuscleMeat

Mass perfection

Heb net de chocolade smaak besteld, hopelijk is die te zuipen,heb net gelezen dat die naar blubber smaakt...
Waarom zijn er zo weinig verschillende smaken vergeleken met de whey?

Ik vraag me altijd af waar mensen dit op baseren :roflol: Of dit puur een schatting is of daadwerkelijk gebaseerd op ervaringen

Choco is gewoon goed imo.

Is inderdaad goed te doen niks mis mee.

tot wanneer geldt de introductieprijs eigenlijk?

tot wanneer geldt de introductieprijs eigenlijk?

We zijn nu bijna elke keer uitverkocht in meerdere smaken en maten. We hadden er wel op gerekend dat Mass Perfection veel verkocht zou worden maar niet op deze ongekende vraag dat konden we tevoren gewoon niet inschatten. We hopen eind aankomende week alles weer te kunnen leveren (vanilla & banaan). Dan handhaven we de intro prijs zeker nog een aantal weken om het ongemak te compenseren.:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Misschien een domme vraag, maar de voedingswaarden die op de dozen van die shakes zoals mass perfection staan: is dat incl melk? Of is dat louter voor die 60 gram?

voor die 60 gram alleen natuurlijk.

We zijn nu bijna elke keer uitverkocht in meerdere smaken en maten. We hadden er wel op gerekend dat Mass Perfection veel verkocht zou worden maar niet op deze ongekende vraag dat konden we tevoren gewoon niet inschatten. We hopen eind aankomende week alles weer te kunnen leveren (vanilla & banaan). Dan handhaven we de intro prijs zeker nog een aantal weken om het ongemak te compenseren.:)

Oke, zal binnekort dan maar nog eens een bestelling plaatsen zeker ;)

Misschien een domme vraag, maar de voedingswaarden die op de dozen van die shakes zoals mass perfection staan: is dat incl melk? Of is dat louter voor die 60 gram?

Puur het product inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 15:49 ----------

Oke, zal binnekort dan maar nog eens een bestelling plaatsen zeker ;)

Dank je, voor de order alvast:)

ben ik nou de enigste die na beide geprobeerd te hebben,

(ong. 15kg Lean Gain en 8 kg Mass Perfection)

toch liever bij Lean Gain blijft,het word door B&F en zijn fanboys

de hemel ingeprezen,maar ik vind het toch wel tegenvallen,

hetzelfde geld voor de "Supercreatine" die haalt het bij verre niet

bij de "oude" Result.

ben ik nou de enigste die na beide geprobeerd te hebben,

(ong. 15kg Lean Gain en 8 kg Mass Perfection)

toch liever bij Lean Gain blijft,het word door B&F en zijn fanboys

de hemel ingeprezen,maar ik vind het toch wel tegenvallen,

hetzelfde geld voor de "Supercreatine" die haalt het bij verre niet

bij de "oude" Result.

Lean Gain is ook absoluut een goed product:) Is en blijft ook een topper! Het verschil is dat Mass Perfection geen maltodextrine meer bevat:), zuiver en puur complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran:)

• Topic Starter Topic Starter
Mass Perfection nu ook in Variety Sachets

Variety Sachets in 4 smaken:
2x Banana Milkshake
2x Chocolate Milkshake
2x Strawberry Milkshake
2x Vanilla Milkshake
Elke verpakking bevat 8 sachets

voor € 6.99!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn niet meer te stoppen!:D

Echt een anrader!! Ik heb 2potten op in zo een 6 weken en ben echt op het randje van de 3kg aangekomen! Nooit verwacht ineens zo een boost te kunnen maken in me bw...

Natuurlijk eet ik er nog meer bij! en volg ik een goed schema (vind ik zelf, Stronglifts) maar ik weet zeker dat ik zonder deze mass perfection geen 3 kg had kunnen halen in 6 weken!

Helaas was de smaken niet meer op voorraad.. Ik had graag een emmer van 4.4 kg binnen gehaald maar heb dus de Lean Gain overwogen.. toch wat minder van smaak.. minder vol gevoel etc maar not to bad, iig is deze mass perfection de ultieme aanrader!!

Mijn set-up: 500ml melk + 80gr mass perfection + shake beker pro en schudden !!! je ontbijtje is ready to go en op in een min (dat is iets van 600kcal) Ik nam het in de ochtend en om 5uur.. elke dag!

Heb banaan gehad an aardbei, aardbei was voor mij de ultimate !

I love this shake, helaas eerst even de lean gain op maken.. en zien wat hij voor me kan betekenen deze weken..!

Echt een anrader!! Ik heb 2potten op in zo een 6 weken en ben echt op het randje van de 3kg aangekomen! Nooit verwacht ineens zo een boost te kunnen maken in me bw...

Natuurlijk eet ik er nog meer bij! en volg ik een goed schema (vind ik zelf, Stronglifts) maar ik weet zeker dat ik zonder deze mass perfection geen 3 kg had kunnen halen in 6 weken!

Helaas was de smaken niet meer op voorraad.. Ik had graag een emmer van 4.4 kg binnen gehaald maar heb dus de Lean Gain overwogen.. toch wat minder van smaak.. minder vol gevoel etc maar not to bad, iig is deze mass perfection de ultieme aanrader!!

Mijn set-up: 500ml melk + 80gr mass perfection + shake beker pro en schudden !!! je ontbijtje is ready to go en op in een min (dat is iets van 600kcal) Ik nam het in de ochtend en om 5uur.. elke dag!

Heb banaan gehad an aardbei, aardbei was voor mij de ultimate !

I love this shake, helaas eerst even de lean gain op maken.. en zien wat hij voor me kan betekenen deze weken..!

Dan zijn mooie resultaten! We hadden door de enorme vraag even moeite om alle smaken op voorraad te houden. Gelukkig zijn alle smaken nu weer direct leverbaar. :)

Kwaliteit,smaak en prijs is altijd meer dan goed bij jullie zit je dan ook altijd goed

Hoelang blijft die nog staan voor de prijs van hoe die nu is? Vind het bijna te mooi om waard te zijn en kan helaas momenteel niet bestellen omdat ik me pinpas kwijt ben geraakt in de stad....

Hoelang blijft die nog staan voor de prijs van hoe die nu is? Vind het bijna te mooi om waard te zijn en kan helaas momenteel niet bestellen omdat ik me pinpas kwijt ben geraakt in de stad....
Op dit moment is de Mass Perfection ongekend populair en kunnen we het groot in blijven kopen. Dan handhaven we de prijs en dat lijkt er wel op!:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Terug
Naar boven