AndroidHealthClinic

Mass perfection

Zoek maar eens andere maaltijdvervanger met zo goede ingredienten en dan voor die prijs, vind je niet;). En dat je t dan alsnog duur vind, tja, dan maak jij toch gewoon voortaan je rijst met kip. Voor sommige mensen is dit gewoon een hele goede oplossing icm werk of school, niet iedereen heeft de tijd om iedere keer een hele maaltijd te eten.

Mooi compliment, dank je!:)

Ik vind weightgainers (in tegenstelling tot veel anderen) bijzonder nuttig en het werkt ook nog, is mijn ervaring. Omdat ik super dun was, ben ik aan de slag gegaan met een Weightgainer van de Bodystore, zo'n emmer van 4 kilo geloof. ca 340 kcal per portie excl. waarmee je het mengt. Door dit 3x daags in te nemen icm krachttraining thuis was het mij gelukt om in 2,5 maanden tijd 8-9 kilo aan te komen incl zichtbaar grotere spieren. Ik mixte de weightgainer met melk en daarna met chocolademelk, want die smaken zijn altijd kunstmatig en dikwijls ranzig. Met chocolademelk proef je dat niet meer zo goed.
Ik vind die weightgainers een uitkomst, omdat ik zelf een slechte eter ben. Daarnaast neem ik te weinig tijd voor eten omdat ik altijd bezig ben met dingen. Het is heel makkelijk om te zeggen: "dan moet je gewoon meer eten", maar dat is toch echt lastig als je het er echt in moet proppen. Die weightgainer die giet je er zo in, al liep ik toen wel continue met redelijk opgeblazen buik rond.
Overigens wisselde ik de weightgainer af met rauwe havermout met melk. Al met al kreeg ik toen 3000-3500 kcal per dag binnen, wat voor mijn lichaampje toch echt een superoverschot aan calorieen is.
Momenteel doe ik geen training meer, maar ben van plan dit weer op te pakken. Ik neem nu regelmatig rauwe havermout met chocolademelk om mijn calorieen en lichaamsgewicht op peil te houden, maar ik merk dat ik weer aan de weightgainer moet om weer echt aan te komen (weer paar kilootjes eraf) en om meer te gaan trainen... Heb nu een doos Mammoth besteld, eens kijken wat het is. :D Oh, en Whey isolaat, heb ik ook nog nodig.

Ik vind weightgainers (in tegenstelling tot veel anderen) bijzonder nuttig en het werkt ook nog, is mijn ervaring. Omdat ik super dun was, ben ik aan de slag gegaan met een Weightgainer van de Bodystore, zo'n emmer van 4 kilo geloof. ca 340 kcal per portie excl. waarmee je het mengt. Door dit 3x daags in te nemen icm krachttraining thuis was het mij gelukt om in 2,5 maanden tijd 8-9 kilo aan te komen incl zichtbaar grotere spieren. Ik mixte de weightgainer met melk en daarna met chocolademelk, want die smaken zijn altijd kunstmatig en dikwijls ranzig. Met chocolademelk proef je dat niet meer zo goed.
Ik vind die weightgainers een uitkomst, omdat ik zelf een slechte eter ben. Daarnaast neem ik te weinig tijd voor eten omdat ik altijd bezig ben met dingen. Het is heel makkelijk om te zeggen: "dan moet je gewoon meer eten", maar dat is toch echt lastig als je het er echt in moet proppen. Die weightgainer die giet je er zo in, al liep ik toen wel continue met redelijk opgeblazen buik rond.
Overigens wisselde ik de weightgainer af met rauwe havermout met melk. Al met al kreeg ik toen 3000-3500 kcal per dag binnen, wat voor mijn lichaampje toch echt een superoverschot aan calorieen is.
Momenteel doe ik geen training meer, maar ben van plan dit weer op te pakken. Ik neem nu regelmatig rauwe havermout met chocolademelk om mijn calorieen en lichaamsgewicht op peil te houden, maar ik merk dat ik weer aan de weightgainer moet om weer echt aan te komen (weer paar kilootjes eraf) en om meer te gaan trainen... Heb nu een doos Mammoth besteld, eens kijken wat het is. :D Oh, en Whey isolaat, heb ik ook nog nodig.

Klopt, gainers helpen altijd mee! Wel is je gewone voeding het belangrijkste van allemaal;) En tuurlijk hebben we Isolaat Perfection!

Eldert

Gisteren weer 4,4kg besteld...NATUREL milkshake natuurlijk. Anderhalf uur voor het trainen 4 scoops met nog eens een scoop ultra fine oats, na het trainen mn magnificent..20 min 3 scoops mass perfection en een schep whey, superbom aan proteins en carbs, kom je toch op dagelijkse portie kcal (6000kcl, BULKMODE) haha...maar had wel een vraag, als ik mass perfection ook nog eens mix met een scoop ultra fine oats krijg ik dan niet teveel complexe carbs binne? Mn proteine inname is echt super en denk dat het wel oke is maar toch maar ff vragen aan de pro's hier op dit forum

Gisteren weer 4,4kg besteld...NATUREL milkshake natuurlijk. Anderhalf uur voor het trainen 4 scoops met nog eens een scoop ultra fine oats, na het trainen mn magnificent..20 min 3 scoops mass perfection en een schep whey, superbom aan proteins en carbs, kom je toch op dagelijkse portie kcal (6000kcl, BULKMODE) haha...maar had wel een vraag, als ik mass perfection ook nog eens mix met een scoop ultra fine oats krijg ik dan niet teveel complexe carbs binne? Mn proteine inname is echt super en denk dat het wel oke is maar toch maar ff vragen aan de pro's hier op dit forum

Als je er nog een scoop Oats bij doet dan kom je op zo'n 60 gram pure complexe carbs dat is helemaal prima in bulkmode:)

We hebben Mass Perfection nu al in 6 heerlijke (nieuwe) smaken:

-Banana Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream
-Naturel Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Vanilla Milkshake

Binnenkort komt daar voor onze populaire Gainer/Maaltijdvervanger ook de smaak Coconut Milkshake bij!:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Hij is inderdaad dik, logisch denk ik het is een weight gainer ,maar wel lekker,je kan hem toch verdunnen met meer water/melk.

Dikte van de shake kun je inderdaad altijd makkelijk zelf bepalen door meer/minder water of melk toe te voegen. Mass Perfection is een unieke shake, de ideale bron van bouwstoffen voor je spieren op elk moment van de dag. :)

Van alle weightgainers die ik heb geprobeerd is deze mijn blijver. Superspul!

Is zeker een goede complete wheigth gainer. Zul je niet sne dik van worden of je moet hem te lekker vinden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je. Mass Perfection bevat pure complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran in combinatie met de beste eiwitten uit Micellar en Whey. Letterlijk Superfood voor je spieren.:)

Dat is waarom ik nu lekker 4,4kg ga bestellen :D nomnomonomm.. weet niet van jullie ik vind hem heeerlijk :o tevens doet ie ook wat ie moet doen en je krijgt er bijvoorbeeld niet super veel puisten van of iets, wat bij de meeste gainers zeker het geval is. Ik zie eigenlijk geen nadelen maar misschien word ik wel verblind door de voordelen :D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 16:24 ----------

Noooooo :(

"Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier."

???

Dat is waarom ik nu lekker 4,4kg ga bestellen :D nomnomonomm.. weet niet van jullie ik vind hem heeerlijk :o tevens doet ie ook wat ie moet doen en je krijgt er bijvoorbeeld niet super veel puisten van of iets, wat bij de meeste gainers zeker het geval is. Ik zie eigenlijk geen nadelen maar misschien word ik wel verblind door de voordelen :D

Mass Perfection is bijna "Super Food" voor je spieren. Dank je, voor de bestelling en de complimenten!!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg nog steeds het zelfde foutmelding..probeer het over een uurtje wel weer maar ik hoop dat ie het gauw gaat doen!

Als ik ING bank selecteer doet ie het wel, ik zelf heb rabobank en krijg foutmelding..

Al gelukkt.. yes!! :)

Heb vanmiddag de Mass perfection besteld, 4.4kg banaan. 1e x dat ik aan een weight gainer begin, maakte ze altijd zelf, maar aangezien in deze geen rotzooi , suikers etc zitten ben ik erg nieuwschierig naar dit product!!
Heb in whey perfection ook eigenlijk altijd banaan, deze mixt lekker met havermout en brinta enz, ga mn ochtendshake van whey perfection met brinta vervangen door Mass perfection....lekker lekker lekker!!

Terug
Naar boven